Kovettuvatko nännisi, kun kiihotut?
Jotkut naiset voivat kiihottua valtavasti rintojen hyväilystä, mutta nännit eivät sinänsä reagoi näkyvästi. Toisilla ne taas seisovat pystyssä ihan kivikovina, nännipiha kuin kylmästä kananlihalla. Miten yleistä tämä mahtaa olla?
Kommentit (27)
Meillä oli töissä yksi harjoittelija samaan aikaan kuin minä. Jotenkin muistan huomanneeni hänen kauneutensa vasta kun puutarhajuhlissa ilta oli viileä ja tytön paksun leningin läpikin näkyi että nännit on isot ja komeat.
Myöhemmin sain todistaa että ne eivät reagoi pelkästään kylmään. Ihan tajuttoman suuret nännit, sellaiset sokeripalan kokoiset vaikka pyöreät, eikä kuitenkaan poikkeuksellisen suuret nännipihat. Hän häpeili kuitenkin pieniä rintojaan ja ehkä tosiaan myös tätä nöpötystä jonka suhteen luontoäiti oli ollut antelias.
Kaikilla nännit kovettuu sopivassa kiihotustilassa, miehilläkin.
Kyllä kovettuvat kosketuksesta. Mieheni tykkää tosi paljon. Kuulemma seurusteli ennen minua naisen kanssa jolla ei nännit kovettuneet ja se oli kuulemma outoa ja vei seksihaluja.
No kysyn: Eikö miehen nännit ole yhtä ylikiihottuneita kuin naistenkin? Ainakin joidenkin? Minulla ja ei-miehelläni näin. Entä rintarauhaset? Hän haluaa niitä pyöriteltävän. Minusta se on ok, kiihotun siitä. Mitä sanot?
Ennen lapsia rintani oli hyvin herkät ja pidin niiden imemisestä ja kielellä pyörittelystä.
Imetys vei niistä herkkyyden.
Mä olen miesb67v.
Uskokaa tai älkää kun hieroja jonka kanssa mulla seksi suhde hieroo mun pieniä rinta lihaksia ja nännit kovoo kun niitä vielä imee ja suutelee, mulla alkaa älä vatsassa vapina ja aallot.
Saan pitkiä sisäisiä orgguja ihan käsittämätöntä. Joskus siinä pöydällä maatessa antaa kalun suuhuni tulen villiksi. Saan orgguja paljon pari minuutin pituisia itse en voi lopettaa niiden tuloa.
Tykkään valtavasti, myös jos itse hipelöin ja leikin nänneilläni samalla kun rintoja hieron ja puristelen (vielä parempaa jos toinen tekee kaiken tuon). Oikeastaan ne reagoi ihan kaikkeen ja välillä jopa vaivaannuttavaakin, kun ei tarvitse kun vaikka ajatella jotain kivaa ja mehukasta, niin pitkät päällä.. :D Vaikka ne ovat suhteellisen pienet, niin kyllä sen erottaa vaikka olisi paksumpaakin paitaa päällä ja rintsikatkaan eivät peittele tuota.
Mutta tottahan se on, jotkut eivät tykkää niiden koskettelusta tai se ei tunnu oikein miltään, niin ymmärrän hyvin jos ei halua niitä koskettavan.