Mikä auto sinulla on?
Mikä auto sinulla on nyt käytössä? Oletko ollut tyytyväinen autoosi?
Kommentit (2499)
Toyota Rav4, ladattava hybridi. Ostettiin auto uutena reilu vuosi sitten ja ollaan todella tyytyväisiä. Auto on tilava, nelivetoinen ja käyttökuluiltaan edullinen. Tätä ennen ajettiin kolmisen vuotta täyssähkö-Toyotalla, mutta sen kanssa oli niin paljon ongelmia, että vaihdettiin.
Perus Opel vm. 2009. Vaikka mies olen niin en ole autojen perään niin paljoa että autoon haluaisin sen kummemmin panostaa eikä mua myöskään kiinnosta muiden autot. Mulla on muita mielenkiinnon kohteita joihin panostan rahallisesti.
Toyota Yaris-leasinghybridikirppu. Tänään oli neljäs vuosihuolto (15 000 km tai 12 kk), ajettu noin 31 000 km. Kauppakassi, ei ole matka-auto mutta kun katsoo omat ajokilometrit, noin 8000 per vuosi, niin ei kannata isompaa ja kalliimpaa hankkia.
Audi a 3/vm2010/1.4 tfsi,hopea värinen,6 vaihdetta/manuaali,ketjuremppa tehty,ajettu 250.000 tuhat.voin myydä vähäisen käytön takia,on sitten Suomi-auto,eikä tuontikamaa,paljon tarjootte?
Das Auto, Volkkari. Ei kylläkään maailman paras auto mutta tykkään tästä. Painava ja tukeva, mukava ja turvallisen tuntuinen. Ja näkee hyvin kun on vähän korkeammalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanvihreä Simca 1000
Simca?Mikä se on?
Simca tuhat tonni, korjaamoiden onni.
Meillä oli Simcoja, jopa ralli- sellainen, 1300- koneella. Tosi hyvä ajaa ja heppoja huimat 110. Vakiossa tais olla jotain 50.
Vierailija kirjoitti:
Fiat 127 vm 1977, taloudellinen, käytännöllinen, mukava ja luotettava <3
Mulla oli noita monta ja kolme ralliautoakin rakennettiin. Viimeinen oli 1300 koneella ja luokitus oli 147, Brasilian mallin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei oo autoo mut jos ois niin
opel ascona a
opel ascona b
ford granada
ford taunus
opel ascona b
Ah, miten nostalgista.
Kyllä. Taunus 2,3 V6 oli mukava, hiljainen ja lämmin auto. Bensaa paloi mutta sitähän saa rahalla.
Olin alkuun ennakkoluuloinen Saabeja kohtaan mutta nehän oli aivan mahtavia autoja. Siis aikoinaan, ei GM- aikana enää.
Nyt on tää Transportteri, vanha maija. Ihan hyvä laite.
Vierailija kirjoitti:
Land Rover Defender Octa
Land Rover on huono auto nykyään.
Aito 2 cv 4 -72. Halpaa ajoa. Saa kylläkin erään sinivalko logoisen kuskin paineet nousemaan entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bimmeri 318d. Toimii kuin rasvattu unelma.
Bimmeri?Harvinainen automerkki?
Tarkoittaa luultavasti B M kaksoisweetä
Ikivanha Jaguar. Hyvin toimii.
Volvo kartanoauto, ja tää on paras!
En omista autoa, mutta miehelläni on auto.
Toyota Yaris 1,3l (2003). Halpa ajaa ja ylläpitää.
Volvo 850 farmari 2,432 litran ja 5 sylinteria Vm 1995.Sisäänajettu eli 450tkm mittarissa,Tyytyväinen olen ollut muistaakseni 2003 tuli tuohon pihaan eli käytettynä ostelin
Skoda Yeti 1,2 2010 vuosimalli. 30 vuotta Toyotia ja Mazdoja omistaneena täytyy sanoa, että tämä on ehdottomasti paras auto mitä on ollut. Ajettavuus (ratin kautta ja penkit) ja käsiteltävyys on ihan loistavaa luokkaa, bensan kulutus on pieni ja kuitenkin kiihtyy yhtä lujaa kuin emäntänsä. Onhan tähän vähän rahaa laitettu, kun ostin sen "pientä remonttia kaipaavana", mutta tiesin mitä ostin. Nyt löytyi Skodassa tämän naisen sielun koti.