Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
En uskalla enää luottaa kehenkään.
Eikä minua varmasti kukaan tahtoisikaan, sairaanloisen lihava yli nelikymppinen yksinhuoltaja ja olen kaiken lisäksi tunnistanut itseni aseksuaaliksi.
En jaksa mennä ihmisten ilmoille ja tutustua ihmisiin. Varmaan jotain masennusta, tuskin edes olisin hyvä kumppani kenellekään joten parempi näin.
Kiinnostavinta minussa lienee varallisuus.
En tunne yksinäisyyttä. Viihdyn yksin, se on parasta maailmassa, että saa olla omassa rauhassa ja tehdä omia juttuja mihinaikaan tahansa. Yksin on vain helpompaa ja mukavempaa. Ei jaksa enää mitään säätöjä. Erityisesti nyt Korona aikana ollut aivan mahtavaa. M
Lyhyt hoikka 160cm pätkä,Sika ruma onneksi,kukaan kukkakeppi ei huoli pitäs olla 180-185cm eukko heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kakskuusi v nainen. Tutustuin fiksuun, ikäiseeni mieheen, synkkasi puolin ja toisin. Muutettiin yhteen ja kas: mies rupesi käyttämään minusta kaikkialla nimitystä: "meirän emäntä". Alkoi vihjailemaan, että "nyt, kun oot mun emäntä, niin ei sun tartte meikata, ja vaihtaisit minihameet säädyllisemmiksi, vaikka vekkihameisiksi, luopuisit korkkareista", jms. Vihoviimeinen tikki oli, kun hän esitteli mut kavereilleen: "tää tässä on meitin muori". Ei siis ollut huumoria, vaan tosissaan oli. En jaksanut enempää, muutin asumaan itsekseni.
😂
Mies sanoi jo alussa, että ”kyllä se akanviran hoitaa” kun minut esitteli tutuilleen. No, sitä virkaa on nyt hoideltu yksin lasten kanssa vuosia, mies hoitanut muita naisia yökerhojen tanssilattioilla, hotellihuoneissa ties missä..
Tulee olemaan miehelle yllätys, kun jätän virallisesti virkani eroilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Sugardaddy?
Kundikaverille tein oharit monta kertaa, sit pyörittelin useempaa kundii, ei muutakuin kädestä kiinni ehk pusu. En luvannut yhdellekkää mitään. Se että luulin naisten pitää miellyttää miehiä. Olin myös se joka teki aloitteet.
Paras ystäväni sanoi hän on yksin kun on niin vaikea luonne. Kukaan jätkä ei ulotu hänen tasolleen. Silti kärsii yksinäisyydestä, tekee töitä hullunlailla eikä ees palkassa näy se.
Itse kyllä kaipaan toista, olen parhaimmillani kivan, kiltin miehen kainalossa.
Kävin terapiassa aukomassa lapsuuden traumoja. Mielelläni olisin hullu oikea seinähullu, nauran joka päivä.
Ei ole paikkoja, joissa tavata ihmisiä. Eikä myöskään aikaa eikä rahaa.
Liikaa huonoja kokemuksia miehistä, eikä naiset sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugardaddy?
Ei poista sinkku-statusta, enkä halua käyttää ketään hyväksi. Se on naisten juttu.
Oikeasti olin ennen näkymätön, mutta heti kun alkoi olla rahaa asioihin niin johan naiset kiinnostuivat.
Koska sinkku naisia ei löydy... olen siis lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkku naisia ei löydy... olen siis lesbo.
Kyllä löytyy,lesboissakin :)
Erilaisuus. Ja haluan samanhenkisen kumppanin.
Tyhmyys ja rumuus. Siis oma ja muiden, tulisi niin rumia ja tyhmiä lapsia, että ihmiset pakenisivat kirkuen nähdessään jälkikasvuni.
Avioero pisti itsetunnon niin alas, että on vaikea uskoa, että kukaan mies minuun ihastuisi. Ja haluan aika paljon uudelta suhteelta, haluan sellaisen miehen joka on tulenpalavasti minuun rakastunut ja kelpaan hänelle tällaisena kuin olen. Jos ei onnistu, niin olen mielummin yksin.