Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auto sinulla on?

Vierailija
21.01.2021 |

Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?

Kommentit (2446)

Vierailija
1861/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on premium-auto, uutena hankintahinta n.120 000€.

Mallia en viitsi sanoa, koska on sen verran harvinainen peli Suomessa, että olisi sama melkein kertoa oma nimeni tässä.

M40

Vierailija
1862/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan oma skoda kodillaq bensakoneella. 6.4 l keskikulutus pitkällä ajalla. En ymmärrä kuka niitä hybriidejä ostaa ?

Työsuhdeautoilijat.

He ostavat vuosittain merkittävän osan uusista autoista Suomessa.

Verotusarvo alhainen koska hybridi, työnantaja maksaa viulut. Siksi niitä ei koskaan ladata, vaan pelkällä bensalla ajetaan.

Ole hyvä, ei mennyt sinunkaan päiväsi hukkaan kun opit jotain uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo XC60 LR 'Ultimate' vm. 23

Vierailija
1864/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peugeot 307 SW vm. 2004. Olen ihan tyytyväinen. Vie paikasta toiseen siinä missä mikä tahansa muukin auto.

Vierailija
1865/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peugeot 307 SW vm. 2004. Olen ihan tyytyväinen. Vie paikasta toiseen siinä missä mikä tahansa muukin auto.

Varaa olisi paljon parempaankin ja paljon uudempaan mutta en autoja arvosta niin paljoa että ostaisin vaikka mies olenkin. Mulle riittää että auto toimii ja että siinä on ilmastointi.

Vierailija
1866/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei autoa vaan traktorimönkija Polaris Ranger, siis lavallinen ja katettu malli, tilaa kahdelle. Ajanut viisi vuotta, olen kohtalaisen tyytyväinen vaikka pikku remppaa on ollutkin

Vierailija
1867/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOLVO V40 INSCRIPTION-vm2018, uutena ostettu, ajettu nyt reilut 33 000km

edellinen oli VOLVO V40 CLASSIC -vm2004, sekin uutena hankittu

Vierailija
1868/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä Mercedes-Benz EQE vm 22 vaimolla BMW M5 3.0 d vm 17

ja vielä harrasteina Jaguar XJS 5.3 V12 vm 1985 sekä Cadillac DeVille avo vm 1967

ei olla tietenkään persaukisia kun tälläiset autot on ja niitä ylläpitää, eikä siis kannateta vasemmistopuolueita

Vierailija
1869/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-E kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaasta tullut jokin keski-ikäisten pervojen miesten temmellyskenttä. Hankkikaa tekin elämä!

Kyllä keski-ikäiset ja nuoremmat pervot naisetkin voivat keskustella autoista. Ja hankkia elämän.

Ja myös keski-iän ylittäneet naiset voivat keskustella autoista. Aihe ole ollenkaan miesten yksinoikeus. Pervo-sanaa en ymmärrä tässä yhteydessä. 

En ymmärtänyt sitä ensimmäisessäkään viestissä. Miksi tehdään oletuksia sukupuolen ja iän suhteen? Jos aihe on vapaa, niin sitten siellä saa keskustella ihan kuka vaan ja mistä vaan.

Vierailija
1870/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä auto sinulla on joka olet itse valinnut, ostanut ja maksanut autosi ja omistat sen ja käytät sitä yksin?

N 47-v

Mercedes C

Mitsubishi L

Subaru Outback STW 2.5

Vierailija
1871/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lexus isf jdm. Kyllä se v8 ääni vaan pistää hymyn naamalle joka kerta kun sillä ajaa.

Sellainen elämä? Sääliksi käy.

Aivan mahtavaa,kiitos tiedät millainen elämä mulla on sillä perusteella minkälainen auto mulla on,no lexuksella ajellaan vain kesäisin ja talvella mennään sähkövatkaimella.

Vierailija
1872/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Model3 oli kuukauden kunnes levis ja oli huollossa pitkään. Vaihdoin äkkiä bmw i4. On muuten hemmetin moinen ero laadussa. on kun ois vaihtanu moposta autoon.

Vierailija
1873/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mercedes Benz B170 2008.

Olen ja en ole tyytyväinen.

Entisen vanhemman E320 verrattuna melkoinen mopo, alusta kivikova, istuimet ihme munakupit, kääntösäde sama kuin aikoinaan Ladassa eli suuuuri, taitaa olla etuvedon ihanuuksia.

Lamppujen vaihto itse lähes mahdotonta, mutta sujuu apinan raivolla.

Käsijarru on ehkä älyttömimmässä paikassa ever, apukuskin kyynärpää on vaarassa joka kerta.

Hyviä puolia maltillinen kulutus, ainakn isoon lotjaan verraten 30% vähemmän, hyvä ohjaus ja takana hyvät tilat vaikka auto tumppi onkin. Yllättävän ripeä kiihdytys jos vaihtelee oikein.

Vierailija
1874/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subaru Forester 2019. Ikioma ja hyvä.

Vierailija
1875/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaispaino on yli 3500kg joten se rekisteröidään Suomessa kevyt kuorma-autoksi. Siinä on sitte myös pakollinen nopeudenrajoitin ja sen myötä huiput noin 87km/h. Eikä huippunopeuskaan riitä (edes ilman rajoitinta) kuin mopoautoille, 190km/h. Jos olisi rahaa ja se rekisteröitäisiin henkilöautoksiilmam rajoittimia niin silloin kyllä kiitos kelpaisi.

Vierailija
1876/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimmeri71 kirjoitti:

BMW 530xda xDrive, 235 hv, nahkaverhoilu, sport-jakkarat, navi, Hifi-äänentoisto, avattava panoraamakatto, hud-näyttö... murskaava ohituskiihtyvyys, kesällä matka-ajossa jopa alle 7 litraa/100 km:lle.

Sveitsissä ei tarvitse erikseen korostaa 'nahkaverhoilua', koska BMW -liikkeen autoissa on kaikissa nahkaverhoilu. Ollut myös omissa Bemareissa - ja sport-penkit. Valitaan yleensä M-paketti koska niissä on parhaat penkit, muut herkut kaupan päälle.  Sveitsiläiset ei muuta haluakaan, ja tietysti automaattiauto pitää myös olla. Kuka nyt päivittäisissä ruuhkissa viitsisi keppivaihteella edes ajella. Tietysti olemme kiitollisia että voinut valita premium-auton. Se kun ole kaikille mahdollista kuin käytettynä ja loppuun ajettuna. 

Vierailija
1877/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volvo V60 kaikilla herkuilla. En tarvitsisi näin isoa turboa ja kaikkia hilavitkuttimia tuulilasinlämmittimestä peilin digikompassiin, mutta auto on huippumukava ajaa, nätti kuin mikä (joku erikoisversio) ja sopii kaikin puolin omiin tarpeisiin. Osa lisävarusteista on oikeasti tarpeellisia minkä huomaa vasta käytössä kun niitä ei tiennyt tarvitsevansa ennen kuin kokeili, esim. BLIS (kuolleen kulman varoitin) on oikeasti yllättävän näppärä. Ja ratinlämmitin on talvella kiva.

Kaikki varusteet muttei webastoa, eberiä tai edes binaria?

Mitä tekee ratinlämmittimellä kun auto on aina valmiiksi lämmin lähtöön?

Tottakai siinä on Webasto ja kymmeniä muitakin lisävarusteita. Siksi maininta että aivan kaikilla herkuilla, koska esim. se Webasto nyt on ihan perusvaruste missä tahansa vähän kalliimmassa autossa tänä päivänä. Ei kai kukaan niitä kaikkia tässä luettele. Vai aloitetaanko avaimettomuudesta ja Volvo on Callista, ja sitten on Driver Support ja irrotettava vetokoukku ja... Haloo. Kukaan täällä halua lukea satojen varusteiden listaa eikä se liity ketjuun mitenkään.

Mutta ilmeisesti et ole ikinä itse ajanut autolla jossa on ratinlämmitin, sillä sen kanssa ajaminen on talvella aivan eri asia, vaikka auto olisi kuinka lämmin. Ei tarvitse ajohanskoja ja ulkoa kylmästä tullessa kohmeiset sormet lämpiävät hetkessä. Ja ko. lisävaruste on niin harvassa (yleensä kalliissa) autossa että kyllä, niissä ihan kaikissa on lisäksi perus-Webastot, penkinlämmittimet ym. normikaura.

Vierailija
1878/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljettava kaisa.

Vierailija
1879/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda Octavia Combi RS 2.0, vm2023

Vierailija
1880/2446 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW 435i vuosimalliltaan 2015. Todella tyytyväinen varsinkin auton ajo-ominaisuuksiin ja silkinpehmeään moottoriin. Kulutus voisi olla hieman pienempi. Mitään vikoja ei ole viiden omistusvuoden aikana ollut hajonnutta vesipumppua lukuun ottamatta.