Kommentit (2581)
Ulkonäkö kunnossa, mutta olen vaan hiton tylsä ihminen. Treffeillä ei ole mitään sanottavaa. Olen kelvannut sänkyyn kyllä, mutta en suhteeseen. Kun lopetin jossakin vaiheessa runkkausalustana olemisen, loppui kaikki muukin yhteys miehiin. Ketään ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule todellakaan kaikki Miehet halua naista joka on hakkauttanut kroppansa täyteeen jotain saatanan kuvottavia kuvia. Hyi helvetti. Eikä myöskään kumilla/muovilla modattuja naisia. Normaalipaino riittää mainiosti kunhan ei ole vetänyt itseään kymmeniä kiloja ylipainoiseksi. Ainut vaatimus että naisella on vyötärö, tämä siksi että on itsekin pitänyt kroppansa jonkinlaisessa kuosissa.
Sulle ihan vaan tiedoksi, että suurimmalla osalla naisista on ihan muut kriteerit ensisijalla, kun miestä valitaan. Sitten kun on se muuten sopiva mies niin moni alkaa kyllä vahtia sitä miehen vyötärönympärystä, ettei se kasva liikaa, mutta ei sillä mihinkään pötkitä.
Jos olisit fiksu, sanoisit, että voit valita omien kriteeriesi vuoksi hoikkauumaisen naisen, koska olet itse kunnollinen mies, johon voi luottaa ja joka kohtelee naista hyvin ja joka pitää huolta perheestään jne.
Voin sanoa, että enemmän taitaa naisilla olla kovemmat kriteerit kuin miehillä. Itse olen katukuvassa nähnyt ylipainoisia tai lihaksikkaita naisia miehensä kanssa. Pyörätuolissa istuvana naisenakin on jotkut mahdollisuudet saada mies kuin mies. Mikä on sitten miehen kohtalo niillä korteilla? Varmaan paljon pahempi verrattuna naiseen.
Ihan sama aivopieru miehellä, että koska ei ole itse läski, pitää saada hoikka nainen. Minäkin voin sanoa, että minulle kuuluu rikas mies, koska olen itsekin hyvätuloinen ja varakas. Tai että pitää olla älykäs mies, koska olen itsekin älykäs (no, tämä menee kyllä muista käytännön syistä yleensä niin, että älykkäillä naisilla on älykäs mies, koska muuten miehen pitäisi olla niin tyhmä, ettei tajua olevansa se tyhmempi ja niin tyhmää miestä ei sitten taas älykäs nainen kestä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule todellakaan kaikki Miehet halua naista joka on hakkauttanut kroppansa täyteeen jotain saatanan kuvottavia kuvia. Hyi helvetti. Eikä myöskään kumilla/muovilla modattuja naisia. Normaalipaino riittää mainiosti kunhan ei ole vetänyt itseään kymmeniä kiloja ylipainoiseksi. Ainut vaatimus että naisella on vyötärö, tämä siksi että on itsekin pitänyt kroppansa jonkinlaisessa kuosissa.
Sulle ihan vaan tiedoksi, että suurimmalla osalla naisista on ihan muut kriteerit ensisijalla, kun miestä valitaan. Sitten kun on se muuten sopiva mies niin moni alkaa kyllä vahtia sitä miehen vyötärönympärystä, ettei se kasva liikaa, mutta ei sillä mihinkään pötkitä.
Jos olisit fiksu, sanoisit, että voit valita omien kriteeriesi vuoksi hoikkauumaisen naisen, koska olet itse kunnollinen mies, johon voi luottaa ja joka kohtelee naista hyvin ja joka pitää huolta perheestään jne.
Voin sanoa, että enemmän taitaa naisilla olla kovemmat kriteerit kuin miehillä. Itse olen katukuvassa nähnyt ylipainoisia tai lihaksikkaita naisia miehensä kanssa. Pyörätuolissa istuvana naisenakin on jotkut mahdollisuudet saada mies kuin mies. Mikä on sitten miehen kohtalo niillä korteilla? Varmaan paljon pahempi verrattuna naiseen.
Tarkennan, että miten käy miehen, jolla on vaikkapa diagnoosi puheviasta, cp-vammasta yms. tai on liian lyhyt. Ainoa vaihtoehto on kompensoida vammaisuutta tai lyhyyttä menestyvällä uralla. Hyvänä esimerkkinä laulaja Uniikki; vetänyt naisia puoleensa lyhyydestä huolimatta. Jos hän olisi tavis, niin harva nainen kiinnostuisi hänestä.
Pitkänä naisenakin oleminen on kohtuullisen helppoa kuin lyhyenä miehenä oleminen. Nainen saa olla minkä pituinen tai kokoinen vaan, mutta mies ei paitsi lihaksikas ja pitkä. Lihaksikas mies vetää jokaisen naisen puoleensa. Myönnän tämän itsekin as-naisena, mutten vaadi mitään yli 190 cm tai bodaria.
En vain ole riittänyt alkuhuumaa pidemmälle heille jotka olisivat kelvanneet minulle ja päinvastoin. Enää en halua rikkoa itseäni, joten harrastan vain kevytsuhteita.
M40
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon pettymyksi. Pohjalla lapsuuden tyranni isä. Lisänä korkeat vaatimukset mieheltä.
Katse peiliin. Muiden syyttely turhaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole haluttava/tavoiteltava. No, sehän se on syy melkein kaikkien sinkkuuteen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Saan näennäisesti paljonkin huomiota miehiltä, mutta eipä kukaan oikeasti pyydä vaikka treffeille.
Et tiedä, vaikka vastaat itse kysymykseesi? Itse en ainakaan passiivista naista ottaisi. Pyydä itse treffeille, jos joku kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Paska miesmaku
Sentään joku rehellisesti myöntää.
Olen liian helppo enkä osaa leikkiä kissa ja hiiri -leikkiä. Miehet kuulemma haluaa saalistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha endometrioosi -> kivulias seksi -> haluttomuus.
Pakko syödä jatkuvasti e-pillereitä endon vuoksi -> haluttomuus.
Lisäksi taustalla lapsuudenaikainen seksuaalinen hyväksikäyttö -> haluttomuus.Summa summarum: en halua seksiä.
Suhteita on ollut, mutta näihin ne viimeistään kaatuu.
hoidettavissa oleva asia mutta et viitsi laittaa kuntoon.
Tämä selvä
Et selvästikään tiedä endometrioosista mitään. Sitä ei voi "laittaa kuntoon"; on krooninen vaikka on jo kolmesti leikattu kohdallani. E-pillereillä endon kipuja pidetään edes jotenkin kurissa, mutta sivuvaikutuksena monella haluttomuus. Minä syön pillereitä ilman taukoa, joten vaikutus lienee vielä suurempi. Olen yrittänyt olla ilman pillereitä, ei onnistu, kivut ovat tuolloin päivittäisiä.
Villi veikkaus; olet mies.
Vaikea hajusteyliherkkyys. En pysty käymään baareissa ja treffipalsoilla miehet kaikkoaa, kun kerron etten siedä hajusteita. :(
Mieheni kuoleman jälkeen tulin hyvin alakuloiseksi. Nykyään jo toivon kovin ihmissuhdetta, mutta en usko, että tarpeeksi kilttiä miestä löytyy. Miehen pitäisi olla raitis ja läheisyys myönteinen, ulkoilu ja retkeily henkinen sekä feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan, että miten käy miehen, jolla on vaikkapa diagnoosi puheviasta, cp-vammasta yms. tai on liian lyhyt. Ainoa vaihtoehto on kompensoida vammaisuutta tai lyhyyttä menestyvällä uralla. Hyvänä esimerkkinä laulaja Uniikki; vetänyt naisia puoleensa lyhyydestä huolimatta. Jos hän olisi tavis, niin harva nainen kiinnostuisi hänestä.
Pitkänä naisenakin oleminen on kohtuullisen helppoa kuin lyhyenä miehenä oleminen. Nainen saa olla minkä pituinen tai kokoinen vaan, mutta mies ei paitsi lihaksikas ja pitkä. Lihaksikas mies vetää jokaisen naisen puoleensa. Myönnän tämän itsekin as-naisena, mutten vaadi mitään yli 190 cm tai bodaria.
Minulle ei miehen ole tarvinnut olla lihaksikas. Kaksi rakkautta ollut laihoja luiruja. Ihan parhaita sängyssä, ketteriä ja vaikka mikä onnistuu. Lihaksikaskin on ollut, mutta sängyssä heti kömpelömpi ja hiki tuli hänelle hommissa. Asennot paljon rajoittuneempia. Itse tykkään kyllä miehen leveistä harteista ja rintakehästä, mutta ei välttämättömyys. En tykkää bodatuista miehistä.. ällöttää enemmänkin.
Naiset vain ovat omituisia pilvilinnoissa eläjiä. Joitakin hyviä naisia tullut vastaan, mutta nekin sitten olleet tietysti varattuja. Neljäkymppisiä täysjärkisiä naissinkkuja tulee harvoin vastaan, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain ovat omituisia pilvilinnoissa eläjiä. Joitakin hyviä naisia tullut vastaan, mutta nekin sitten olleet tietysti varattuja. Neljäkymppisiä täysjärkisiä naissinkkuja tulee harvoin vastaan, valitettavasti.
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos elää pilvilinnoissa?