Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Huomio! Sisälle vain maski päällä!"

Vierailija
04.02.2021 |

Onko teistä muista kauhean kiusallista alkaa riisua aulassa ilkosilleen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kun ei mua kukaan tunnista kun on maski päällä. Kylmä on joskus tullut.

Vierailija
2/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näil pakkasil kyl paha jos lappu on jo ulko-ovella :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kun ei mua kukaan tunnista kun on maski päällä. Kylmä on joskus tullut.

Ootko varma? Mä taas tunnistin yhden työkaverin jota en aiemmin ollut tunnistanut että tunnen sen muualtakin kuin töistä...

Vierailija
4/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mää muutaman olen tunnistanut jalkovälin perusteella. 🤣

Vierailija
5/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu se maski kyllä pillun päälläkin. En halua bakteereja alapäähän.

Vierailija
6/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti siirtyykö se niiltäkin limakalvoilta?? Pitääkö sekstatessakin laittaa maski päälle vai riittääkö kortsu?

Vierailija
7/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväkodin aula on kyl välillä oikea naked attraction suomi kun pari kuumaa isää tuo muksuja tarhaan.

Vierailija
8/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti siirtyykö se niiltäkin limakalvoilta?? Pitääkö sekstatessakin laittaa maski päälle vai riittääkö kortsu?

No kotona ollessa me ollaan sängyssä käytetty alapäässä visiiriä vaikka ei sillä yhtä hyvä suoja ole kun maskilla mutta kyllä sekin roiskeilta hiukan suojaa, mies tykkää tosiaan enemmän siitä visiiristä näkyvyyden takia.

Vierailija
9/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kotona ollessa me ollaan sängyssä käytetty alapäässä visiiriä vaikka ei sillä yhtä hyvä suoja ole kun maskilla mutta kyllä sekin roiskeilta hiukan suojaa, mies tykkää tosiaan enemmän siitä visiiristä näkyvyyden takia.

Eikö sen terävät reunat raavi sua?

Vierailija
10/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit tu mitään visiiriä tarvi. Pesee vi tun hyvin saippualla ja alle vartin kun on kontaktissa ni sen pitäis olla riittävä keino ettei virukset tartu.

Vierailija
11/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietipä nyt. Miksi se uusi koronatesti muuten otettaisiin sieltä aunuksen alangoilta?

Vierailija
12/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minä kuinka yritin niin en löytänyt siitä nappia mistä sen saa päälle, niinpä käännyinkin takaisin ja menin takaisin kotiin.

Vierailija
13/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minä kuinka yritin niin en löytänyt siitä nappia mistä sen saa päälle, niinpä käännyinkin takaisin ja menin takaisin kotiin.

Mulla on sellanen punaiseva vilkkuva maski, joka soittaa kulkuset, kulkuset. En tiedä onko siitä sen enempää hyötyä, mutta niitä oli joulun alla Tokmannilla niin ostin. Oon laittanut sen päälle tällaisissa tilanteissa.

Vierailija
14/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vit tu mitään visiiriä tarvi. Pesee vi tun hyvin saippualla ja alle vartin kun on kontaktissa ni sen pitäis olla riittävä keino ettei virukset tartu.

Ja käsidesi on kätevä jos on vaik jossain julkisella paikalla missä ei oo käsienpesumahdollisuutta.

Vierailija
15/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja varsinkin kun en oikein keksi mihin laitan vaatteet siksi aikaa kun olen vain maskin kanssa sisällä. Ei niitä käsilaukkuunkaan voi sulloa

Vierailija
16/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siihen altistumiseen pitänyt olla se 15min? Jos koko toimitus esileikkeineen ja akteineen kestää alle sen niin all good! Meillä ainakin menee helposti alle tuon 15min!

Vierailija
17/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siihen altistumiseen pitänyt olla se 15min? Jos koko toimitus esileikkeineen ja akteineen kestää alle sen niin all good! Meillä ainakin menee helposti alle tuon 15min!

Mä laitan varmuuden vuoksi vielä ajastimen päälle et sitku puhelin alkaa piipittää ni homma loppuu ja otetaan äkkiä 2 metrin turvaväli. 

Vierailija
18/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maski turns me on

Vierailija
19/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan varmuuden vuoksi vielä ajastimen päälle et sitku puhelin alkaa piipittää ni homma loppuu ja otetaan äkkiä 2 metrin turvaväli. 

Joo meilläkin on yöpöydällä vanha kunnon munakello

Vierailija
20/25 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiltä voi kysyä mihin voi laittaa vaatteet, jos ei saa käyttää kuin pelkkää maskia.