kuvailkaa miltä poltetun kannabiksen haju haisee
Kommentit (31)
Kotoisalta, ilolta ja rentoudelta.
Kukaan ei tiedä tai tunnusta tietävänsä.
Samaa välillä rapussa arvuutellut, kun tuoksahtelee.
No, kun mun kämppään on viime aikoina aina silloin tällöin tullut sellainen outo haju... ensinnäkin se on joten "kostea" eli ikään kuin jotain höyryä siinä sitten, ja sitten jotenkin sellaista kuin jotain - juurikin niin - kasvinlehteä poltettais....
Ja mä ihmettelen mikä se haju on...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä tai tunnusta tietävänsä.
Vaikea sille on keksiä mitään hyvää vastinetta. Varsinkaan palavalle, kun se käryää niin saatanasti.
Hyvältä. Tosin kukkiva vielä paremmalta.
Töissä pari työkaveria haisee omituiselle. Käyttääköhän ne?
Marijuanan tuoksu on aromikas, "vihreä", hieman pistäväkin. Helppo tunnistaa kun sen on kerran haistanut.
Aina kuin ostan kukkaa ja haistan sen niin minulle tulee sellainen paranoia että olen rikollinen kumminkin jostain syystä ja poliisit haluavat ottaa kiinni minut
Yhtä aikaa makealta ja ummehtuneelta, kuitenkin selvä ”luonnon haju” (vrt. ylikukkineen tuomen haju, joka alkanut muuttua pahaksi - ei kuitenkaan sama).
Äitini ei tunnistanut hajua (kesällä turisteja pikkukaupungissa), ja ihmetteli miten joku voi polttaa vieläkin mahorkkaa…
Minusta se ei ole ollenkaan makea niinku aina sanotaan. Vaan enemmänkin mausteinen, yrttinen, mutta ei kuitenkaan esim. itämainen tai mentolinen.
Just semmoselle, et sunkaltasten tekee mieli soittaa polliisit. Kyllä, vejetään just siinä blooseja aamuin illoin.
Kuspiäkääpiöt ku tulee, niin sakko on 40 euroo, ei muunnettavissa, niin soittoo vaan, ei haittaa ketään.
Ei tuu myöskään mitään merkintää rikosrekisteriin. (H merkintä on vaan huhu ja myytti, sikojen omaan järjestelmään kyllä).
Ihan turhaan kyttäilet.
Vierailija kirjoitti:
Kotoisalta, ilolta ja rentoudelta.
Naapureitteni jälkeen väkivallalta, huudolta ja huonekalujen heittämiseltä rappuun yöllä. Kärpäsiltä, jotka lensi meille heidän parvekkeelta.
Kasvin haju on ok, makea poltettu kukka.
Vierailija kirjoitti:
Just semmoselle, et sunkaltasten tekee mieli soittaa polliisit. Kyllä, vejetään just siinä blooseja aamuin illoin.
Kuspiäkääpiöt ku tulee, niin sakko on 40 euroo, ei muunnettavissa, niin soittoo vaan, ei haittaa ketään.
Ei tuu myöskään mitään merkintää rikosrekisteriin. (H merkintä on vaan huhu ja myytti, sikojen omaan järjestelmään kyllä).
Ihan turhaan kyttäilet.
Sama suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan kyttäilet.
Hei, pöljä....
Kyse oli siitä että se haju tunkee asuntoon, joss sitä kannabista ei polteta. Joten ei tarvihe kytätä, kun ittehän tungette hajuinenne kämppään!
taidat ite kytätä!
Toiset tykkää ja toiset ei. Saksalaisille sallittua, kanadalaisille laillista ja suomalaisilta kiellettyä.
Ihan hyvältä.