Mikä auto sinulla on?
Kommentit (2446)
Kyllä niitä silkinpehmeästi käyviä p. mottoreitakin on. Esim. Jotkut suorat kuusisylinteriset. Mitenköhän sitä sähköä varastoidaan esim. Ukrainassa? Ei muuten ole vielä mitään isoa keinoa nyt.
huippuheebo kirjoitti:
CLK Mersu , 3 litranen V6 , ja bensa tietenkin!!!
Tuommoinen auto sopii esim. keski-ikäiselle herrasmiehelle kuin nyrkki silmään. Teslat ja muut homokotterot taas sopii esim. hinttapuleille kuin muna suoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW 435i vuosimalliltaan 2015. Todella tyytyväinen varsinkin auton ajo-ominaisuuksiin ja silkinpehmeään moottoriin. Kulutus voisi olla hieman pienempi. Mitään vikoja ei ole viiden omistusvuoden aikana ollut hajonnutta vesipumppua lukuun ottamatta.
Mikään tuollainen polttomoottoriromu ei ole "silkinpehmeä". Kokeilepa joskus vaikka BMW i4:ää.
Nämä auto asiatkin ovat täysin makuasioita. Se mikä on hyvä ja/tai hieno toisten mielestä ei ole sitä kaikkien mielestä t:eri
Ei se ole mikään makuasia vaan 100% fakta, että sähkömoottori pyörii pehmeämmin kuin pärinämoottori.
eri. Kaverin sähköauton romu on käynyt tosi "pehmeästi" korjaamolla jo kuukausi tolkulla. Kukaan ei siitä paskasta löydä vikaa miksi ei ota virtaa vastaan. Tosi sametinpehmeä käynti...
Sähköauton silkinpehmeys on tosiasia. Minulla onn vanha hybridibemari ossa on sangen hyvä automaattivaihde jossa ykköseltä kakkoselle vaihdon vähäisen nykäisen oppii kaasulla välttämään ja muut välit ei oikein tunnukaan. Se kulkee parhaimmillaan pehmeästi kuin taksi. .
Silti sähköajo on ihan maagisen pehmeää: vääntö on koko ajan 100% joten kiihtyvyys on lineaarista. Pian oppii säästämään renkaita niin että lähtee pehmeästi ja painaa kaasua vähitellen, mutta silti se tuntuu jotenkin äänettömältä lentoonlähdöltä. Siis vau. Seuraava on varmasti täyssähkäri
vw golf 1.6d vuodelta 1986. Olen tyytyväinen. Ja ei, sähköauton vääntö ei 100% koko ajan. Laskee kierrosten mukana.
Eskortilla 370 000 km. Länsi Saksassa tehty ja Walesissa moottori. Ladaan vois vaihtaa. Nivaan tai viis yli yhdeksän farmariin.
Ratin viäntäjä kirjoitti:
Olen suosinut premier-luokan autoja. Paras auto on ollut Audi-Farkku. Ei koskaan ole ollut mitään vikoja. Kestävä kuin mikä. Saksalaiset valmistavat parhaat autot.
Volkkari kromi listoilla, eikä mitään muuta. Tolkuton öljynkulutus (2,0 tfsi) noin 1 litra/ 1000km! Maahantuojan mukaan moottorissa ei ole mitään vikaa, se on normaalia kulutusta! Sitten kun on pitkät öljynvaihtovälit 30tkm, niin tuolla välillä saa lisätä moottoriin öljyä vaatimattomat 30 litraa! Ainut hyvä asia olympia-ifassa oli ajo-ominaisuudet. Onneksi vaihdoin sen E Mersuun, enkä ole katunut päivääkään vaihtoa.
Prius 2010. On ollut tosi hyvä minulle ja mitään suurempia vikoja ei ole ollut toistaiseksi ainakaan.
Tma kirjoitti:
Käyttöautona Volvo S40, ajettu 230.000km ja on täys paska (Renault/Mitsubishi). Huonot ajo-ominaisuudet ja jatkuvasti on jotain korjattavaa. Ollut pari vuotta minulla.
Aikaisemmin käyttöautoina ja nykyisin kesäautoina on Mercedes E320 (W124) sekä Dodge avolava V6 moottorilla. Nämä olen omistanut pitkään, MB 16 ja Dodge 23 vuotta. Ehdottomasti vähävikaisin on ollut Dodge.
Toi w124 Mersu suoralla kuutos moottorilla on yksi maailman kestävimlistä autoista ja vielä hyvä ajaakin. Hyväkuntoisena sen arvo vain nousee👍
Vierailija kirjoitti:
Tma kirjoitti:
Käyttöautona Volvo S40, ajettu 230.000km ja on täys paska (Renault/Mitsubishi). Huonot ajo-ominaisuudet ja jatkuvasti on jotain korjattavaa. Ollut pari vuotta minulla.
Aikaisemmin käyttöautoina ja nykyisin kesäautoina on Mercedes E320 (W124) sekä Dodge avolava V6 moottorilla. Nämä olen omistanut pitkään, MB 16 ja Dodge 23 vuotta. Ehdottomasti vähävikaisin on ollut Dodge.
Toi w124 Mersu suoralla kuutos moottorilla on yksi maailman kestävimlistä autoista ja vielä hyvä ajaakin. Hyväkuntoisena sen arvo vain nousee👍
W124 e320 on maksanut markka-aikaan Suomessa yli puoli miljoonaa markkaa! Se on ollut tolkuton määrä rahaa 90-luvulla autosta. Hyvä auto se on.
Vierailija kirjoitti:
vw golf 1.6d vuodelta 1986. Olen tyytyväinen. Ja ei, sähköauton vääntö ei 100% koko ajan. Laskee kierrosten mukana.
Sähköauton vääntö tuntuu ihan uskomattomalta. Autot myös kiihtyy paljon nopeammin kuin bensa-autot. Eihän sitä tule kiihdyteltyä.
Toyotat on mulla kestäny paremmin kuin Mersut ja Volvot.
Ei vaan viitti enää vanhemmiten ropata autoja, vene ja prätkä tyydyttää sen halun täysin.
Vierailija kirjoitti:
BMW 520d, olen ollut tyytyväinen
Moottori on aivan liian pieni tuon kokoiseen autoon, se on jopa hieman pieni 300-sarjalaiseenkin. Mersun 220cdi on paperilla samantehoinen mutta kulkee matkailuvaunu perässä aivan eri voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
Kuulostaa tosi härskiltä!
Henkilöauto.