Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys äänikirjojen kuuntelijoille

Vierailija
22.01.2021 |

Jos kuuntelet paljon äänikirjoja, niin tässä tulee kysymys sinulle. Oletko antanut palautetta lukijoista ja jos olet, niin kenelle? Minusta tuntuu että haluaisin antaa, mutta pelkään ettei siitä ole hyötyä. Haluaako joku edes palautetta näistä? Tietääkö kukaan?

Kommentit (1286)

Vierailija
1281/1286 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä-äänisiä lukijoita, ketkä ovat? Artikulaation pitää olla selkeää.

Vierailija
1282/1286 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukijalla on tosiaan merkitystä. Jostain syystä en pysty kuuntelemaan naisten lukemia kirjoja, mikä on todella harmi, sillä haluaisin kuunnella useamman naiskirjailijan kirjoja, mutta niihin on aina laitettu naislukija. Todella moni hyvä kirja on jäänyt kesken kun en vain pysty kuuntelemaan sitä naisen lukemana. 

N(50-v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1286 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Putkonen-Örn ei ole (enää?) ollenkaan mieleeni. Minä siis pidin hänestä vielä ihan joskus pari vuotta sitten, mutta nyt jäi kirja kesken hänen lukemanaan. Hänellä on esimerkiksi outoja painotuksia varsinkin kysymyksissä, ja vääränlaista tekstin tulkintaa, siis eläytyy liikaa ja mielestäni tosi usein väärin. En tiedä mitä on tapahtunut. Onko hän muuttunut, minun makuni muuttunut vai onko vaan taso noussut niin että hänen virheensä huomaa nyt paremmin. Onko muilla samoja fiiliksiä hänestä?

Vierailija
1284/1286 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on löytynyt taas yksi ei-suosikki:  Anna Paavilainen, kolkko ja tasapaksu.

Vierailija
1285/1286 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja Manto on itselleni uusi tuttavuus lukijana ja tykkäsin. Sopi ainakin kuuntelemaani kirjaan.

Pirjo Heikkilästä en tykännyt yhtään, mutta kyllähän siihenkin tottui. Hirveää tökötökö- tulitusta. 

Vierailija
1286/1286 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista Putkonen-Örn ei ole (enää?) ollenkaan mieleeni. Minä siis pidin hänestä vielä ihan joskus pari vuotta sitten, mutta nyt jäi kirja kesken hänen lukemanaan. Hänellä on esimerkiksi outoja painotuksia varsinkin kysymyksissä, ja vääränlaista tekstin tulkintaa, siis eläytyy liikaa ja mielestäni tosi usein väärin. En tiedä mitä on tapahtunut. Onko hän muuttunut, minun makuni muuttunut vai onko vaan taso noussut niin että hänen virheensä huomaa nyt paremmin. Onko muilla samoja fiiliksiä hänestä?

Mä en ole tykännyt hänestä ennenkään, juuri siksi ettei lue kirjaa vaan tulkitsee sitä. Vaatii vähintään 1,5 nopeuden, jotta siihen ei kiinnitä huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän