Miksei teitä naiset kiinnosta tavalliset miehet?
Siis miksei kiinnosta mikä teitä vaivaa, kyllä minulle kelpaisi ihan tavallinen mukava kiva nainen vaikka olisi pyöreäkin, hoikka ei tarvitse olla en ole nirso.
Kommentit (55)
Jankuti jankuti, uli uli, miksi teitä naisia .. nyyh .. miksi te naiset ette .. öyh öyh öyh .. miksi te naiset .. sniif .. sniisk .. röyh ..
Ilmeisesti sitten pitäs tyytyä olee yksin ei saisi asiasta sanoa eikä valittaa selvä, menen maksullisiin.
Aika rumia ja lihavia naisia suomen maassa olen huomannut
Käänny miehiin, ne ottavat poskeenkin paremmin.
Ei osata pukeutua ja olla seksikkäitä ei meikata, tommosia pieruverkkareissa rumia naisia ei kiitos
Naisen pitää olla seksikäs käyttää vaikka nahkahousuja
Jos ihmisarvo riippuu ulkonäöstä ja varsinkin painosta, se kertoo kaiken tarvittavan.
No mä haukun koska en kiinnosta naisiakaa annan samalla mittaa takaisin
En todellakaa koskaa ikinä huoli rumaa pieruverkkarinaista
Ei kiinnosta tavallisella tavalla ikävä ja perusitsekäs mies, joka vihaa naisia vain tavallisen vähän. Pahoittelut. Vain erityisen huomaavainen ja empaattinen kiinnostaa, melkein kuin tavallinen nainen.
Et meikatkaa ja pukeutukaa naiset olisitte kauniimpia ja laittakaa ne nahkahousut tiukat jalkaan
Mikä mun miehessä on ei-tavallista?
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen ihan komea pitkä mies, mutta olen yrittänyt naisia jatkuvasti mistä vain mutta en kiinnosta mikähän täs sit mättää?
SINÄ ET OLE TAVALLINEN MIES. SINÄ ET OLE KOMEA. SINÄ OLET VELKAINEN, JUOPPO, VÄHÄ-ÄLYINEN JANKKAAJA.
SIKSI EI KIINNOSTA. MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ SINULLE TOISTAA?
Ei muakaa kiinnosta taa rumat ja poikamaiset naiset, ihan samalla tavalla kun en kiinnosta naisia annan samalla mittaa takaisin,, aah oonki miettiny et parempi olla vaa aina yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen ihan komea pitkä mies, mutta olen yrittänyt naisia jatkuvasti mistä vain mutta en kiinnosta mikähän täs sit mättää?
SINÄ ET OLE TAVALLINEN MIES. SINÄ ET OLE KOMEA. SINÄ OLET VELKAINEN, JUOPPO, VÄHÄ-ÄLYINEN JANKKAAJA.
SIKSI EI KIINNOSTA. MONTAKO KERTAA TÄMÄ PITÄÄ SINULLE TOISTAA?
En edes juo alkoholia, ja mulla menee hyvin 2 työtä ja kavereita on ja kaikki on hyvin
eli rumaa lihavaa isopyllyistä naista en huoli ei kiinnosta koskaan
Vierailija kirjoitti:
Et meikatkaa ja pukeutukaa naiset olisitte kauniimpia ja laittakaa ne nahkahousut tiukat jalkaan
Meikkaa kuule ihan itse ja tunge kaljamahasi nahkahousuihin. Sinä et komentele yhtäkään naista, ä l y k ä ä p i ö.
Joo yksin on ihanaa naisista on vain harmia ja niitä tuskin koskaa kiinnostaa mikään