Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihdutus ei koskaan onnistu?! Aina vaan +-3 kg

Vierailija
09.11.2022 |

Bmi 38,mutta motivaatiota ei ole.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto /karppaus

Vierailija
2/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio. Omat elämän arvot auttaa jatkamaan. - 18kg viime talvesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leikkaukseen

Vierailija
4/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihdutus vaan pitää tehdä elämäntapamuutos. Jos ei motivaatiota ole, sit sitä ei ole. Ei sitä kukaan kirjekuoressa voi antaa, se joko on tai ei ole siellä pään sisällä. Sitten sitä itse päättää mitä kaupasta ostaa ja paljon sitä ruokaa omalle lautaselle laittaa.

Vierailija
5/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääke. Itse aloitin sen, ja eipä ole herkkuja tehnyt sen jälkeen mieli, ei sitten yhtään. Ja paino tippuu, ihan ilman liikuntaa. Nyt pitää.vahtia, että syön riittävästi.

Vierailija
6/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutukseen tarvitsee itsekuria, eikä pelkkä annoskokojen silmäily riitä.

Jos ei tunnu onnistuvan, kannattaa melkein ottaa lääkäriin yhteyttä. Olet jo vaarallisen lihava, varmasti oikeutettu apuun.

Vierailija
7/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ensimmäisen laihispäivän iltapäivällä päätät, että elämästä pitää voida nauttia...

Vierailija
8/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutukseen tarvitsee itsekuria, eikä pelkkä annoskokojen silmäily riitä.

Jos ei tunnu onnistuvan, kannattaa melkein ottaa lääkäriin yhteyttä. Olet jo vaarallisen lihava, varmasti oikeutettu apuun.

Enpä ollut tarpeeksi lihava syksyllä, saamaan Mysimbaa. Ozempic oli muutenkin lopussa tukussa, mutta se ei välttämättä edes toimi.

Ravintoterapeutilla olen käynyt useampia kertoja, niistä ei apua, samaa syö vähemmän, liiku enemmän.

Ap

Vierailija
9/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuslääke. Itse aloitin sen, ja eipä ole herkkuja tehnyt sen jälkeen mieli, ei sitten yhtään. Ja paino tippuu, ihan ilman liikuntaa. Nyt pitää.vahtia, että syön riittävästi.

Mikä lääke ja millä mitoilla sait sen? Minä 162cm ja nyt 100kg eikä riittänyt.

Vierailija
10/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauhoresepti.

Vierailija
11/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laihdutus ei koskaan onnistu?

Syöt liikaa.

Vierailija
12/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laihdutus ei koskaan onnistu?

Syöt liikaa.

Iltapäivä...

Vierailija
13/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauhoresepti.

Ei kiitos. Ap

Vierailija
14/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä sulle ap, jos saisit vielä jotain apuja.

Vierailija
15/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lihottaa vaihdevuodet

Vierailija
16/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tankkaus on suurempi kuin kulutus, ihminen lihoo, super selkeä juttu, mutta ei helppo.

Vaikeus tulee mm siitä, että lihavalla on sellaiset elämäntavat, jotka edistävät lihavuutta, koska ovat siihen lihavuuteen johtaneet.

Painon pitäisi pudota itsestään, jos alkaa muuttamaan asioita yksi kerrallaan, eikä niin, että yritän alkaa pudottaa painoani.

Ensin ne arkiset jutut, portaat hissin sijaat, kävely/pyörä auton sijaan, tee asioita itse äläkä teetä tai pyydä muita jne...normaali lenkit ja muut eivät yksin auta, ne vain lisää ruokahalua enemmän kuin kuluttavat.

Sitten ruokatottumukset, mitä vaan saa syödä jos ei syö nykyaikaiseen länsimaiseen tyyliin liikaa, jos haluaa syödä enemmän, sitten pitää valikoida tarkemmin mitä syö.

Moni syö tapojen, ei nälän mukaan, esim "nyt pitää syödä kun on lounastunti" ja sitten vaan syödään oli nälkä tai ei jne...

Jotkut ovat onnistuneet niin, että pitävät tiukempaa linjaa arkisin ja vkl antaa vähän periksi, sitten on aina jotain mitä odottaa, eikä tarvitse ikuisesti herkuista luopua - se ei onnistu melkein keneltäkään.

Vierailija
17/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
18/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta sain reseptin saxendaan. Olikohan siinä kriteerinä BMI min 30 tai jotain sinne päin. On ihan tehokas, nyt -12 kg ja n. 3 kk käyttänyt. Kallistahan se tosin on kun en saa kelakorvausta.

Vierailija
19/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset asenteen muutoksen. Eli korjaa ensin mielesi uskomaan, että laihdutuksesi onnistuu. Kaikki itsessäsi on mielestä kiinni.

Vierailija
20/34 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut TV-sarjaa Secret Eaters? Kannattaa katsoa. Yllättävän moni meistä napostelee ihan huomaamattaan, syö yllättävän korkeakalorista ruokaa tai juo suurimman osan tarvitsemastaan energiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan