Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
1421/2581 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta henkistä pahoinpitelyä opetti iloitsemaan sinkkuudesta. Kiitän joka aamu siitä että saan herätä itseni vierestä.

Vierailija
1422/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi yksi syy oli todella huono itsetunto ja se ettei kukaan oikein herättänyt kiinnostusta. Näin oli 24 vuotiaaksi asti kunnes ymmärsin että omassa ajatusmaailmassa on vikaa ja ryhdyin selvittelemään niitä. Sen jälkeen syy sinkkuuteeni on ollut vain se ettei juuri kukaan kiinnosta ja olen vähän sellainen että minun pitää olla lähes ihastunut että motivoituisin tutustumaan toiseen. Ne pari joiden kanssa olisin halunnut tutustua lähemmin olivat varattuja että siinä sekin mahdollisuus meni.

Mutta mitä vanhemmaksi tässä on tullut ja kuunnellut parisuhteessa olevien juttuja niin olen ruvennut epäilemään haluaisinko edes olla kenenkään kanssa suhteessa. Naiset kun näyttää päätyvän usein ilmaisiksi kodinhoitajiksi ja joskus ovat jopa äidin korvikkeita kun hoitavat ihan kaiken kotona sillä välin kun mies pelaa pelejään tai makoilee sohvalla. Vähemmillä päänsäryllä ja riidoilta pääsee kun elää yksin.

Vierailija
1424/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, lihava ja työtön

Vierailija
1425/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa, koska en halua joutua seksiä harrastamaan.

Harmittaa etten nähtävästi ole rakkauden arvoin sen takia.

Minkäs teet....

Miksi tälle tullut paljon alapeukkua?

Vierailija
1426/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ajatus parisuhteesta on kiva mutta aina kun sille avautuu mahdollisuus niin alkaa kammottaa. En halua, että joku tuntis mut niin hyvin. En tykkää päästää ihmisiä liian lähelle. Tykkään myös olla yksin ja omassa rauhassa, joten ajatus siitä, että pitäisi viettää suurin osa vapaa-ajasta toisen ihmisen kanssa stressaa. Huono itsetunto ja erinäiset terveysongelmat myös varmaan vaikuttaa. En halua itsestäni kenellekkään "taakkaa".

Aivan kuin minä. Edellinen piiiiiitkä suhde kaatui lopulta siihen kun en pystynyt luottamaan ja olin masentunut loppuajasta. Hän lopulta väsyi minuun ja löysi paremman. Blokkasi minut joka paikasta ja vasta silloin tajusin että rakastan kun kaikki oli jo myöhäistä. Syytän itseäni enkä pysty muistelemaan niitä asioita joiden takia oli suhteessa huono olla. Muistan vaan kaiken hyvän ja kauniin jonka nyt saa joku toinen. Ei minusta tässä henkisessä kunnossa ole parisuhteeseen kun en pysty edes syömään tai mitään. En oikeesti pysty enää ikinä. En ole varma jaksanko enää edes elää. Ärsyttää että pitää herätä uuteen aamuun.

Vierailija
1427/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy OLI liian korkea rima ja kuvitelma omasta paremmuudesta. Korjasin tilanteen (tunnustin itselleni realiteetit) ja nyt upeassa parisuhteessa.

Vierailija
1428/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sosiaalialan töitä, enkä jaksa ihmisiä töiden jälkeen. Nykyään ihmiset vaan valittavat, kiukuttelevat ja v*ttuilevat.

Haluan vaan olla omassa rauhassa, enkä halua muiden ihmisten pilaavan olotilaani jatkuvasti.

Vierailija
1429/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nirso introvertti 😁 Ei vais, nirso en ole.

Itsetuntoni on olematon sairauteni vuoksi, joten en edes yritä tunkea itseäni markkinoille. Luottoni ihmisiin on niin huono, että uusiin ihmisiin tutustuminen aiheuttaa paniikin. Varsinkin miesten ilkeät kommentit, kun sairauteni alkoi näkyä, tuhosivat vähäiset itsetuntoni muruset totaalisesti.

En kelvannut edes toiselle kroonisesti sairaalle henkilölle, koska minulla ei ole hiuksia. Eikä tämä tyyppi itsekään ollut sairautensa jäljiltä kovin upea ilmestys.

Vierailija
1430/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en kelvannut:/

Vierailija
1431/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

änkytysvika,naiset nauraa päin naamaa jos niille yrittää jotakin jutella,

Vierailija
1432/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kynnysmatto, joten tapaamani miehet eivät ole halunneet seurustella.

Yksi, josta välitin, kuoli 4v sitten ja sen jälkeen ei useampaan vuoteen innostanut tavata ketään.

Nyt olen yrittänyt kunnostautua ja tämän palstan mukaan tulisi Tinderissä matchejä satamäärin.

On joku 5 matchiä, joista kolme on edes vastannut keskustelunaloitukseeni, muttei ole selkeästi kiinnostusta lähteä edes treffeille. Yhden kanssa kävin eikä häntä kiinnostanut kuin FWB.

Joten mitenkä niitä miehiä sitten saa treffeille?

Liityin myös sinkkuveneilijöihin, mutta siellä keski-ikä on enemmän 50v yläpuolella, ja minä olen 30v, joten ei niin paljon vanhemmat miehet kiinnosta.

Luulisi, että omanikäisiä löytyisi kuitenkin.

Vierailija
1433/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on varmasti itselläni suurin pariutumisen este.

Itselleni työttömyys ei aiheuta ongelmia, olen siihen tietoisesti pyrkinyt mutta naisille miehen status tuntuu olevan yksi tärkeimmistä vaatimuksista.

Minulla on siis raha-asiat kunnossa ja asun omassa velattomassa talossa. Harrastan laaja-alaisesti asioita ja olen sosiaalinen, ei tunnu tämä vetoavan naisiin, ja nyt en tarkoita lihavia mieleltään epävakaita joita tunnun vetävän puoleeni kärpäspaperin lailla vaan niitä ihania suomalaisia tolkun naisia.

En silti alistu tilanteeseen, laitan  Suomi 24 treffille hakuilmoituksen tolkun naisesta toivoen yhden ihanan ottavan yhteyttä, niin, naisetkin saavat nykyaikana tehdä aloitteen. Tavataan palstalla!

Vierailija
1434/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus taitaa olla se suurin ongelma.

Valitettavasti se seksi tuntuu olevan se tärkein asia mitä muut hakevat.

En ymmärrä, en.

Vierailija
1435/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota ãhŧéríiiŋ.

Tuo nyt ei liity asiaan mitenkään. Maailmahan on täynnä parisuhteessa olevia naisia, jotka eivät halua seksiä kuin perinteiseen malliin eikä aina sitäkään.

Mutta onko miehiä jotka kunnioittavat naisen toivetta?

En minä ainakaan ole löytänyt ketään joka voisi olla romanttisessa parisuhteessa ilman seksiä.

Etsitty on.

Vierailija
1436/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus taitaa olla se suurin ongelma.

Valitettavasti se seksi tuntuu olevan se tärkein asia mitä muut hakevat.

En ymmärrä, en.

Näinpä! Jos parisuhde tarkoittaa sitä, että pitää säännöllisesti suostua jonkun hikeä valuvan äijän "jynkytettäväksi", niin ei. Se olisi kun rangaistus. Miksi pitäisi? Jos joskus romantiikka roihuaa vaikkapa lomareissulla, niin mikä jottei, mutta ei elinkautista kiitos.

Vierailija
1437/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni seksi on kyllä suurin syy, miksi miehet ylipäätään kiinnostaa.

Jos minulla ei olisi seksihaluja, niin haluaisin tietysti olla miesten kanssa vain ystävä.

N28

Vierailija
1438/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus ja uusien suhteiden uutuudenviehätys, kuin myös tutustumiseen liittyvä jännitys.

Maailmassa on niin paljon kauniita naisia että ihan kiirettä pitää.

Vierailija
1439/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkeluus ja erityisen hyvä tilannetaju lienee ollut minulla se tekijä että en ole kovin pitkään ollut koskaan sinkkuna.

Vierailija
1440/2581 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jykeväleukainen, menestyvä, hyvin palkattu ja väh. 185cm pitk Chad-tason alfauros.