Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys äänikirjojen kuuntelijoille

Vierailija
22.01.2021 |

Jos kuuntelet paljon äänikirjoja, niin tässä tulee kysymys sinulle. Oletko antanut palautetta lukijoista ja jos olet, niin kenelle? Minusta tuntuu että haluaisin antaa, mutta pelkään ettei siitä ole hyötyä. Haluaako joku edes palautetta näistä? Tietääkö kukaan?

Kommentit (1286)

Vierailija
1161/1286 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousiaisen Miika sais lukea omat kirjansa itse.

Kalle Päätalo vois lukee omat kirjansa ihan itse!

Vierailija
1162/1286 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se niin vaikeeta ole painaa sitä 1-5 tähteä?

Itse annan 5 tähteä, ellei ollut aivan kamala sönköttäjä. Jos olisin itse äänikirjojen lukija, en haluisi potkuja siksi että joku nirso apina on painanut huvikseen 1 tähteä. Arvostelut varmasti vaikuttavat siihen saako jatkoa työsopimukseen vai ei

Tuo on suht vaikeeta työtä, luulisin. Selkeällä ja tasaisella äänellä lukeminen vaatii varmasti pausettamista ja uusia ottoja vaikka millä mitalla. Miksei voisi jättää sen 5 tähden kiitoksen jos on kirjan jaksanut loppuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1286 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa todella paljon Mervi Tapola, joka lukee useampaa mun suosikkisarjaa. :( Kuuntelematta jää.

En tiennytkään, että Mervi-vainaa luki äänikirjoja 😮

Vierailija
1164/1286 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annan 5 tähteä, ellei ollut aivan kamala sönköttäjä. Jos olisin itse äänikirjojen lukija, en haluisi potkuja siksi että joku nirso apina on painanut huvikseen 1 tähteä. Arvostelut varmasti vaikuttavat siihen saako jatkoa työsopimukseen vai ei

Tuo on suht vaikeeta työtä, luulisin. Selkeällä ja tasaisella äänellä lukeminen vaatii varmasti pausettamista ja uusia ottoja vaikka millä mitalla. Miksei voisi jättää sen 5 tähden kiitoksen jos on kirjan jaksanut loppuun

Fakta 1: Arvosteluilla ei ole mitään vaikutusta lukijan uraan. Niitä ei onneksi yleensä edes lueta.

Fakta 2: Työ ei ole erityisen vaikeaa. Ehkä vähän raskasta äänelle.

T. Äänikirjanlukija

Vierailija
1165/1286 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen julkkis tai wannabejulkkis pystyy lukemaan oman kirjansa tai elämänkertansa, kuten olemme saaneet huomata. Miten vaikeaa työ muka voi olla? Suomalaisten ammattinäyttelijöiden taso ei myöskään päätä huimaa ja kaikkihan nuo pajattavat nauhalle.

Vierailija
1166/1286 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri naislukijoilla on usein niin epämiellyttävä ääni? Mieslukija ovat taidoiltaan yhtä heikkoja, mutta ääni ei yleensä ole "ruma". Kuuntelin taas Storytelistä ainakin 20 näytettä naisten lukemista kirjoista ja vain pari oli sellaisia, joita olisin voinut kuunnella kokonaisen kirjan verran.

Vierailija
1167/1286 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin uuteen hirveään lukijaan. Milla Puolanka aho, onko muut joutuneet jättämään heti kesken?

Vierailija
1168/1286 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin uuteen hirveään lukijaan. Milla Puolanka aho, onko muut joutuneet jättämään heti kesken?

.

Milla Puolakanaho

Vierailija
1169/1286 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolakanaho on huonoa suomalaista perustasoa. Olen menettänyt toivoni näiden lukijoiden kanssa. Ehkä parempia ei sitten vaan löydy tai tuo näyttelijävaatimus estää heitä pääsemästä töihin. Onneksi voin myös lukea kiinnostavat kirjat mutta kaikki eivät voi.

Vierailija
1170/1286 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolakanaho on huonoa suomalaista perustasoa. Olen menettänyt toivoni näiden lukijoiden kanssa. Ehkä parempia ei sitten vaan löydy tai tuo näyttelijävaatimus estää heitä pääsemästä töihin. Onneksi voin myös lukea kiinnostavat kirjat mutta kaikki eivät voi.

Lukijoiden valinnassa on erikoisia painotteita, koska yksi parhaista kuulemistani lukijoista ei saa lukea äänikirjoja, vaan kirjoittaa ainoastaan ääntämisohjeita muille lukijoille. Satun tuntemaan hänet usean vuoden ajalta, ja tiedän, että syynä on ainoastaan näyttelijänpapereiden puutos.

Vierailija
1171/1286 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukijoiden valinnassa on erikoisia painotteita, koska yksi parhaista kuulemistani lukijoista ei saa lukea äänikirjoja, vaan kirjoittaa ainoastaan ääntämisohjeita muille lukijoille. Satun tuntemaan hänet usean vuoden ajalta, ja tiedän, että syynä on ainoastaan näyttelijänpapereiden puutos.

Mielenkiintoista on, sillä eihän Mikko Toiviaisellakaan ole niitä papereita ja töitä riittää.

Vierailija
1172/1286 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa todella paljon Mervi Tapola, joka lukee useampaa mun suosikkisarjaa. :( Kuuntelematta jää.

En tiennytkään, että Mervi-vainaa luki äänikirjoja 😮

Tämän olisin halunnut kuulla!

Vierailija
1173/1286 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Markus Niemen raivokasta lukutyyliä. Todella raskasta kuunneltavaa ja kuuntelematta jääkin.

Hän lukee Katherine Engbergin uusimman ja muutoin ihan ok kun on dekkari kyseessä, mutta jokaisen erisnimen lausuu niin selkeän hitaasti artikuloiden ja vähän tanskaksi yrittäen että huomio kiinnittyy vain tähän lausuntaan. On mennyt juoni ihan ohi kun pelkään ja odotan koska hän taas aggressiivisesti huutaa GREGERS.

Aina kun Markus yrittää ääntää saksaa, hän raivoaa sylki roiskuen kuin Aatu bunkkerissa. Kammottavaa!

Eikös juurikin Markus Niemi ollut jonkun kustantajan kultapoju? Saamme siis nauttia bunkkeri-Aatusta vielä kauan.

Bunkkeri-Aatu! 😂 Kuuntelin peräkkäin kaksi Mirkka Lappalaisen historiateosta. Toisessa oli lukijana Jukka Pitkänen ja toisessa Niemi. Olipa eroa kuuntelukokemuksessa. Ruotsalaiset nimetkin, joita kirjassa riitti, karjuttiin sylki roiskuen. Oli vaikea seurata kirjaa, kun lukutyyli vei huomion.

Vierailija
1174/1286 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen Markus Niemen raivokasta lukutyyliä. Todella raskasta kuunneltavaa ja kuuntelematta jääkin.

Hän lukee Katherine Engbergin uusimman ja muutoin ihan ok kun on dekkari kyseessä, mutta jokaisen erisnimen lausuu niin selkeän hitaasti artikuloiden ja vähän tanskaksi yrittäen että huomio kiinnittyy vain tähän lausuntaan. On mennyt juoni ihan ohi kun pelkään ja odotan koska hän taas aggressiivisesti huutaa GREGERS.

Aina kun Markus yrittää ääntää saksaa, hän raivoaa sylki roiskuen kuin Aatu bunkkerissa. Kammottavaa!

Eikös juurikin Markus Niemi ollut jonkun kustantajan kultapoju? Saamme siis nauttia bunkkeri-Aatusta vielä kauan.

Bunkkeri-Aatu! 😂 Kuuntelin peräkkäin kaksi Mirkka Lappalaisen historiateosta. Toisessa oli lukijana Jukka Pitkänen ja toisessa Niemi. Olipa eroa kuuntelukokemuksessa. Ruotsalaiset nimetkin, joita kirjassa riitti, karjuttiin sylki roiskuen. Oli vaikea seurata kirjaa, kun lukutyyli vei huomion.

Tämä. Niemi voisi olla ihan hyväkin lukija, jos ääntäminen ei menisi joka kerta niin yli! Myös ämerricänänglännin vääntäminen on kiusallista kuunneltavaa.

Vierailija
1175/1286 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukija Jonna Järnefelt, kuuntelu tyssäsi ensimmäiseen lukuun. Onko joku pystynyt kuuntelemaan?

Vierailija
1176/1286 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukija Jonna Järnefelt, kuuntelu tyssäsi ensimmäiseen lukuun. Onko joku pystynyt kuuntelemaan?

En mä ainakaan. Arvostelut ovat huonoja myös, joten ei varmaan kovin moni muukaan.

Vierailija
1177/1286 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan. Arvostelut ovat huonoja myös, joten ei varmaan kovin moni muukaan.

Näyttää olevan todella paljon huonoa palautetta hänellä eikä hyvää ollenkaan. Kuvittelin että äänikirjojen tekijät lukevat palautteita mutta eivät taida lukea. Taas vauvalla tiedettiin.

Vierailija
1178/1286 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi tyyppi kun kertoo oman nimensä äänikirjan alussa, hän ärisee sen yhteenpuristettujen hampaiden välistä ja kuulee, miten hällä on naamalla sellainen evil smile. Kuunnelkaas.

Vierailija
1179/1286 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kirjallisuuspiirissä kirjana Kerrostalo ja ainakaan kukaan meistä ei ollut pystynyt kuuntelemaan.

Vierailija
1180/1286 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna J pilasi myös piirretyn Tarzan-leffan, sillä Janen repliikeistä ei saanut mitään selvää. Jos jossain muussa ammatissa suorittaisi jatkuvasti alta riman, loppuisi työt. Mutta ei Jonnalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän