Jaksatko syödä kokonaisen normaalipitsan?
Siis jos tilaat pitseriasta normikokoisen pitsan. Jaksatko syödä kokonaan? Työkaveri sanoi ettei jaksa kuin syödä puolet 😮
Kommentit (110)
Yleensä kyllä, mutta jos on paljon täytettä niin saattaa jäädä neljännes seuraavalle aterialle. Kotipizzan normaalikoko on sopiva. Ei tule ähkyä
Kotipizzan pizzoja menee varmaankin kaksi mut ei kukaan järkevä niitä halua, täällä oulussa on ihania etnisiä paikkoja joissa käy paljon asiakkaita ja pizzat on kookkaita.
Kotipizzan kyllä, karvakäden en.
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
Niin kun sä olet sellainen ihana taskuvenus, joka muistaa joka välissä muistuttaa kun mä oleen nii-in pieni! No et ole.
Eikä se pituuteen liity yhtään paljonko ihminen voi syödä.
Jaksan, jos en ole moneen tuntiin syönyt mitään. Eri juttu sitten, jaksanko enää pizzan jälkeen muuta kuin kellahtaa lepäämään.
Anoreksisena 173cm/40kg vetäsin kerran Pizza Raxissa 22 viipaletta pizzaa ja limut ja pehmikset päälle. Ihme etten räjähtänyt. Tietysti tosta tuli niin hirveä paniikki että seuraava viikko mentiin kirjaimellisesti vedellä ja muutamalla xylitol purkka palalla. Ahdistava sairaus:/
Jos esimerkiksi ostetaan noutopizza, niin mies syö 2/3 siitä ja minä loput. On ongelmana närästys (tai oikeammin kai refluksi) ja pidän annoskoot pieninä. Mikäli pistelisin menemään kokonaisen pizzan, niin kärsisin seuraavat kaksi päivää. Kyse ei ole siis pienestä vatsalaukusta, vaan palleatyrän asettamista rajoituksista sapuskan mättämisen suhteen. Sinänsä syön aika paljon, mutta useammassa erässä päivän mittaan. Ei muuten lihota, vaan pitää verensokerin tasaisena ja jaksaa paremmin.
Varmaan jaksaisin, mutta siitä tulee ällöähky. Joten mä syön kolmanneksen pitsasta ja loput seuraavana päivänä lounaaksi salaatin kanssa.
144kg
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa pitsaa?
Pitseriasta. Ja ennen kuin kysyt: katso goolesta niin näet missä niitä on. Ei viitsitä enää uudestaan lähteä tähän leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa pitsaa?
Mistä vaan paikallisesta pitseriasta.
Syön köykäsesti koko pizzan ja pussin karkkia perään.
Syön 2 kertaa päivässä mutta isot annokset. Ja olen laiha :)
Kotipizza menee helposti. Turkkilaisten ei, vaan jää seuraavaan päivään vähintään 1/4 osa.
Kuselta haiseva P A S K A H U 0 RA
virtsausta...
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksan syödä vain neljäs osan, mutta olenkin pienikokoinen nainen, vain 156cm
Mä jaksan syödä 1,5 pitsaa ja oon 154cm ja 45kg 😄 ei se koko kerro mitään, jos jaksaa syödä kerralla paljo, nii sul on venyny vatsalaukku
Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa pitsaa?
Pitseriasta. Ja ennen kuin kysyt: katso goolesta niin näet missä niitä on. Ei viitsitä enää uudestaan lähteä tähän leikkiin.
Löytyi vain pizzerioita
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt että suurin osa vastauksista on että jaksaa syödä. Itse en kyllä jaksa enkä ole mikään pieniruokainen. Menee kevyesti esim 2 perunaa ja runsaasti kastiketta tai 6-7 lihapullaa muussin kera, mutta pitsaa en jaksa kokonaan syödä ja nyt puhun kotipitsan operasta.
2 perunaa onkin aika vähän.
Ei ole Suomessa yhtään pitseriaa
Mistä voi ostaa pitsaa?