Jaksatko syödä kokonaisen normaalipitsan?
Siis jos tilaat pitseriasta normikokoisen pitsan. Jaksatko syödä kokonaan? Työkaveri sanoi ettei jaksa kuin syödä puolet 😮
Kommentit (110)
Jaksaa jos on nälkä ja täytteitä ei ole ihan mahdottomasti.
Jaksan, mutta en yleensä syö, koska normaaliarjessa en tarvitse niin suurta määrää ruokaa yhdellä aterialla. Minulle riittää oikein hyvin puolikaskin.
Jaksan, jos en ole muuta syönyt.
Jaksan syödä helposti, mutta kokemukseni mukaan nälän lähtemiseen riittää jos syö 3/4. Ahmattina syön lähes aina kuitenkin koko pizzan. Lisäksi syön myös jämät vaimon pizzasta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa. Mies 75kg ja ikä 45. Ihmettelen muutenkin miten paljon ihmiset syö, ei ihmekään että lihovat.
No kyllä minä jaksan, jos on oikein nälkä.
Nainen 58 kg ja ikä 45.
Vaika inferno version, harmi ettei niitä taas ole
Jaksan, mutta jos syön lounaaksi kokonaisen pizzan, en jaksa syödä mitään ennen seuraavaa aamua. Enkä jaksa tehdä mitään muutakaan.
Jaksan, mutta syön noin suuria määriä vasta illalla ennen nukkumaan menoa. Lounaalla riittää joku hedelmä tai leipä ja purkki rahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaika inferno version, harmi ettei niitä taas ole
Oli kyllä hyvä ja välillä melko tulinenkin, vaihtelua tuntui olevan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
153cm ja 45kg ja jaksan syödä kokonaisen pizzan ihan helposti. Ei se siitä sun koosta johdu :D
Jaksan ihan helposti. Sen jälkeen ei sitten olekaan vähään aikaan nälkä. Menee monesti lähemmäs vuorokausi paastotessa, ennen kuin ruokaa alkaa edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
153cm ja 45kg ja jaksan syödä kokonaisen pizzan ihan helposti. Ei se siitä sun koosta johdu :D
Olisko kannattanut aloittaa jo lapsena, mulle sanottiin aina että syö niin kasvat isoksi... no ei toiminut 155cm silti heh. vanhemmat aina valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Yksi pitsa = yksi annos. Se on tarkoitus syödä kerrallaan. Hassu kysymys, miksei kysytä jaksaako syödä noin muuten yleensä ravintola-annoksen kokonaan. Juu, tiedän että lapset eivät jaksa ja joku pienikokoinen voi olla tottunut pienempiin annoksiinkin. Silti normaali aikuinen varmasti aina jaksaisi syödä vaikka tuleekin vähemmästä kylläiseksi.
lapseni 9v, 140cm ja alle 30 kg jaksaa syödä ravintolapizzan kerralla. Hassua, ettei joku aikuinen jaksa...
Riippuu ihan pizzeriasta. Joissakin normaalin kokoiset pizzat on yhtä isot kuin Kotipizzan perhepizza.
Yleensä 3/4 menee.
Olen yöksvaginateini. Syön vain rehua ja pahvia. Ojennan kaikkia muita.
Yleensä, jos on nälkä, mutta olo on todella ähky sen jälkeen. Riippuu myös pizzeriasta ja täytteistä. Joissain on isommat pizzat tai paksummat pohjat.
Ei ole kyllä pitkään aikaan tullut syötyä kokonaan. Ollaan tilailtu tässä korona-aikana ja muutenkin vähän turhan usein lähipizzeriasta, ja yleensä kyllä joku pala jää jääkaappiin laitettavaksi ja lapsikin ottaa siivun. Tilataan siis usein kaksi pizzaa kahdelle aikuiselle ja kahdelle alle 6-vuotiaalle.
Kyllähän sen söisi, jos vain ahtaisi, mutta pizzat alkaa pursuta korvista, niin ei tee mieli änkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vsierailija kirjoitti:
Olisi kiva saada tuollainen ihana siro nainen viekkuuni :)
Viekkuun?! Kuinka vanha olet?
Vierailija kirjoitti:
Jaksan ihan helposti. Sen jälkeen ei sitten olekaan vähään aikaan nälkä. Menee monesti lähemmäs vuorokausi paastotessa, ennen kuin ruokaa alkaa edes ajatella.
Ehkä tämän takia en yritä enää änkeä kaikkea kerralla, pikkulasten kanssa kuitenkin syödään kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja -palat päälle (lapset syö, aikuiset vähän vaihdellen), niin ei tule mätettyä niin paljon.
Ja hitsi kun juttu oli maksumuurin takana. Hauska idea.