Jaksatko syödä kokonaisen normaalipitsan?
Siis jos tilaat pitseriasta normikokoisen pitsan. Jaksatko syödä kokonaan? Työkaveri sanoi ettei jaksa kuin syödä puolet 😮
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
Olen muutaman sentin pidempi, mutta jaksan kyllä syödä koko pitsan, vaikka nälkä kyllä lähtee vähemmälläkin.. PS. Olen hoikka
Mä en ymmärrä näitä peukutuksia 😹
Tulee miinusta jos ei jaksa syödä....
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Suomessa yhtään pitseriaa
Kyllä on. Ne, jotka osaavat käyttää googlea, löytävät useammankin sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.
2 perunaa ja 6 lihapullaa!`? :D Sanot itteäs - ei pieniruokaiseksi. :D
Tuohan on vasta alkuruoka.
Jaksan mutta ei ole mitään syytä kun vähemmästäkin lähtee nälkä ja loput voi säästää iltapalaksi tai seuraavan päivän eväiksi töihin.
En jaksa syödä puolikastakaan pizzerian pizzaa ja sitä kyllä aina jaksetaan ihmetellä ja taivastella. Miksi? Mitä hittoa se kuuluu kenellekään. Enhän minäkään kilju kurkku suorana että VOI KAMALAAAAA KUINKA paljon sinä syöt!!
Tapoja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
Olisi kiva saada tuollainen ihana siro nainen viekkuuni :)
En jaksa. Tai ehkä jaksaisinkin mutta tulisi niin huono olo etten hetkeen tekisi yhtään mitään.
170cm, 58kg ja en ole kovin urheilullinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva saada tuollainen ihana siro nainen viekkuuni :)
Se, että jaksaa syödä vain vähän, ei tee ihmisestä siroa.
Kännissä jaksan kyllä. Normaalisti en
Riippuu paikasta. Joissain en, Kotipizzassa nipin napin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.
2 perunaa onkin aika vähän.
Se vähän riippuu perunan koosta. Yksi peruna voi painaa puoli kiloa.
Lähipizzeriassa on n. 35cm halkaisijan pizza, napolilaistyylinen eli muhkea reuna. Siitä jaksan puolet, loppu jää aamupalaksi. Ei vaan mahalaukku anna periksi.
Kotipizzan just ja just, mutta sen jälkeen on ähky. (Nyt tuli nälkä, pitää mennä syömään)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa pitsaa?
Pitseriasta. Ja ennen kuin kysyt: katso goolesta niin näet missä niitä on. Ei viitsitä enää uudestaan lähteä tähän leikkiin.
Löytyi vain pizzerioita
https://www.kotus.fi/nyt/uutistekstit/kotuksen_uutiset/muut_arkistoidut…
jaksaa jksaa, vielä menee vielä menee, kylä nyt vielä mahtuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 perunaa onkin aika vähän.
Se vähän riippuu perunan koosta. Yksi peruna voi painaa puoli kiloa.
Asut ilmeisesti Lapissa. Sen verran on nimittäin Lapin lisää tuossa.
Katso tarkemmin. Me emme vieläkään lähde tähän leikkiin.