Jaksatko syödä kokonaisen normaalipitsan?
Siis jos tilaat pitseriasta normikokoisen pitsan. Jaksatko syödä kokonaan? Työkaveri sanoi ettei jaksa kuin syödä puolet 😮
Kommentit (110)
Jaksan syödä 3/4, jos oikein ahdan eikä häiritse se, että on loppuviikon turvonnut olo.
Voe tokkiisa, ennätys on kolme peräkkäin ja tiedän tyyppejä, jotka ovat vetäneet enemmänkin. Pitää vain olla tyhjä maha eikä mitään kuplivaa tai kuohuvaa juomaa kyytipojaksi.
Eilen söin illalla kaksi normaalia pizzerian pizzaa...
-pullukka
Ehei. Yhdestä pizzasta riittää slaissit koko meidän viisihenkiselle perheelle ja ihan kylläisiä ollaan!
No mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Jaksan jos se on ohuella pohjalla, esim kotipizza
Kotipizza nyt muutenkin on minikokoinen.
En jaksa. Mies 75kg ja ikä 45. Ihmettelen muutenkin miten paljon ihmiset syö, ei ihmekään että lihovat.
Vierailija kirjoitti:
Ehei. Yhdestä pizzasta riittää slaissit koko meidän viisihenkiselle perheelle ja ihan kylläisiä ollaan!
No mitäs luulet?
Moi, laihialainen
Jaksan mutta en syö kokonaan kun pizzeriassa. Kunto riittää kokonaan syömiseen mutta koska syön yleensä pieniä aterioita useamman päivässä jätän osan myöhempään yleensä enkä tunge väkisin.
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
Riippuu siitä, minkä pitserian tuotteesta kyse. Niissä kun on todella paljon koko eroja normaalipitsoissa.
En. Ei noita +1000 kalopommija pidäkkään. 2. erää per pizza.
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
Minä jaksan syödä kokonaan, mutta olenkin todella liikunnallinen eli kulutan paljon.
N32, 155/50
Jaksan jos se on ohuella pohjalla, esim kotipizza