Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Bipo.
???
En rakastu vaikka mikä olisi. Seura kyllä kelpaisi.
Oma halu olla sinkku.
En enää halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Yksin on mukavampaa ja seksikin on parempaa :)
Koska teen mitä haluan, se ei oikein sovi parisuhde elämään, toisen pitäisi olla siis täysin samaa mieltä kuin minä, lähes kaikessa, ja niitä ei ole tullut vielä vastaan.
Ja kyllästyn nopeasti, alle vuodessa tulee ajatus "mitä jos tuolla oiskin joku parempi/komeempi/hauskempi".
Naisten kertakaikkinen kamaluus
Vierailija kirjoitti:
Lopetin hiljalleen alkoholin juomisen ja baareissa käymisen, eli tosielämässä ei seuraa enää löydy. Huomasin alkoholittomuuden olevan ihan mukava elämäntapa, ja mainitsin tästä nettideittiprofiilissakin, jolloin sielläkin hiljeni aivan täysin. Eli vaihtoehtoina lyhyempi, krapulainen ja alemman suorituskyvyn elämä jonkun lääväsen tyypin kanssa, tai pitkä, aktiivinen ja selvämielinen loppuelämä yksin.
Tämä on totta,itselleni käynyt sama juttu ei tapaa ketään kun Baareissa en käy ja melko raitis olen.Ei auta vaikka olen salitaustainen pitkä kaveri jolla kaikki hyvin ja omaisuuttakin kertynyt riittävästi.Ennen siis vielä 4-5 kymppisenä kun "normaalisti"vk loppuna Baareissa tms niin jopa riitti seuraa vaikka ei siinä järkeä ollut, mutta näin se vaan on oikeesti näin melkein 6kymppisenä ajateltuna.Ja tosiaan eipä nettiprofiileihinkaan vastaa kukaan kun on raitis,vaikka ei se tarkoita etteikö konjakin tms vois ottaa kivassa seurassa.
Minulla on kohtuullisen mukava omaisuus. En halua ottaa riskiä, että joku nainen ottaisi siitä puolet. Olen tehnyt kovasti työtä sen kasaamiseksi.
Älkää sitten tulko sanomaan mitään avioehdoista. Tiedän aika tarkkaan sen lain sisällön eikä se käytännössä anna juuri mitään suojaa.
Ei vaimo antanut lupaa käydä silloin tällöin horoisssa. Heitin vaimon menemään ja käyn nykyään silloin kun huvittaa bordelleissa. Itseasiassa minulla on nykyään enemmän rahaa kuin naimisissa ollessani, ja seksi on aina ammattilaistasoista. Ei kuollutta lahnaa enää sängyssä.
En totu enää uuteen mieheen. Edesmenneen aviopuolison kanssa elin yli 23 vuotta. Olen yrittänyt tutustua, mutta miehet eivät ala tuntua tutulta. Sitten tulee huono omatunto kun päätän suhteen. En halua enää aiheuttaa pahaa mieltä. Olen yksin.
Olen vaativa sen suhteen että pitää olla suht sama taloudellinen tilanne, terveys ja urheilullisuuskin, samaan lajiin taitoja kuin itsellä ja pitää pitää eläimistä. Nämä rajaa aika hyvin, lajini urheilussakaan ei ole kovin yleinen
Tietty pitää sitten olla sitä jotain, joka tehoaa itseeni
mies jklstä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin hiljalleen alkoholin juomisen ja baareissa käymisen, eli tosielämässä ei seuraa enää löydy. Huomasin alkoholittomuuden olevan ihan mukava elämäntapa, ja mainitsin tästä nettideittiprofiilissakin, jolloin sielläkin hiljeni aivan täysin. Eli vaihtoehtoina lyhyempi, krapulainen ja alemman suorituskyvyn elämä jonkun lääväsen tyypin kanssa, tai pitkä, aktiivinen ja selvämielinen loppuelämä yksin.
Tämä on totta,itselleni käynyt sama juttu ei tapaa ketään kun Baareissa en käy ja melko raitis olen.Ei auta vaikka olen salitaustainen pitkä kaveri jolla kaikki hyvin ja omaisuuttakin kertynyt riittävästi.Ennen siis vielä 4-5 kymppisenä kun "normaalisti"vk loppuna Baareissa tms niin jopa riitti seuraa vaikka ei siinä järkeä ollut, mutta näin se vaan on oikeesti näin melkein 6kymppisenä ajateltuna.Ja tosiaan eipä nettiprofiileihinkaan vastaa kukaan kun on raitis,vaikka ei se tarkoita etteikö konjakin tms vois ottaa kivassa seurassa.
Niin se on, me samankaltaiset emme kohtaa. Itse en jaksa nettiprofiileja kahlata, turhaa
Suoraan sanottuna en halua olla enää miehen pumpattavana. Karmeaa kun 80 - 120 kg on 48 kg naisen päällä. Tämä ei ole huumoria.
Viimeisin kerta luulin tukehtuvani.
Ei enää.
Kaikilta naisilta, joihin olen ollut syvästi rakastunut, olen saanut pakit. Olen mielestäni ulkonäöltäni keskiverto, tohtoriksi väitellyt. En jaksa kehitellä suhdetta naiseen, johon ei ole voimakasta tunnesidettä. Kun en näköjään kelpaa, olen mieluummin yksin. On sinkkuudessakin omat hyvät puolensa.
Olen raitis nainen. En jaksa edes pientä juopottelua katsella. Haju on kauhea. Rahat menevät.
Nettiriippuvaiset eivät kiinnosta. Ns aikuisviihde ällöttää, sitä miehet kuulemma tuijottaa.
Enää en ole sinkku, mutta silloin, kun olin, niin jossain vaiheessa vain kyllästyin saalistamaan naisia. Meni maku koko touhusta, kun lähes kaikki olivat niin helppoja. Ei mitään entisaikojen jännitystä, että saakohan sitä pillua vai ei.
Tietoinen valinta. Yksi pitkä avoliitto 18v takana ja ero. Nyt mukava olla itekseen ja tehdä omia juttuja. Viihdyn hyvin omissa oloissani.