Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1761/2581 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja ennen kaikkea ruma mies. Olen ollut koko elämäni ruma. Peilejä minulla ei ole kotona lainkaan ja juuri tuhosin kaikki valokuvat itsestäni.

Vierailija
1762/2581 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut kiinnostuneita miehiä, töissä naisvaltaisella alalla, enkä käy baareissa tai yöelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2581 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes yritä. Monta vuotta yrittämättä niin sitä ei osaa edes ajatella asiaa toisin. 

Tämä on totta. Ikävuodet 16-21v yritin kovasti saadakseni tyttöjä kiinnostumaan. Jotenkin tuon jälkeen sitä alkoi vähitellen tyytyä kohtaloonsa. Nyt olen 29v ja en ole edes ajatellut naisten iskemistä vuosikausiin.

Vierailija
1764/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes yritä. Monta vuotta yrittämättä niin sitä ei osaa edes ajatella asiaa toisin. 

Tämä on totta. Ikävuodet 16-21v yritin kovasti saadakseni tyttöjä kiinnostumaan. Jotenkin tuon jälkeen sitä alkoi vähitellen tyytyä kohtaloonsa. Nyt olen 29v ja en ole edes ajatellut naisten iskemistä vuosikausiin.

Ymmärrän fiiliksesi, mutta taktiikkasi ei ole optimaalinen.

Tuossa 16-21v iässä naiset ovat ääärimmäisen pinnallisia, silloin heille kelpaa vain täydellisen komeat supliikkipelimiehet tai muut jän-nikset.

Surullista, mutta totta on se, että iän myötä naisten vaatimukset tippuvat edes vähän.

Muistan kun kerran treffeillä nainen sanoi rehellisesti, että "nuorempana (alle 25v) mulla oli kovat vaatimukset miehelle, piti olla pitkä ja komea".

Siinä vieressä minä sitten ajattelin että "no sepäs kiva, eli nyt kun sulla on jo ikää niin olet vihdoin antanut tilaisuuden kaltaiselleni tavismiehelle"

Vierailija
1765/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö. Erittäin epäviehättävä sellainen. Ja ei, ei ole resursseja parannella sitä.

N43

Vierailija
1766/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö. Erittäin epäviehättävä sellainen. Ja ei, ei ole resursseja parannella sitä.

N43

Väitätkö, että jos treenaisit itsesi fitness-kuntoon niin et viehättäisi miehiä?

Tajuaakohan naiset miten suuren hyödyn te saatte pelkästään kropasta?

Vierailija
1767/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla puhua naisille. Olen liian arka. Töissä ja opinnoissa olen kyllä menestynyt, mutta naisten kanssa juttelemisesta ja olemisesta ei ole koskaan tullut mitään. Taitaa olla aika muutenkin jo ajanut meikäläisen ohi näiden asioiden suhteen ja ihan hyvä niin.

M37

Naiset on ihan tavallisia ihmisiä joiden kanssa voi puhua ihan normaalisti. En tajua.

Vierailija
1768/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa 16-21v iässä naiset ovat ääärimmäisen pinnallisia, silloin heille kelpaa vain täydellisen komeat supliikkipelimiehet tai muut jän-nikset.

Surullista, mutta totta on se, että iän myötä naisten vaatimukset tippuvat edes vähän.

Muistan kun kerran treffeillä nainen sanoi rehellisesti, että "nuorempana (alle 25v) mulla oli kovat vaatimukset miehelle, piti olla pitkä ja komea".

Siinä vieressä minä sitten ajattelin että "no sepäs kiva, eli nyt kun sulla on jo ikää niin olet vihdoin antanut tilaisuuden kaltaiselleni tavismiehelle"

Sama fiilis minullekin tuli, kun treffeillä nainen kertoi että juoksut on juostu, nyt on aika asettua aloilleen. En tiedä oliko läppä, mutta pisti kyllä miettimään..

Vierailija
1769/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan on niin vähän hyviä naisia, kaikki hyvät on jo käytännössä varattu.

Vierailija
1770/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kun yrittelin seurustella, aina oli paha olo ja tuntui jotenkin ahdistavalle.

Hieman myöhemmin tajusin etten tykkää miehistä siinä mielessä ollenkaan. Se oli iso helpotus ja valtava taakka poistui. Tajusin ettei minun tarvitse kun ei tunnu hyvältä!

Nyt keski-iän ylittäneenä kaikki nämä vuodet ollut sinkku ja tyytyväinen. Ei mitään pakkopullaa ja ympäristön paineisiin taipumista. Hyvä on olla.

Kaikki hommattu mitä tarvitsen, asunto, auto, hyväpalkkainen työ. Ystävät ja sisarukset perheineen ympärillä, kivat työkaverit ja ennen kaikkea se, että viihdyn yksin ja tarvitsen yksinoloa.

Ja vapaus. Vapaus on minulle elintärkeää. En vaihtaisi.

Vierailija
1771/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita korkeampi viisauteni.

Vierailija
1772/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama fiilis minullekin tuli, kun treffeillä nainen kertoi että juoksut on juostu, nyt on aika asettua aloilleen. En tiedä oliko läppä, mutta pisti kyllä miettimään..

En usko, että se oli läppää, koska tämä asia esiintyy niin usein jopa naisten deittiprofiileissa.

Naiset itse ehkä ajattelevat, että tuo olisi jotenkin positiivinen juttu, mutta miehille se näyttäytyy vain niin, että naisilla on kaksi eri ryhmää miehiä: Ne kipinöivät itseään tasokkaammat pánómíéhét eli ns. kúllíkáruséllí ja sitten ne tavismiehet joihin tyydytään kun oma taso on pudonnut tarpeeksi alas.

Toisille miehille annetaan ulkonäön kukoistuksen parhaat päivät ja parisuhdemiehille se parhaat päivät nähnyt nainen ilman intohimoa.

Vierailija
1773/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie oman aikansa viitenä päivänä viikossa. Käyn kahdesti viikossa salilla ja 4-6 kertaa viikossa seuran treeneissä. Arkena minulla ei juuri ole aikaa tavata ketään ja viikonloppusuhde tuskin onnistuisi. Viime kädessä minulla 1,5 päivää viikossa jolloin voisin seurustella. Ei ole reilua olettaa minun aikatauluni sopivan muille ja en ole tällä hetkellä kiinnostunut karsimaan harrastuksiani, joten olen ennemmin sinkku.

Vierailija
1774/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuuden puute että voisin tarjota talous turvallista elämää

Vierailija
1775/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääri-introverttiys. Suuremman osan aikaa en kaipaa seuraa. Baarista löydän suht helposti naisia, silloin kun sinne jaksaa enää edes vääntäytyä. Ihmiset on niin uuvuttavia

Vierailija
1776/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja rumat silmät

Vierailija
1777/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä huonot kokemukset.

Vierailija
1778/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Väitätkö, että jos treenaisit itsesi fitness-kuntoon niin et viehättäisi miehiä?

Tajuaakohan naiset miten suuren hyödyn te saatte pelkästään kropasta?

Edelleenkään ei ole niitä resursseja parannella. Huoh.

Vierailija
1779/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en ole komea kuin david beckham vaan roteva ja karvainen tavis

-ei kiinnosta laittautua kun lähden ihmisten ilmoille eli harvemmin olen edustavan näköinen

-intovertti luonne eli viihdyn omissa oloissa

-en tee juuri koskaan alotteita

-uusien ihmisten tapailu aikuisiällä ei ole johtanut mihinkään

-minulta puuttuu korkeakoulutus, olen vain duunari

Vaikea yhtä asiaa sanoa mutta jos pakko niin sanon että syy sinkkuuteeni on ulkonäkö

M29

Vierailija
1780/2581 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pudottaa ensin painoa ja olla tyytyväinen ulkonäkööni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi