Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisena omegauroksena en vastaa aikamme miesihannetta.
Ymmärrän, ettei varmasti suuremmin vientiä ole, mutta kyllä kaikenlaisille voi löytyä kumppani. :)
Sukulaiseni on tosi hiljainen, ei mitenkään komea ja hänellä on vaimo ja lapsia.
Hän käytännössä asui tietokoneella teininä, ja koko suku oli ihan varma, että hän tulee tuota menoa syrjäytymään, mutta tutustuikin lapsuudenkaverin kautta naiseen, jonka kanssa pariutui.
Periaatteessa ajatus parisuhteesta on kiva mutta aina kun sille avautuu mahdollisuus niin alkaa kammottaa. En halua, että joku tuntis mut niin hyvin. En tykkää päästää ihmisiä liian lähelle. Tykkään myös olla yksin ja omassa rauhassa, joten ajatus siitä, että pitäisi viettää suurin osa vapaa-ajasta toisen ihmisen kanssa stressaa. Huono itsetunto ja erinäiset terveysongelmat myös varmaan vaikuttaa. En halua itsestäni kenellekkään "taakkaa".
Olen tullut siihen tulokseen että olen liian komea. 186 pituutta ja 105 kiloa reenattua roppaa, hiukset vaaleat ja silmät siniset.
Mitä olen treffeillä käynyt niin olen saanut käsityksen ettei naiset luota minuun, ajattelevat että olen vain sen yhden asian perässä ja saatuani vaihdan naista.
Tämä ei todellakaan ole tarkoitukseni, haluan oikeasti löytää itselleni sopivan kumppanin loppu elämäksi jonka kanssa rakastaen jakaisin niin hyvän kuin huonon päivän.
Vierailija kirjoitti:
En ota ãhŧéríiiŋ.
Tuo nyt ei liity asiaan mitenkään. Maailmahan on täynnä parisuhteessa olevia naisia, jotka eivät halua seksiä kuin perinteiseen malliin eikä aina sitäkään.
Sinisilmäinen mies kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen että olen liian komea. 186 pituutta ja 105 kiloa reenattua roppaa, hiukset vaaleat ja silmät siniset.
Mitä olen treffeillä käynyt niin olen saanut käsityksen ettei naiset luota minuun, ajattelevat että olen vain sen yhden asian perässä ja saatuani vaihdan naista.
Tämä ei todellakaan ole tarkoitukseni, haluan oikeasti löytää itselleni sopivan kumppanin loppu elämäksi jonka kanssa rakastaen jakaisin niin hyvän kuin huonon päivän.
Ei tuollaista ongelmaa olekaan, että joku olisi liian komea tai kaunis.
Saan päivittäin liikaa huomiota kusipäisiltä toisen sukupuolen edustajilta. Ei jaksa enää uskoa löytävänsä sopivaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota ãhŧéríiiŋ.
Tuo nyt ei liity asiaan mitenkään. Maailmahan on täynnä parisuhteessa olevia naisia, jotka eivät halua seksiä kuin perinteiseen malliin eikä aina sitäkään.
En ymmärrä miksi sellaisissa liitoissa täytyy pysyä. Eletään vain kerran!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota ãhŧéríiiŋ.
En ymmärrä miksi sellaisissa liitoissa täytyy pysyä. Eletään vain kerran!!
Niin emt ovatko ihmiset kuitenkin mieluummin sellaisessa liitossa vai kuten tämän ketjun kirjoittajat: koko elämänsä yksin?
Kyllä itsellänikin on vaikka minkälaisia seksifantasioita joita pääni pyörittää alvariinsa, mutta jos vaihtoehtona olisi tämä ikisinkkuus ja seksittömyys tai liitto miehen kanssa joka on ihan mun tyyppi, mutta seksuaalisesti ”tylsä”, niin ihan heti ja ilman epäröintejä valitsisin tuon jälkimmäisen.
Mieluummin ottaisin miehen joka nai minua vaikka sitten pimeässä peiton alla, kuin ei seksiä ollenkaan.
Vaikka olisikin ymmärtääkseni ottajia, viihdyn parhaiten yksinäni. Olen autismin spektrumilla, joten koen ihmissuhteet välillä turhan kuormittavina. 🤷♀️
N27
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin ymmärtääkseni ottajia, viihdyn parhaiten yksinäni. Olen autismin spektrumilla, joten koen ihmissuhteet välillä turhan kuormittavina. 🤷♀️
N27
Haluaisitko toisten semi-autistin vierellesi?:)
M28
Kaksi lasta varhaisessa teini-iässä. Olen leski enkä halua tähän kuvioon ketään elämäämme sekoittamaan.
Mun motto on kaikki aikanaan olisi joskus edes kiva sit rakastua ja sitä ennen kiertää Suomea/ ruotsia ja keski Eurooppaa ja usata ja kanadaa
Pelkään valitsevani hullun, joka tekee elämästäni helvettiä, tai valitsevani hyvän, jonka elämästä teen omalla hulluudellani helvettiä. Yksin on siis hyvä.
Tätä palstaakin lukiessakin jo selviää ettei miesten taso päätä huimaa. Ei kiinnosta mitkään älyvajaat apinat. Lesbokaan en ole joten olen sitten suosiolla sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma, lihakseton, hiljainen, ujo, epävarma, en osaa tehdä ruokaa jotain perusrisottoa lukuunottamatta, en juuri liiku ulkona, ihan ok työ IT-alalla mutta sielläkin minua käytetään lähinnä hyväksi ja kaikki paskimmat hommat annetaan aina mulle koska en osaa sanoa vastaan. Miksi nainen haluaisi tällaisen "paketin" kun heillä on niin paljon parempiakin vaihtoehtoja?
M28
Ei kaikilla naisilla ole suurta määrää vaihtoehtoja, vaikka monesti sellaista väitetään. Ihan hyvin sinä voisit olla jollekin se paras. Vai onko kyse nyt siitä, että sinulle itsellesi kelpaa vain ne naiset, joilla on älytön kysyntä ja valinnanvaraa liiaksi asti?
Niin, ei kaikilla naisilla ole tosiaankaan suuresti vaihtoehtoja (jos yhtäkään).
Jos minun pitäisi nyt selvittää kuinka moni olisi oikeasti valmis parisuhteeseen kanssani ja minkälaisia miehiä ne olisivat, niin en oikeastaan edes haluaisi tietää tuloksia.
N28
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei kaikilla naisilla ole tosiaankaan suuresti vaihtoehtoja (jos yhtäkään).
Jos minun pitäisi nyt selvittää kuinka moni olisi oikeasti valmis parisuhteeseen kanssani ja minkälaisia miehiä ne olisivat, niin en oikeastaan edes haluaisi tietää tuloksia.
N28
Onko sulla ylipainoa, mt-ongelmia tai tatuointeja? Jos vastaus kaikkiin on ei niin varmaan kelpaisit aika monelle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Onko sulla ylipainoa, mt-ongelmia tai tatuointeja? Jos vastaus kaikkiin on ei niin varmaan kelpaisit aika monelle miehelle
Laita huomio myös kohdalle ”ja minkälaisia miehiä ne olisivat”
En ota ãhŧéríiiŋ.