Hallitus haluaa runsaasti sähköä käyttäviä yrityksiä Suoneen
Se taas tietää sitä että sähkö kallistuu entisestään talvisin. Hyvä että yrityksiä houkutellaan työllisyyden puolesta mutta pitäisi myös ruveta investoimaan sähköntuotantoon. Sähköntuotantoon jota saadaan tuulettomina pakkaspäivänä eli ydinvoimaan mutta ei ranskalaiseen.
Valtiovarainministeriössä on tutkittu erilaisia malleja, joilla yritykset saataisiin investoimaan Suomeen. Harkinnassa on verohyvitys yrityksille, jotka tekevät puhtaan siirtymän investointeja Suomeen.
Tavoitteena on houkutella Suomeen teollisia investointeja, erityisesti sähköä käyttävää korkeamman jalostusasteen teollisuutta.
Kommentit (14)
Lisää ydinvoimaa niin saadaan sähkö kohtuuhintaiseksi. Nyttenhän sähkö on halpaa ainoastaan kun tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Lisää ydinvoimaa niin saadaan sähkö kohtuuhintaiseksi. Nyttenhän sähkö on halpaa ainoastaan kun tuulee.
Useita miniydinvoimaloita niin ei tunnu missään kun muutama niistä on huollossa/korjattavana. Lisäksi se vety hyötykäyttöön niin suomi on tienaa tulevaisuudessa energialla.
Lisää sähköä Suoleen, sillä on piristävä vaikutus.
Perustamme yritykset ulkomaille, suomessa ei kannata yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa enää ydinvoimalaa OL3:n hintaa. Siksi ei ole kannattavaa rakentaa lisää ydinvoimaa Suomeen, näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa minä voisin aloittaa kaupallisen viljelyn. Lupa pitää saada ensin koska nyt sen kukan kasvatus on laitonta. Pelkästään yhdysvaltojen ja kanadan markkinoilta voisin odottaa useiden miljoonien myyntiä. Suomessa ei vielä saa myydä laillisesti mutta miljoonien markkinat on täälläkin. Jos valtiolle raha kelpaa niin minä voin järjestää sitä vaikka jo tänä vuonna.
Nuo meni jo nurin, koska tuota rikkaruohoa on liian helppo kasvattaa.
Saa kai sitä houkutella yrityksiä Suomeen, kun Pohjois-Ruotsissa saa lähes ilmaista vesivoimalla tuotettua sähköä 7/24/365.
Täällä on sähkö halpaa, jos sattuu tuulemaan ja yrityksen työntekijät ilmestyvät paikalle, elleivät ole lakossa tai saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa minä voisin aloittaa kaupallisen viljelyn. Lupa pitää saada ensin koska nyt sen kukan kasvatus on laitonta. Pelkästään yhdysvaltojen ja kanadan markkinoilta voisin odottaa useiden miljoonien myyntiä. Suomessa ei vielä saa myydä laillisesti mutta miljoonien markkinat on täälläkin. Jos valtiolle raha kelpaa niin minä voin järjestää sitä vaikka jo tänä vuonna.
Nuo meni jo nurin, koska tuota rikkaruohoa on liian helppo kasvattaa.
Mitkä ovat menneet nurin? Kukkaa voi tuottaa keinovaloilla hintaan euron per gramma. Katuhinta on 20 euroa gramma. Kyllä sitä voisi myydä kilpailukykyiseen hintaan ja tehdä voittoa. Siitä saa olla varma että kun ei ole laillista kannabiksen myyntiä niin sitten on laitonta myyntiä. Siinä myydään samalla kaikkia aineita kun homma on laitonta.
Noita isoja serverikeskuksia suorastaan jonottaa tänne. Täällä on Eurooppan halvin YRITYSsähkö koska teollisuus on niin vaatinut. Ja ainakin toistaiseksi rauhallista ja turvallista, ja pirun kylmää. Muuta ne ei tarvitse. Eivät edes henkilökuntaa koska tuovat omansa. NE EI SIIS JÄTÄ TÄNNE MITÄÄN - eivät työllistä eivätkä makaa veroja.
Ostin juuri muutamalla kymppitonnilla lisää Fortumin osakkeita. Yhden kuukauden palkan verran tulee Fortumista jo osinkoja vuodessa. Se lämmittää sähkölämmittäjän kukkaroa.
Jotta voivat edistää tuulivoimabisneksiään ja agendaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri muutamalla kymppitonnilla lisää Fortumin osakkeita. Yhden kuukauden palkan verran tulee Fortumista jo osinkoja vuodessa. Se lämmittää sähkölämmittäjän kukkaroa.
Fortum investoi saamansa rahat jatkossakin kaiken maailman Unipereihin ja Venäjän voimaloihin, haha haha!
Sähkö ja sähkön siirto alas jotta olisi varaa käydä saunassa usein. Nyt ei ole varaa kuin kerran kuussa.