Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Viimeisimmän suhteen jälkeen ymmärsin, että en tarvitse kumppania ollakseni onnellinen. Mukavampi olla tällä hetkellä yksin. Ei ole ikävä draamaa ja parisuhdevääntöjä. Liian kova hinta hyötyihin nähden. M29
Vierailija kirjoitti:
Olin parhaat vuoteni (21-28v) suhteessa miehen kanssa, joka manipuloi ja valehteli kaikesta. Tulin jätetyksi rumasti viestillä, ja kuulin ystäviltäni miten mies tuli heitä vastaan pari viikkoa eron jälkeen - nuorempi heila käsipuolessaan, tietenkin. Vaihdoin maisemaa ja nyt olen ollut pari vuotta sinkkuna, enkä tiedä jaksanko uskoa enää löytäväni ketään. En enää jaksa ainakaan yrittää, en voi ulkonäköni puolesta kilpailla sinkkumarkkinoilla. Moni renttu on yrittänyt sänkyyn päästä, mikä on kyynistänyt mua aika lailla. Eli syy sinkkuuteen = väärä suhde ja menetetyt vuodet.
Mun parhaat vuodet alkoi noin 27v kun valmistuin yliopistosta ja pääsin vihdoin ensimmäiseen työpaikkaan. Sen jälkeen oli paljon enemmän energiaa ja elämäniloa tehdä muutakin kuin syödä nuudelia ja tuijottaa televisiota kotona, ja aktiivisuuden myötä sitten lopulta löysin itselleni miehen 29-vuotiaana=)
N37
Olen aika laiha mies enkä erityisen hyvännäköinen. Kroppa mallia Janne Holmen, koska harrastan myös kestävyysurheilua. Noh, naiset eivät ole olleet koskaan kiinnostuneita. Mulla on mukava työ, korkeakoulutus, kavereita, hyvät suhteet sukulaisiin, olen aktiivinen harrastaja vapaa-ajalle, sosiaaliset taidot kunnossa jne. Sisaruksilla on perheet ja lapset ja haluaisin itsekin perheen, mutta ei ole kumppania....
M31
Liian juopot suomi naiset ei kohtuuta
Olen ruma, lihakseton, hiljainen, ujo, epävarma, en osaa tehdä ruokaa jotain perusrisottoa lukuunottamatta, en juuri liiku ulkona, ihan ok työ IT-alalla mutta sielläkin minua käytetään lähinnä hyväksi ja kaikki paskimmat hommat annetaan aina mulle koska en osaa sanoa vastaan. Miksi nainen haluaisi tällaisen "paketin" kun heillä on niin paljon parempiakin vaihtoehtoja?
M28
Saan seksiä kun sitä haluan ja tarpeeksi. Suhteissani aina toinen osapuoli oli suurilla puheilla liikenteessä, mutta kerran päivässä on vain esileikkiä mulle
Koska haluan vain seksisuhdetta, enkä elämääni puuttujaa muuten. Miksi se on on niin vaikeata.
Mitä tämä suoraansanottuna tämä-ex potkunyrkkeilijä sai siitä, että kävi vittuilemaan Greta Thunberglille. No ainakin tämä paskiainen tuli vedettyä kölin alta. Mua inhoittaa tällaiset tyypit..
Vierailija kirjoitti:
Pitää hyväksyä itsensä, ja rakastaa itseään, niin johan alkavat muutkin huomata, että tuossa on kiva, itsevarma tyyppi.
Minä alunalkaen hyväksyin itseni, pidin itsestäni ja pidin itseäni aika söpönä. Mistä ihmeesta siis johtuu, että minulle näytettiin realiteetit, että olen vastenmielinen ja kuvottavan näköinen sekä outo hyypiö? Ei ihan yksittäiseltä taholta vaan monelta suunnalta, niin kotona kuin koulussa, sekä oppilaiden että opettajan toimesta? Voisitko selittää miksi sinun logiikkasi on rampa?
En oo älynnyt 28v ikään mennessä, että mikä ihmisiä kiehtoo siinä parisuhteessa? -SadButTrue
Inhoan muita ihmisiä: pelkkä ajatuskin mistään parisuhteen kaltaisestakaan puistattaa.
Varmaankin se ulkonäkö, koska kaikki "muu" on niin sanotusti kunnossa. Saan kyllä naisilta huomiota, mutta nämä eivät kiinnosta minua (ovat aina ylipainoisia/lihavia). Itse liikunnallisena ja normaalipainoisena miehenä en vaan voi sille mitään, etten viehäty heistä parisuhdemielessä.
Toivoisin kumppanikseni ihan tavallista suomalaista naista, joka liikkuisi säännöllisesti ja olisi normaalipainoinen. Ette voi kuvitellakaan, miten harvassa tällaiset naiset ovat +40-ikäluokassa. Mutta sehän taitaakin olla yleistä keski-ikäisille, että heitetään vaan kaikki läskiksi (no pun intented) tietyssä elämänvaiheessa ja annetaan olla, vaikka pitäisikin panostaa täysillä itseensä.
Mulla on niin iso jorma, että parempi pysyä sinkkuna. Saa aina pesää kun haluaa ja keneltä haluaa. Vaihtelua elämään.
Pitkäaikaistyötön (en omasta tahdostani), ei ole rahaa kuin pariin siideriin perjantaina kotosalla. Eli toisin sanoen ei ole varaa lähteä minnekkään tai tehdä oikein mitään missä voisi potentiaalisia kumppaneita tavata, varsinkaan mihinkään baariin edes cokista juomaan. Luonnossa tykkään kulkea kun se ilmaista on. Harvemmin siellä ketää kumminkaan tapaa.
Elämäni suurin rakkaus on varattu, hänellä on siis jo avovaimo. Eikä hän tiedä tunteistani, että rakastan häntä. En tiedä mitä tapahtuisi, jos hän tietäisi. Jättäisikö hän avovaimonsa ja ottaisi minut. En halua miehekseni ketään muuta kuin hänet ja jos en häntä saa, niin sitten olen yksin vaikka koko loppu elämäni. Suurin haaveeni ja unelmani on, että saisin tämän miehen omakseni ja hänen kanssaan haluaisin myös lapsen tai lapsia. Olen seurustellut kahden miehen kanssa, mutta ei niistä suhteista mitään tullut, kun en rakastanut heitä.
Tinder. Ei ole mitään syytä tyytyä yhteen tai jämähtää parisuhteeseen.
Mitä te yksinäiset teette nyt viikonloppuna? Minä lämmitän saunan,syön jäätelöä ja surfailen netissä =)
M30
Vierailija kirjoitti:
Mitä te yksinäiset teette nyt viikonloppuna? Minä lämmitän saunan,syön jäätelöä ja surfailen netissä =)
M30
Tänään käyn kävelyllä ja uimassa, sen jälkeen kotiin saunaan. Ehkä otan yhden saunaoluen, tilaan pizzan ja jatkan ohjelmointiprojektiani tai luen kirjaa.
M27
Oletko tosiaan sitä mieltä että puolimiljoonaa suomalaista on työttömänä laiskuutensa takia?
työttömyyteen on enemmän syitä ku tarjolla olevia työpoaikkoja.