Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?
Kommentit (2581)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole riittävän tasokas saamaan niitä naisia joita haluan.
Jotkut naiset ovat kiinnostuneita minusta, mutta nämä naiset ovat ulkoisesti todella epäviehättäviä, ei mitään kiinnostusta lähteä koittamaan edes yhdeksi yöksi. Olen mieluummin yksin kuin heidän kanssaan.
Jep, täysin sama juttu täällä.
Täysin asoteorian mukaisesti menee kiinnostukset, 5/10 kiinnostuvat, 6/10 eivät.
Eli jopa ne 6/10 jotka on ihan ookoo ja joiden kanssa voisin alkaa parisuhteeseen vaikka ilman ihastumista eivät anna vastakaikua.
Treffeillä nyrkkisääntönä tuntuu olevan että jos haluan halata naista niin nainen näkee minut vain "kaverina" mutta jos haluan olla koskematta naiseen niin sieltä tulee heti tekstari jossa pyytää innokkaasti näkemään uudestaan..... Taitaa olla aika siirtyä pysyvästi ulkomaalaisiin naisiin.
No tietenkään 6/10 naiset eivät "anna vastakaikua" kun sinä olet 5/10 mies. Tiedät sen siitä että kelpaisit 5/10 naisille.
Millainen on 6/10 nainen?
Liian hyvä 5/10 miehelle.
Nainen ei koskaan pariudu alaspäin. Se osa on varattu miehelle. Muistakaa tämä!
Eli voi pariutua vaikka minunlaiseni heikkolahjaisen kanssa. Tämä ei ole mikään vitsi, vaan diagnoosi on oikeasti olemassa. En kykenisi ottamaan kehitysvammaista tai heikkolahjaista miestä, koska minulle ne suoraan sanoen ovat miehen irvikuvia. Tiedän, miten suoraan sanon noin epäkorrektia tekstiä.
Minua ei haittaisi, jos mies elättäisi ja jopa maksaisi ravintolassa. Olen antanut miehen maksaa lipun ja jopa ruuat mökille. Jotkut pitää tällaista käytäntöä varmaan laiskuutena ja jopa h**raamisena.
Itselläni ei ole fyysistä voimaa tehdä ns. miesten töitä johtuen reumasta. No, eihän se ole murhe täällä kerrostalossa asuessa, vaan joka päivä tiskaan, kerran viikossa siivoan ja noin muutaman kerran viikossa pyykkään.
Vierailija kirjoitti:
Hmm iltasanomien sivuilta löytyi linkki tälläiseen aiheeseen. Olen 31 vuotias ikisinkku mutta muutamia säätöjä ja seksisuhteita minulta löytyy.
Miksi en siis ole parisuhteessa?
Tähän on vaikea sanoa vain yhtä asiaa vaan tähän vaikuttaa moni asia kuten
-Viihdyn hyvin yksinäni
-En koe tarvitsevani naista oikeastaan mihinkään ja en nyt vähättele naisia vaan naiset on minulle ihmisiä siinä missä miehetkin
-Rakastan sitä kun saan töiden jälkeen olla yksin kotona
-Vapaapäivinä näen ystäviäni ja sukulaisiani, nämä ihmiskontaktit riittää minulle hyvin
Jos nyt joku yksittäinen suurin syy pitäisi valita niin se olisi varmaankin se että en vain tarvitse naista elämääni.
Tämähän se on monilla sukupuolesta riippumatta syy sinkkuuteen. Elämä on hyvää ilman parisuhdetta. Jotta tällainen elämäänsätyytyväinen ihminen lähtee elämäänsä muuttamaan pitää tarjolla olla jotain todella mahtavaa, joka tekisi elämän vielä paremmaksi. Varsinkin jos takana on suhde tai pari niin ymmärtää hyvin ne parisuhteen tuomat ongelmat ja tiedät ja on todella helppo jättää ne väliin.
Pitkän parisuhteen jälkeen viihdyn hyvin itsekseni, enkä kaipaa ketään mun arkeen. Kaverit viihdyttää tarpeeksi ja seksiä saa jos haluaa. Tykkään myös hoitaa ihan itse itseni. Myös rima on aika korkealla tässä vaiheessa. Toisen täytyisi tuntua todella oikealta ryhtyäkseni vakavampaan
Vierailija kirjoitti:
Ujous, huono itsetunto ja viihdyn kotona. Lieviä mt-ongelmia. Uskon, että jokainen vastaantulija inhoaa minua. Suojelen itseäni torjutuksi tulemiselta eli en edes yritä tutustua. Taustalla koulukiusaamista. Olen 36-vuotias kokematon, joten on jo liian myöhäistä. Häpeän kokemattomuuttani.
Laitoin tähän ylänuolta ja rupesin sitten miettimään miten kirjoittaja sen tulkitsee. Mun ylänuoli tarkoitti symppaamista, haluisin kannustaa. Ei ole myöhäistä. Yritä saada pieni hyvä kokemus, siitä se voisi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kerran ollut naimisissa ja saanut kaiken mitä halusin. Nykyisen seuralaiseni kanssa en aio muuttaa yhteen asumaan vaikka hän on asiaa udellut.
Miehet: lukekaa tämä ajatuksen kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm iltasanomien sivuilta löytyi linkki tälläiseen aiheeseen. Olen 31 vuotias ikisinkku mutta muutamia säätöjä ja seksisuhteita minulta löytyy.
Miksi en siis ole parisuhteessa?
Tähän on vaikea sanoa vain yhtä asiaa vaan tähän vaikuttaa moni asia kuten
-Viihdyn hyvin yksinäni
-En koe tarvitsevani naista oikeastaan mihinkään ja en nyt vähättele naisia vaan naiset on minulle ihmisiä siinä missä miehetkin
-Rakastan sitä kun saan töiden jälkeen olla yksin kotona
-Vapaapäivinä näen ystäviäni ja sukulaisiani, nämä ihmiskontaktit riittää minulle hyvin
Jos nyt joku yksittäinen suurin syy pitäisi valita niin se olisi varmaankin se että en vain tarvitse naista elämääni.Tämähän se on monilla sukupuolesta riippumatta syy sinkkuuteen. Elämä on hyvää ilman parisuhdetta. Jotta tällainen elämäänsätyytyväinen ihminen lähtee elämäänsä muuttamaan pitää tarjolla olla jotain todella mahtavaa, joka tekisi elämän vielä paremmaksi. Varsinkin jos takana on suhde tai pari niin ymmärtää hyvin ne parisuhteen tuomat ongelmat ja tiedät ja on todella helppo jättää ne väliin.
Niin tämän takia sen naisen/miehen pitää oikeasti näyttää hyvälle että alkaa suhteeseen ja seksiä pitää olla riittävästi. Muuten sitä ei suhteelle ole mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kerran ollut naimisissa ja saanut kaiken mitä halusin. Nykyisen seuralaiseni kanssa en aio muuttaa yhteen asumaan vaikka hän on asiaa udellut.
"Seuralaisen".
Kuulostaa vuosisadan rakkaustarinalta.
Kolme kertaa olen ollut pitkässä, n 10-v parisuhteessa. Kaikissa kolmessa puolisoni (nainen) petti salasuhteella lopussa ja lähti toisen miehen matkaan. Monella tutulla miehellä on samantyyppinen kokemus, nainen pettää. En aio enää naista elämääni ottaa pahaa mieltä itselleni aiheuttamaan. Erot pettämisineen ovat olleet minulle vaikeita joka kerralla.
Ainoastaan yhdessä näistä kolmesta suhteesta meillä oli ollut vaikeaa, kahdessa ei ollut edes mitään selittävää erikoisempaa syytä naisen teolle. Erosta ei ollut mitään puhetta, ei riitoja, ei sanomisia tms. Nainen vaan ihastui toiseen ja avioliitot sillä samalla sekunnilla naisen päätöksellä siihen. Toinen näistä katui myöhemmin rajusti. Kertoi minulle parisen vuotta sitten puhelimessa, ettei olisi pitänyt tehdä, mitä teki.
Ei kiinnosta, eikä ole koskaan oikeasti kiinnostanut.
Ei ole motivaatiota. Parisuhde ei tunnu tärkeältä. En halua lapsia eikä avioliitto ole kiinnostanut erityisemmin koskaan.
Usein kyllä näkee hyvännäköisiä ja kiinnostavia miehiä ja kaipaan säännöllistä seksiä. Toisaalta on mulla ilmeisesti suht korkeat standardit niin ei ole mikään ongelma olla itsekseen.
Vastauksissa toistuu yksi kaava, ja se on tämä:
Syy miksi useimmat naiset haluavat miehen, on että he haluavat lapsia, korkeamman elintason ja tietynlaisen sosioekonomisen aseman.
Jos näitä ei tarvita, ei tarvita miestäkään. Korkeintaan stratosfäärisen tasokas mies saattaisi kiinnostaa.
Tämä selittää naisten käytöksen eri elämänvaiheissa ja myös sen miksi miehille on niin tärkeää että he kiinnostaisivat naisia "omana itsenään" ja myös parikymppisinä eikä vain siinä elämänvaiheessa kun naisella on yllä mainittuja tarpeita.
Nykyaikana varmaan moni miettii juuri sitä että miksi pitäisi olla parisuhteessa kun taas ennen vanhaa parisuhteisiin mentiin lähinnä sen takia että naiset tarvitsivat miehiä ja miehet tarvitsivat naisia elämään. Nykyisin tuota "tarvetta" ei ole joten se vähentää tarvetta parisuhteelle.
Yksinasuminen ei ole sama asia kuin sinkku mutta valtaosa yksinasuvista on sinkkuja.
Pohjoismaissa on maailmassa eniten yhdenhengentalouksia suhteutettuna väkilukuun ja Ruotsissa on eniten maailmassa yhdenhengentalouksia ja Ruotsissa oli muistaakseni eniten avioeroja maailmassa väkilukuun suhteutettuna.
Minä en ole parisuhteessa koska en keksi mitään syytä sille miksi olisin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksissa toistuu yksi kaava, ja se on tämä:
Syy miksi useimmat naiset haluavat miehen, on että he haluavat lapsia, korkeamman elintason ja tietynlaisen sosioekonomisen aseman.
Jos näitä ei tarvita, ei tarvita miestäkään. Korkeintaan stratosfäärisen tasokas mies saattaisi kiinnostaa.
Tämä selittää naisten käytöksen eri elämänvaiheissa ja myös sen miksi miehille on niin tärkeää että he kiinnostaisivat naisia "omana itsenään" ja myös parikymppisinä eikä vain siinä elämänvaiheessa kun naisella on yllä mainittuja tarpeita.
Kukapa meistä nyt olisi mitään ihan vain omana itsenään? Jos mies haluaa karvakukkaron, kodinkoneen, hyvesignalointivälineen, kulujen jakajan ja ehkäpä vielä sen synnyttäjän, onko sillä mitään tekemistä naisen ”oman itsen” kanssa?
Puoli vuotta sitten päättynyt pitkäaikainen parisuhde ja pikkuhiljaa pahentunut lähisuhdeväkivalta veivät luottoni miehiin enkä tiedä, uskallanko enää koskaan päästää ketään lähelleni.
Läskit Naiset=turn off totally
Mun xxxxxx on nahjus eikä saa mitään aikaiseksi.
Vaikeus tutustua potentiaaliseen kumppaniin koska se ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ne 2kpl naista jotka aidosti on kiinnostanut, eivät olleet samalla tapaa kiinnostuneita minusta. Tapailtiin mutta siihen se jäi kunnes muuttivat kauemmas.
Tässä nyt odotellaan että tapaisi sen kolmannen mutta ei ole näkynyt. 99% naisista siis ei kiinnosta minua aidosti eikä sille voi mitään.
M33
Täysin samaa mieltä. Parempi siellä kaupassa kyttäillä niitä kasviksia kun naisia. Mistä mahtaa johtua, ettei ketään oikeen sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeus tutustua potentiaaliseen kumppaniin koska se ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää.
Sivusta
Onko esim elinkautisvanki, prostitoitu vai mikä? Sosiaalisesti hyväksyttävä on kenen mielestä?