Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko syödä kokonaisen normaalipitsan?

Vierailija
26.01.2021 |

Siis jos tilaat pitseriasta normikokoisen pitsan. Jaksatko syödä kokonaan? Työkaveri sanoi ettei jaksa kuin syödä puolet 😮

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa pitsaa?

Vierailija
22/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä, mutta jos on paljon täytettä niin saattaa jäädä neljännes seuraavalle aterialle. Kotipizzan normaalikoko on sopiva. Ei tule ähkyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan pizzoja menee varmaankin kaksi mut ei kukaan järkevä niitä halua, täällä oulussa on ihania etnisiä paikkoja joissa käy paljon asiakkaita ja pizzat on kookkaita.

Vierailija
24/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan kyllä, karvakäden en. 

Vierailija
25/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm

Niin kun sä olet sellainen ihana taskuvenus, joka muistaa joka välissä muistuttaa kun mä oleen nii-in pieni! No et ole.

Eikä se pituuteen liity yhtään paljonko ihminen voi syödä.

Vierailija
26/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, jos en ole moneen tuntiin syönyt mitään. Eri juttu sitten, jaksanko enää pizzan jälkeen muuta kuin kellahtaa lepäämään.

Vierailija
27/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksisena 173cm/40kg vetäsin kerran Pizza Raxissa 22 viipaletta pizzaa ja limut ja pehmikset päälle. Ihme etten räjähtänyt. Tietysti tosta tuli niin hirveä paniikki että seuraava viikko mentiin kirjaimellisesti vedellä ja muutamalla xylitol purkka palalla. Ahdistava sairaus:/

Vierailija
28/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimerkiksi ostetaan noutopizza, niin mies syö 2/3 siitä ja minä loput. On ongelmana närästys (tai oikeammin kai refluksi) ja pidän annoskoot pieninä. Mikäli pistelisin menemään kokonaisen pizzan, niin kärsisin seuraavat kaksi päivää. Kyse ei ole siis pienestä vatsalaukusta, vaan palleatyrän asettamista rajoituksista sapuskan mättämisen suhteen. Sinänsä syön aika paljon, mutta useammassa erässä päivän mittaan. Ei muuten lihota, vaan pitää verensokerin tasaisena ja jaksaa paremmin.

Vierailija
29/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jaksaisin, mutta siitä tulee ällöähky. Joten mä syön kolmanneksen pitsasta ja loput seuraavana päivänä lounaaksi salaatin kanssa.

144kg

Vierailija
30/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi ostaa pitsaa?

Pitseriasta. Ja ennen kuin kysyt: katso goolesta niin näet missä niitä on. Ei viitsitä enää uudestaan lähteä tähän leikkiin. 

Vierailija
31/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi ostaa pitsaa?

Mistä vaan paikallisesta pitseriasta.

Vierailija
32/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön köykäsesti koko pizzan ja pussin karkkia perään.

Syön 2 kertaa päivässä mutta isot annokset. Ja olen laiha :)

Vierailija
33/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza menee helposti. Turkkilaisten ei, vaan jää seuraavaan päivään vähintään 1/4 osa.

Vierailija
34/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuselta haiseva P A S K A H U 0 RA

virtsausta...

Vierailija
35/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm

Mä jaksan syödä 1,5 pitsaa ja oon 154cm ja 45kg 😄 ei se koko kerro mitään, jos jaksaa syödä kerralla paljo, nii sul on venyny vatsalaukku

Vierailija
36/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.

Vierailija
37/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan kyllä. Isompaa en.

Vierailija
38/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi ostaa pitsaa?

Pitseriasta. Ja ennen kuin kysyt: katso goolesta niin näet missä niitä on. Ei viitsitä enää uudestaan lähteä tähän leikkiin. 

Löytyi vain pizzerioita

Vierailija
39/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.

2 perunaa onkin aika vähän. 

Vierailija
40/110 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Suomessa yhtään pitseriaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän