Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
En halua ketään sohvalle lojumaan ja safkaa odottamaan , ja täysihoitoa . Irtosuhteet on huoruutta . Koirille ne käy kiima-aikaan , jos tarkoitus lisäännyttää .
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Olen ollut jo vuosia mielikuvitustyttöystäväni lumoissa. Valitettavasti hän on kaupunkilaistunut, opiskellut ja etsi melko korkeilla-joku voisi jopa todeta epärealistisilla- standardeilla itselleen miestä ehkä jopa naista jollaiseen kategoriaan en edes alunperin kuulunut, luultavasti ei edes hän itsekkään. On siis melko turha edes vaivautua, mutta kun uudellelleen ihastuminen on niin työlästä päätin säälittävän taustaonanistin roolin olevan sopiva rangaistus minulle tyhmyydestä nyt onneksi ikääntyminen alkaa pelastaa ja luultavasti olisin ollut alunperinkin hänen makuunsa liian vanha, vaikka ero ei mitään dannyvuosia olekaan. Katala nainen kun antoi minun pilata hyvän miehen. Toivottavasti tuo on jo löytänyt miehen ei ole mikään kovin nuori enää hänkään ja selvää spinsterin ainesta löytyy jos ei ryhdistäydy.
Olen huonoa vaimomateriaalia.
Sutimuti kirjoitti:
Olen huonoa vaimomateriaalia.
Se on totta. Sysipaskaa materiaalia.
En ymmärrä näiden lyhyeksi itsensä mieltävien miesten vinkumista tällä palstalla.
Veljeni on 162-senttinen, jokainen tyttöystävä on ollut vähintään puoli päätä pitempi, nyt naimisissa päätä pitemmän komean naisen kanssa ja lapsia neljä. Nauttii liikunnasta, raitis, terve itsetunto.
Eli siitä mallia teillekin elämään.
Olen läski ja ujo. Ja en ole draaman ystävä.
Varmaan se että naiset on niin tylsiä olentoja.
Marmati marmati kirjoitti:
En ymmärrä näiden lyhyeksi itsensä mieltävien miesten vinkumista tällä palstalla.
Veljeni on 162-senttinen, jokainen tyttöystävä on ollut vähintään puoli päätä pitempi, nyt naimisissa päätä pitemmän komean naisen kanssa ja lapsia neljä. Nauttii liikunnasta, raitis, terve itsetunto.
Eli siitä mallia teillekin elämään.
Kyllä se pituus on ihan aidosti ja jopa tutkitusti iso tekijä naisille. Omankin kokemukseni mukaan vain todella avoimin mielin liikkeellä olevat naiset lähtevät edes harkitsemaan lyhyemmän miehen kanssa treffeilua. Tämän takia naiset mm. mainitsevat usein oman pituutensa deittiprofiileissa ja käyttävät ilmauksia kuten "tykkään käyttää korkkareita". Surullista, kuinka monta hyvää ovea naiset sulkevat tuolla, mutta minkä teet. Onneksi itsellä kävi parempi tuuri oman tyttöystävän kanssa. Hän on lähes täsmälleen pituisen ja sanoi, ettei nuorempana olisi kiinnostunut minusta juuri pituuteni takia. Ikä toi avarakatseisuutta.
Olen masentunut ja pettynyt elämääni. Miksi ottaisin vierelleni jonkun katsomaan tätä tragediaa
M31
En ole ikinä ollut kiinnostunut parisuhteesta enkä seksistä. (en ole aseksuaali). T. 28v nainen.
En ole valmis mihinkään kompromisseihin. Elän elämääni juuri niin kuin itse tahdon.
Jokatapauksessa:jätä se sika!
Kuulun pieneen uskonnolliseen yhteisöön, jossa arvot ja elintavat poikkeavat niin paljon kantaväestöstä, että en voisi kuvitella avioituvani yhteisön ulkopuolelle. Ja tässä yhteisössä on tällä hetkellä enemmän naisia kuin miehiä (joskus on ollut toisinkin päin), joten toimivan parisuhteen löytäminen on haastavaa. En siis ole valmis lainkaan tinkimään uskonnollisista arvoistani. Enkä pitäisi oikeana uskovaisena sellaista miestä, joka ”tulisi uskoon” minun vuokseni.
Olen aika outo, arka, melko huonot sosiaaliset taidot. Olen kyllä ihan nätti ja saan miehiltä huomiota aika usein mutta aina joutuu antamaan pakit tai ahdistun ja yritän äkkiä päästä tyypistä eroon. Syy tähän on että mulla on kehityspoikkeama joka tekee yhdynnästä lähes mahdottoman ja erittäin kivuliaan itselle. Muu seksin muoto ei oikein kiinnosta ja miehet ovat todella yhdyntäkeskeisiä joten turha haaveilla mistään suhteista.
n29
Raiskaus, josta syystä pelkään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jättiaisa
Tätä ovat näköjään monet alapeukuttaneet, mutta saattaa olla iso ongelma. Tapasin nuorena naisena miehen, jonka penis ei mahtunut sisääni. Muiden kanssa ei tuollaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus, josta syystä pelkään miehiä.
😭😧
Tapaamani miehet ovat niin tylsiä. Minun pitäisi keksiä päivän ohjelma ja safkat ja kun ehdotan asunnon ulkopuolelle lähtemistä niin jos se ei ole baari tai kauppa niin eivät lähde. Vaatteet vanhoja, rikkinäisiä, mitään väriä ei saa olla ja hiukset jos niitä on, ei hoideta. Ja tuohon pitäisi tyytyä?! Itse ovat tyytyväisiä kunnes sanon hei hei. Tuommoisia miehiä Suomi pullollaan mitään hyvää ei ole jälellä.
T. 32v. Iloinen sinkkunainen