Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin yksittäinen syy sinkkuuteesi?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikä on oma näkemyksesi?

Kommentit (2581)

Vierailija
601/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota miehiin. Liian monta pettymystä. En halua ketään sotkemaan minun ja lapseni ihanaa arkielämää. Minulla on niin hyvä näin, ilman miestä. Siksi sinkku.

Vierailija
602/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen köyhä ja kipee😔😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin kuulemma liikaa. Haluaisin miehen joka käy töissä, ei polta, juo vain sillointällöin eikä ole hirveän lihava.

Miksi sen miehen pitäisi käydä töissä, vaikka elättäisi itsensä ilmankin?

Ai niin, pitäisihän hänen kustantaa sinunkin elintasosi.

Vierailija
604/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopporentut ja narsistiset kusipäät riitti, yksin helpompi hengittää ja olla, suorastaan taivaallista.

Vierailija
605/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja minulla vino nenä. Narsisti-isäni ja kiusaamisen takia pelkään sitoutua, vaikka kärsin yksinäisyydestä.

Vierailija
606/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävän ruma syntymämerkki joka peittää puolet ylävartalosta ja sen seurauksena olen syrjäänvetäytyvä ja ujo. Jäädyn aina ihan täydellisesti jos joku mies edes näyttää kiinnostuneelta ja poistun hyvin nopeasti paikalta. Ajatuskin siitä että näyttäisin tuota p..aa kenellekään on ihan mahdoton. Ottaisin vaikka syövän ennemmin kuin tämän. Koko ikäni(lähempänä 50v) elänyt yksin enkä ole koskaan seurustellut, eiköhän tää elämä oo sit jo taputeltu mitä tulee perheeseen tai seurusteluun..

Voi kuule, on meillä muillakin jos jonkinlaista hävettävää ihossa. Muuten komeana miehenä saan helposti seuraa, mutta moni katoaa nähtyään mitä on kätkössä paidan alla. Ei enää kiinnostakaan esitellä kavereille.

Noh, karsiutuupahan pinnalliset pois.

Vierailija
607/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksi krt iskenyt käteni niin syvälle pskaan, että tyhmempikin ihminen tajuaa, ettei ikinä enää! Viihdyn hyvin yksikseni, en kaipaa mustasukkaista, murjottavaa, mykkäkoulua pitävää lapsimiestä elämääni. Ja kun ikää karttuu, enkä ennen koronaakaan juuri missään käynyt, niin suht rauhassa saan olla. Lapsia on siunaantunut neljä, yhtä lukuunottamatta asuvat jo omillaan ja sekopää-ex-miehestäni huolimatta he ovat ihanan täyspäisiä nuoria. Uusperhe ei ole minun juttuni, sen kerran kokeneena en voi muuta kuin toivoa, ettei kukaan muu nainen lapsineen sellaiseen ansaan joutuisi!

Nousee aina karvat pystyyn, kun lukee katkeraa vuodatusta joistain toisista. Ehkä olisi syytä vilkaista myös peiliin.

Vierailija
608/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin kuulemma liikaa. Haluaisin miehen joka käy töissä, ei polta, juo vain sillointällöin eikä ole hirveän lihava.

No ei ole kyllä kohtuuton vaatimus. Epäilen vain, että mahtaako nuo nyt kuitenkaan pelkästään vielä riittää. Kait jotain muutakin kipinää pitäisi olla.

M38

Vierailija
609/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ronkeli ja rimani huiteli taivaissa. Kun tunnustin oman tasoni niin löysin heti kumppanin. M42

Tämä on se mitä nainen ei koskaan myönnä itselleen. Siinä useimpien naissinkkujen syy kumppanittomuuteen.

Vierailija
610/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian helppo enkä osaa leikkiä kissa ja hiiri -leikkiä. Miehet kuulemma haluaa saalistaa.

Enemmistö miehistä ei halua.

Mutta te naiset huomaatte ainoastaan ne saalistajamiehet.

Vierailija
611/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän nirso miesten suhteen. Ja pitää olla sellanen jonka kanssa kemiat oikeesti kohtaa. Mä uskon sielunkumppanuuteen.

Vierailija
612/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut 15-vuotiaasta asti muutaman vuoden sinkkujaksoa lukuunottamatta. Olen nyt 39. Eli olen seurustellut 24vuotta. Pitkiä suhteita on ollut neljä, joista yksi oli avioliitto, josta syntyi lapsi.

En jaksa enää epäsopivia kumppaneita tai sitä, että vapaa-aikani kuluu siihen, että minun on oltava joku jollekin. Koen olevani erilainen, enkä löydä helposti henkistä yhteyttä toisiin. Keskitynkin nyt lapseen ja omaan hyvinvointiini.

Tiedän, että jos menisin treffipalveluun, alta aikayksikön minulla olisi taas joku. En jaksa. Kukaan ei kuitenkaan ole sopiva.

Ehkä heikko laskutaitosi kertoo myös muusta lahjattomuudesta? Ei sellaista kukaan jaksa loputtomiin katsoa. Olet omasta mielestäsi seurustellut 24 vuotta, vaikka väität ehtineesi viettää muutaman vuoden sinkkujaksonkin ikävälillä 15-39, kun olet aloittanut seurustelut 15-vuotiaana.

Vierailija
613/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu ettei tavallinen ja kunnollinen nainen riitä, kun pitäisi olla naama täynnä muovia ja iho tatuoituna sekä kokemus useammasta miehestä. Unohtamatta mediaseksikkyyttä ja täydellistä muovivartaloa. Elättelen toivetta, että vielä joskus joku mies rakastaisi minua tällaisena kuin olen.

No huh huh! On teillä naisilla kuvitelmat.

90% miehistä nuo luettelemasi "miesten haluamat" asiat ovat turn offeja. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia itsestään epävarmoja ihmisiä, jotka toivovat riittävänsä omana itsenään ihan tavalliselle naiselle.

Toki saattaa olla niin (ja todennäköisesti onkin), että sinulle kelpaa vain sellaiset miehet joille luettelemasi asiat ovat tärkeitä. Eli sille pienelle pinnalliselle vähemmistölle.

Vierailija
614/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha endometrioosi -> kivulias seksi -> haluttomuus.

Pakko syödä jatkuvasti e-pillereitä endon vuoksi -> haluttomuus.

Lisäksi taustalla lapsuudenaikainen seksuaalinen hyväksikäyttö -> haluttomuus.

Summa summarum: en halua seksiä.

Suhteita on ollut, mutta näihin ne viimeistään kaatuu.

hoidettavissa oleva asia mutta et viitsi laittaa kuntoon.

Tämä selvä

Taidat tosiaankin olla mies. Helppo sanoa.

Jos saisit kaikki ne endometrioosikivut, luulisin että ääni muuttuisi kellossa. Endometrioosia ei välttämättä saada hoidettua kivuttomaksi vaikka kuinka VIITSISI. Veikkaan että jos pelkästään viitsimisestä olisi kyse, niin ei kukaan enää kärsis tässä maailmassa niistä kivuista.

Vierailija
615/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukielätti ei elätä itse itseään.

Ja miten lasten kanssa, kuka ne elättää, kun mies on elämäntapaloinen?

Vierailija
616/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole riittävän tasokas saamaan niitä naisia joita haluan.

Jotkut naiset ovat kiinnostuneita minusta, mutta nämä naiset ovat ulkoisesti todella epäviehättäviä, ei mitään kiinnostusta lähteä koittamaan edes yhdeksi yöksi. Olen mieluummin yksin kuin heidän kanssaan.

Jep, täysin sama juttu täällä.

Täysin asoteorian mukaisesti menee kiinnostukset, 5/10 kiinnostuvat, 6/10 eivät.

Eli jopa ne 6/10 jotka on ihan ookoo ja joiden kanssa voisin alkaa parisuhteeseen vaikka ilman ihastumista eivät anna vastakaikua.

Treffeillä nyrkkisääntönä tuntuu olevan että jos haluan halata naista niin nainen näkee minut vain "kaverina" mutta jos haluan olla koskematta naiseen niin sieltä tulee heti tekstari jossa pyytää innokkaasti näkemään uudestaan..... Taitaa olla aika siirtyä pysyvästi ulkomaalaisiin naisiin.

No tietenkään 6/10 naiset eivät "anna vastakaikua" kun sinä olet 5/10 mies. Tiedät sen siitä että kelpaisit 5/10 naisille.

Millainen on 6/10 nainen?

Liian hyvä 5/10 miehelle.

Nainen ei koskaan pariudu alaspäin. Se osa on varattu miehelle. Muistakaa tämä!

Vierailija
617/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole riittävän tasokas saamaan niitä naisia joita haluan.

Jotkut naiset ovat kiinnostuneita minusta, mutta nämä naiset ovat ulkoisesti todella epäviehättäviä, ei mitään kiinnostusta lähteä koittamaan edes yhdeksi yöksi. Olen mieluummin yksin kuin heidän kanssaan.

Jep, täysin sama juttu täällä.

Täysin asoteorian mukaisesti menee kiinnostukset, 5/10 kiinnostuvat, 6/10 eivät.

Eli jopa ne 6/10 jotka on ihan ookoo ja joiden kanssa voisin alkaa parisuhteeseen vaikka ilman ihastumista eivät anna vastakaikua.

Treffeillä nyrkkisääntönä tuntuu olevan että jos haluan halata naista niin nainen näkee minut vain "kaverina" mutta jos haluan olla koskematta naiseen niin sieltä tulee heti tekstari jossa pyytää innokkaasti näkemään uudestaan..... Taitaa olla aika siirtyä pysyvästi ulkomaalaisiin naisiin.

No tietenkään 6/10 naiset eivät "anna vastakaikua" kun sinä olet 5/10 mies. Tiedät sen siitä että kelpaisit 5/10 naisille.

Millainen on 6/10 nainen?

Liian hyvä 5/10 miehelle.

Nainen ei koskaan pariudu alaspäin. Se osa on varattu miehelle. Muistakaa tämä!

Naiset pariutuvat kenen kanssa haluavat, ja sinä se et ole. Deal with it.

Vierailija
618/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu ettei tavallinen ja kunnollinen nainen riitä, kun pitäisi olla naama täynnä muovia ja iho tatuoituna sekä kokemus useammasta miehestä. Unohtamatta mediaseksikkyyttä ja täydellistä muovivartaloa. Elättelen toivetta, että vielä joskus joku mies rakastaisi minua tällaisena kuin olen.

No huh huh! On teillä naisilla kuvitelmat.

90% miehistä nuo luettelemasi "miesten haluamat" asiat ovat turn offeja. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia itsestään epävarmoja ihmisiä, jotka toivovat riittävänsä omana itsenään ihan tavalliselle naiselle.

Toki saattaa olla niin (ja todennäköisesti onkin), että sinulle kelpaa vain sellaiset miehet joille luettelemasi asiat ovat tärkeitä. Eli sille pienelle pinnalliselle vähemmistölle.

Kyllä moni mies on todella vaativa ja pinnallinen.

Vierailija
619/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm iltasanomien sivuilta löytyi linkki tälläiseen aiheeseen. Olen 31 vuotias ikisinkku mutta muutamia säätöjä ja seksisuhteita minulta löytyy.

Miksi en siis ole parisuhteessa?

Tähän on vaikea sanoa vain yhtä asiaa vaan tähän vaikuttaa moni asia kuten

-Viihdyn hyvin yksinäni

-En koe tarvitsevani naista oikeastaan mihinkään ja en nyt vähättele naisia vaan naiset on minulle ihmisiä siinä missä miehetkin

-Rakastan sitä kun saan töiden jälkeen olla yksin kotona

-Vapaapäivinä näen ystäviäni ja sukulaisiani, nämä ihmiskontaktit riittää minulle hyvin

Jos nyt joku yksittäinen suurin syy pitäisi valita niin se olisi varmaankin se että en vain tarvitse naista elämääni.

Vierailija
620/2581 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakka.