Jaksatko syödä kokonaisen normaalipitsan?
Siis jos tilaat pitseriasta normikokoisen pitsan. Jaksatko syödä kokonaan? Työkaveri sanoi ettei jaksa kuin syödä puolet 😮
Kommentit (110)
En jaksa kokonaista. Joku 3/4 menee.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.
Ajatella. Oikein KAKSI perunaa. 6-7 lihapullasta en pysty edes kirjoittamaan.
Jaksan, mutta usein tulee vähän ähky. Olisi paras jos jättäisi viimeisen neljäs- tai viidesosan syömättä.
Jaksan yleensä syödä ohutpohjaisen pizzan kokonaan. Joskus harvoin jää yksi sektori syömättä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.
Ajatella. Oikein KAKSI perunaa. 6-7 lihapullasta en pysty edes kirjoittamaan.
Hänet punnitaan varmaan neuvolassa.
Jaksan vaikka kaksi. Enkä ole läski vaan urheilen paljon. Pizzerian pizzoja tulee syötyä ehkä 1-2 vuodessa ja pakastepizzoja 10 vuodessa.
Jaksan syödä kokonaisen pizzan.
Tunnen naisia, jotka alkavat pizzaa syödessään, jo ensimmäisen suupalan jälkeen ähkiä, miten eivät jaksa ja miten joku voi jaksaa syödä kokonaisen pizzan. Siitä tulee tosi vaivautunut olo kun itse vaan pistelisi menemään, ja toki pistänkin. Siitä, että ei jaksa syödä koko pizzaa täytyy aina tehdä iso numero.
Ja nainen siis itsekin.
Faith kirjoitti:
Jaksan yleensä syödä ohutpohjaisen pizzan kokonaan. Joskus harvoin jää yksi sektori syömättä.
Ns. ohisektori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 perunaa ja 6 lihapullaa!`? :D Sanot itteäs - ei pieniruokaiseksi. :D
Tuohan on vasta alkuruoka.
Kuinka paljon teillä on oikein tapana syödä kerralla? 😳 Tuohan on ihan normaali ruoka-annos, salaatti tietysti lisäksi. 3 perunaa ja muutama lihapulla enemmän, niin olisi tosi täysi olo.
Ap:n kysymykseen vastaus on, että yleensä jaksan, mutta joskus en. Jos syö kokonaan, niin yleensä tulee ähky.
Eri
Kotipizzassa en ole vuosiin käynyt, mutta silloin jaksoin just syödä, ilman reunoja. Noissa kebabmestoissa jaksan puolikkaan. Hesessä menee just kerrosateria. Paitsi limua jää myöhemmäksi. Oon oikeasti siro ja kapea, vyötärö jotain 59cm. Eli varmaan vatsalaukkukin on pieni, enkä oo sitä venyttänyt, muutenhan olisin varmaan isompi. Syön mitä jaksan, ähkyyn harvoin. Paitsi noissa pikaruokaloissa, kun ei viitsi hukkaan heittää.
Aina menee koko pizza. Jos olen ollut juhlimassa ja on kova nälkä yöllä niin olen käynyt peräkkäin kahdessa pizzeriassa. Ensin yksi pizza alkupalaksi ja toinen varsinaiseksi ateriaksi. Olen tuhti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa pitsaa?
Pitseriasta. Ja ennen kuin kysyt: katso goolesta niin näet missä niitä on. Ei viitsitä enää uudestaan lähteä tähän leikkiin.
Löytyi vain pizzerioita
Etsi paremmin. Ainakin Seinäjoella on ihan oikea pitseria, ks. https://paikallinen.infobel.fi/FI101004799-064144304/hyllykallio_pitser… ja tilaa vaikka pitsa samalla.
Pystyn tietysti, mutta en syö, koska puolikkaasta tulee vatsa aivan riittävän täyteen. Ja mitään vähäkalorista ruokaa pizza ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa pitsaa?
Pitseriasta. Ja ennen kuin kysyt: katso goolesta niin näet missä niitä on. Ei viitsitä enää uudestaan lähteä tähän leikkiin.
Löytyi vain pizzerioita
Etsi paremmin. Ainakin Seinäjoella on ihan oikea pitseria, ks. https://paikallinen.infobel.fi/FI101004799-064144304/hyllykallio_pitser… ja tilaa vaikka pitsa samalla.
Nyt aamun Hesarissa on juttu, jonka mukaan Kauniaisten asematiellä on vastikään avattu automaatti, josta saa pitsan mihin aikaan tahansa vuorokaudesta.
Yksi pitsa = yksi annos. Se on tarkoitus syödä kerrallaan. Hassu kysymys, miksei kysytä jaksaako syödä noin muuten yleensä ravintola-annoksen kokonaan. Juu, tiedän että lapset eivät jaksa ja joku pienikokoinen voi olla tottunut pienempiin annoksiinkin. Silti normaali aikuinen varmasti aina jaksaisi syödä vaikka tuleekin vähemmästä kylläiseksi.
Pari siivua jaksan, joskus kolme. Tulisi todella paha olo jos vetäisin enemmän. Jossain italialaisessa pizzerioissa jaksan kokonaisen kun ovat todella ohuita.
Ai sellaisen Kotipizzan mediumin vai? Jos on tosi nälkä, jaksan yhdeltä istumalta. Jos ei ole niin nälkä, saatan syödä ensin puolet ja myöhemmin puolet. Useimmiten menee 3/4 ja syön sitten myöhemmin sen yhden palan.
Tiedoksedi, että jatkuva vähäinenkin syöminen on haitallista verensokerille! Haima ei pääse lepäämään koskaan. Verensokerille olisi parempi esim pätkäpaasto eli se, että syö kaiken 8 h aikana ja on syömättä 16 h vuorokaudessa.
Ap:lle - jaksan tietenkin helposti, menisi vaikka kaksi. Olen aina syönyt muutaman harvan aterian päivässä ja ne ovat todella, todella isoja. Olen aina pysynyt siten hoikkana. Olen huomannut, että todellisuudessa ainoastaan ylipainoiset syövät vähän muutaman tunnin välein pitkin päivää.