Käytkö Lidlissä joka viikko?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon ostosreissu: ensin käydään Lidlissä ja se mitä ei sieltä löydy haetaan sit Cittarista. Näppärää kun ovat vierekkäin.
Näppärämpää on kyllä ostaa kaikki ostokset samasta paikasta. Kyllähän tohon aikaa tuhlautuu kun kiertää kaksi kauppaa ja sitten jonottaa maksamaan molemmissa paikoissa. Itse en ainakaan viitsisi lähteä tuollaiseen härdelliin, mutta mikäs siinä jos et itse koe sitä hankalaksi.
Itse löydän kaiken tarvitsemani Lidlistä, kokkaustaitoinen kun olen. Ehkä nää kaikelle allergiset himovegaanit hakee eineksensä ja hipsterisiemenenstä muualta.
Viimeksi ihan tavallisia punaisia linssejä ei löytynyt lidlistä, tai olisi löytynyt mutta oli loppu. En tiedä onko siellä soijarouhettakaan, mutta chilikastikkeita ei ainakaan ole.
Kaikkia kyllä löytyy ja sitäpaitsi suuri osa Lidlin ruoista on ekologisia, siis eko tuotteita. Tällaiset tuotteet maksavat yleensä enemmän mutta Lidlissä ne ovat halpoja. Lisäaineitakin vähemmän monissa tuotteissa kun yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon ostosreissu: ensin käydään Lidlissä ja se mitä ei sieltä löydy haetaan sit Cittarista. Näppärää kun ovat vierekkäin.
Näppärämpää on kyllä ostaa kaikki ostokset samasta paikasta. Kyllähän tohon aikaa tuhlautuu kun kiertää kaksi kauppaa ja sitten jonottaa maksamaan molemmissa paikoissa. Itse en ainakaan viitsisi lähteä tuollaiseen härdelliin, mutta mikäs siinä jos et itse koe sitä hankalaksi.
Itse löydän kaiken tarvitsemani Lidlistä, kokkaustaitoinen kun olen. Ehkä nää kaikelle allergiset himovegaanit hakee eineksensä ja hipsterisiemenenstä muualta.
Viimeksi ihan tavallisia punaisia linssejä ei löytynyt lidlistä, tai olisi löytynyt mutta oli loppu. En tiedä onko siellä soijarouhettakaan, mutta chilikastikkeita ei ainakaan ole.
Kaikkia kyllä löytyy ja sitäpaitsi suuri osa Lidlin ruoista on ekologisia, siis eko tuotteita. Tällaiset tuotteet maksavat yleensä enemmän mutta Lidlissä ne ovat halpoja. Lisäaineitakin vähemmän monissa tuotteissa kun yleensä.
Siis chilikastiketta, linssejä ja sojarouhetta. Se että hyllyt ovat joskus tyhjiä takaa sen että tavara ei vanhene hyllyssä;-)
Älä kysy mitä valtio voi antaa sinulle. Kysy mitä sinä voit antaa valtiolle jotta valtion eli meidän kaikkien asiat muuttuvat paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei näköjään ymmärretä lainkaan miten suuri ero on siinä onko suomalainen vain ulkomainen kauppa jonne rahansa vie.
Jos Lidl Suomi maksaa saksalaisille omistajilleen osinkoa, siis vain osinkoa, peräti 80 miljoonaa euroa niin Saksaan viedyt voitot
köyhien taskuista ovatt valtavia .
S ryhmä siis maksaa Suomeen veroja tuhat kertaa enemmän kuin Lidl. Ja kun jonkun firman liikevoitot jäävät Suomeen niin kyllä siitä on verotulojen lisäksi muutakin hyötyä Suomelle. Niillä työllistetään ja laajennetaan ym ja rattaat rallattavat..Sodasta on näköjään jo niin kauan ettei ihmiset ymmärrä mitä isänmaa tarkoittaa ja kuinka arvokas asia se on. Toiset antoivat tämän maan eteen henkensä ja jälkipolvet eivät näköjäön anna yhtään mitään. Vaativat vain tukiaisia lisää ja lisää.
Antaa mennä alamäkeen...
Sulla se ymmärrys tuntuu rajallista olevan. Täällä on sinulle jo moneen kertaan sanottu, että omistuksen kotimaisuudella ei ole mitään merkitystä siihen, kuinka paljon osinkoja valuu ulkomaille, koska kaikkia pörssifirmoja omistaa ulkomaiset tahot, oli kyseessä sitten kotimainen tai ulkomainen firma. Kesko on maksanut ulkomaisille osakkeenomistajilleen huomattavasti enemmän osinkoa, kuin 80 miljoonaa euroa. Eikö se haittaa sinua yhtään?
Mistä taikahihasta sinä tuon tuhat kertaa enemmän veroja vetäsit? Lidl maksaa Suomen toiminnastaan ihan samoin perustein veroja kuin S-ryhmäkin.
Lidl investoi Suomeen ihan siinä missä ässäkin, tosin enemmänkin investoisi, jos joka kunnassa ässän väki ei olisi lyömässä kapulaa rattaisiin Lidlin tulolle paikkakunnalle työllistämään kuntalaisia.
No onpas täällä saksalaisen Lidlin palkkaamia somemarkkinointityypoejä taas langoilla. Päivittäin tälläkin palstalla mainostetaan Lidl- tarjouksia :)
S ryhmä maksaa veroja Suomeen miljardeja ja Lidl miljoonia. Miljardi on tietääkseni tuhat miljoonaa.
Mutta ei täällä näköjään kukaan katso tai näe kauemmaksi kuin omaan napaansa.
Jos lähes 70 prosenttia Keskosta on yhä kotimaisessa omistuksessa niin hyvä että edes niin. Se on selkeä enemmistö.
Toivottavasti K ryhmä ja S ryhmä panevat enemmänkin kampoihin sille saksalaiselle halpamaisketjulle. Ja toivottavasti joku reipas nuori suomalainen perustaa uuden suomalaisen kaupan.
Tokmanni on muuten kiva myös. Toivotaan että omistuskin säilyy suomalaisten käsissä. Pörssissä sekin on
Lidlin asiakaskunnassa on aivan käsittämättömän suuri osuus yhteiskunnan tukien varassa osittain tai kokonaan eläviä. On surullista, että juuri siihen kansanosaan sattuu hyvin pian kaikkein lujimmin se, että nämä piruparat ampuvat itseään jalkaan tukemalla liiketoimintaa, jonka massiiviset voitot ja yhteiskunnalliset hyödyt valuvat ulkomaille.
Yhtä lailla puistattaa nähdä ylipainoisia, itsestään huolta pitämättömiä ihmisiä kahmimassa Lidlissä ostoskärryihinsä lisäaineilla ja tyhjillä hiilihydraateilla ladattua karmeaa prosessoitua moskaa kun on muka niin halpaa ja maha tulee täyteen kelatuloillakin. Hiljainen itsemurha on käynnissä, niin taloudellisesti kuin ruumiillisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Titta, tarkista vaikka.
Täällä ei näköjään ymmärretä lainkaan miten suuri ero on siinä onko suomalainen vain ulkomainen kauppa jonne rahansa vie.
Jos Lidl Suomi maksaa saksalaisille omistajilleen osinkoa, siis vain osinkoa, peräti 80 miljoonaa euroa niin Saksaan viedyt voitot
köyhien taskuista ovatt valtavia .
S ryhmä siis maksaa Suomeen veroja tuhat kertaa enemmän kuin Lidl. Ja kun jonkun firman liikevoitot jäävät Suomeen niin kyllä siitä on verotulojen lisäksi muutakin hyötyä Suomelle. Niillä työllistetään ja laajennetaan ym ja rattaat rallattavat..
Sodasta on näköjään jo niin kauan ettei ihmiset ymmärrä mitä isänmaa tarkoittaa ja kuinka arvokas asia se on. Toiset antoivat tämän maan eteen henkensä ja jälkipolvet eivät näköjäön anna yhtään mitään. Vaativat vain tukiaisia lisää ja lisää.
Antaa mennä alamäkeen...