Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman miehen kehumisketju

Vierailija
17.01.2021 |

Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.

Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.

Kommentit (388)

Vierailija
141/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta yhdessä ja 6 vuotta naimisissa.

Mieheni antaa minun olla sellainen kuin olen, eikä vaadi minulta mitään.

Vierailija
142/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tule historian lyhyin ketju...

Olin itsekin ihan varma tästä, koska tiesin ettei kestä pitkään palstan ihmis-perseiltä löytää tämä ketju, ja saapua tänne terrorisoimaan ja vandalisoimaan tätä.

Ja kovin pitkäänhän siinä ei tosiaan mennyt, niinkuin nyt on taas kerran nähty... :-|

Tässä ketjussa ei nyt toistaiseksi ole nähty sitä pahinta kuraa, lähinnä pelkkää näsäviisastelua ja muka-uhriutumista.

Hämmästelen kyllä, miksi edes tällaista, juuri täällä, ottaen huomioon ketjun teeman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ketjusta, että miehellä hyvä ominaisuus on se että ei pelaa videopelejä/tietokonepelejä. Liittyykö tämä jotenkin siihen, että miehen oma aika pitäisi käyttää lihaksien treenaamiseen/naisen viihdyttämiseen tai palvelemiseen?

Vierailija
144/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa ketjusta, että miehellä hyvä ominaisuus on se että ei pelaa videopelejä/tietokonepelejä. Liittyykö tämä jotenkin siihen, että miehen oma aika pitäisi käyttää lihaksien treenaamiseen/naisen viihdyttämiseen tai palvelemiseen?

Miten pitää hakemalla hakea lisää Ul1 Ul1 aihetta? Monessako viestissä on kehuttu että mies ei pelaa?

Meillä minä pelaan enemmän kun mies, sitä kiinnostaa enempi muut jutut.

Vierailija
145/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva ketju. Mieheni on rauhallinen ja analyyttinen luonne, mikä toimii hyvin vastapainona omalle koohottamiselleni. Sellainen kiltti ihminen. Pitää aina huolta. Ei välttämättä ole sanallisesti paras ilmaisemaan välittämistään tai muutenkaan mikään romantikko, mutta tiedän kyllä, että hän välittää. Kannattaa tasa-arvoa, mutta ei ole mikään irtopisteiden perässä juokseva Miesfeministi(tm). Uskollinen ja luotettava. Pitkä ja komea myös. Saan joskus tuntea itseni pieneksi, vaikken olekaan varsinaisesti mikään keijukainen.

Jos joskus tulisi ero tai jos puolisoni esimerkiksi menehtyisi varhain, en usko, että haluaisin koskaan toista miestä. Ei toista näin hyvää ole.

Kivasti kirjoitettu! Olisin voinut kirjoittaa samoin: mulla on niin hyvä mies, että oikeasti ajattelen jos hän kuolisi niin mulla todella olisi vaikeuksia löytää yhtä hyvää. Siis ajattelen ihan objektiivisesti näin.

Oma mieheni on järisyttävän komea (tämän olen siis kuullut muiltakin naisilta 😀), katson häntä kymmenen vuoden jälkeenkin joka päivä ihaillen. Fiksu, kova urheilemaan, hyvin koulutettu ja mielenkiintoisessa työssä, jossa on hyvä. Kiltti ja älyttömän hauska halutessaan 😀 Feministi minulle sopivalla tavalla ja seksi on ihanaa. Hoitaa kotona kaiken, raha-asioissa tarkka ja taitava. Sanoo joka päivä rakastavansa ja tunnen olevani rakastettu.

Hoitaa kaiken kotona (joskus liiankin kanssa) ja mainio isä kaikille lapsillemme. Nyt kymmenen vuotta yhdessä ja toivottavasti tulee sata lisää!

(Tiedän, olen tosi onnekas ja osaan arvostaa tätä, tapasimme nelikymppisinä.)

Vierailija
146/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on todella suuri sydän ja aina haluaa auttaa muita. On kokenut kovia elämässään, mutta jaksaa aina olla rakastava ja positiivinen. Tukee minua kaikissa unelmissani ja auttaa minua kasvamaan ihmisenä. Rakkautta osoittaa päivittäin kauniilla sanoilla, kosketuksella ja pienillä yllätyksillä ja erimielisyydetkin hoidetaan asiallisesti keskustelemalla ja toista kunnioittaen.

Vierailija
147/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin toivon, että mies käyttäisi aikaansa mieluummin vaikkapa itsensä kehittämiseen.

Vierailija
148/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin nainen on ketjussa kertonut ettei sillä ole ollut mitään merkitystä suhteen kannalta ainakaan huonolla tavalla. Luulen että nämä jotka pelaamattomuutta korostavat, on taustalla ajatus siitä että pelaaminen olisi monellakin jotenkin holtitonta jota puuhattaisi yötä myöten luurit päässä redbullit roiskuen.

Vierailija
149/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin toivon, että mies käyttäisi aikaansa mieluummin vaikkapa itsensä kehittämiseen.

Mitä ihmettä :D Kehitätkö sinä itseäsi koko ajan 24/7? Et siis ikinä vaihda vapaalle tai tee asioita, jotka ovat sinusta pelkästään hauskoja tai mukavia?

Ja sitä paitsi, enemmän se pelaaminen kehittää kuin tv-sarjojen katselu...

Vierailija
150/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko universumin ihanin mies. Hän on IHANA. Viisas, älykäs, komea, empaattinen ja hauska. R a k a s t an.

Vierailija
151/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies pelaa videopelejä ja tykkään siitä, että hän pelaa. Tyhmät naiset eivät osaa arvostaa, kun mies viihtyy kotona. Onko se parempi, kun urheilee kodin ulkopuolella tai vaikka istuu baarissa. Mieheni tienaa hyvin ja on kaikinpuolin ihana. Pitäiskö hänen vapaalla ajalla istua ja lukea jotain Mika Waltteria vai???

Vierailija
152/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies pelaa videopelejä ja tykkään siitä, että hän pelaa. Tyhmät naiset eivät osaa arvostaa, kun mies viihtyy kotona. Onko se parempi, kun urheilee kodin ulkopuolella tai vaikka istuu baarissa. Mieheni tienaa hyvin ja on kaikinpuolin ihana. Pitäiskö hänen vapaalla ajalla istua ja lukea jotain Mika Waltteria vai???

Paljon lukevat miehet on parhaita <3

Vierailija
153/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen kommentti; jos miehellä, tai naisella ei saa olla mitään ulkopuolisia harrastuksia, niin luvassa on vaikeuksia. Melkoinen kiiltokuva koko aloitus. Ihana mies on kuitenkin mies, joita naiset ei ymmärrä, vaikka joskus niin luulevat.

Ymmärsit väärin. Toki miehellä saa ja pitääkin olla omia harrastuksia. Samoin on tärkeää, että mies sallii myös kumppanilleen omat harrastukset ja menot. Oma mieheni kuitenkin pitää huolen siitä, että hänen omat harrastuksensa eivät vie leijonan osaa hänen vapaa-ajastaan, vaan meillä on aikaa riittävästi myös yhteisille harrastuksille, tekemiselle ja olemiselle. Tasapaino ajankäytössä on yksi suhteen onnellisuuteen vaikuttava asia. ap

Vierailija
154/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä :D Kehitätkö sinä itseäsi koko ajan 24/7? Et siis ikinä vaihda vapaalle tai tee asioita, jotka ovat sinusta pelkästään hauskoja tai mukavia?

Ja sitä paitsi, enemmän se pelaaminen kehittää kuin tv-sarjojen katselu...

No ei muutaman tunnin pelaaminen viikon aikana haittaisi, mutta usein tuo peliharrastus on just sellainen joka tuppaa viemään kaiken vapaa-ajan.  Kyllä mieluummin mies, joka harrastaa kirjallisuutta, matkailua, retkeilyä, opiskelee kieliä, kokkailee, kuntoilee, meditoi...

Vierailija
155/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä miten olen onnistunut jo teini-iässä niin hyvin miehen valinnassa. Mies osallistuu kaikkiin kotitöihin aivan mukisematta ja tekee niitä myös oma-aloitteisesti. Huolehtii lapsista vähintäänkin yhtä hyvin kuin minä. Laittaa ruokaa ja hoitaa oikeastaan kaiken meidän ruokahuollon kauppareissuineen. On huomaavainen, rakastava ja hellä. Huomioi aina minun tarpeeni sängyssä, on aina valmis mutta ei kuitenkaan vaadi tai ehdottele jatkuvasti seksiä. On hauska ja fiksu, hänen kanssaan on helppo keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. Hän on minun tuki ja turva, johon voin aina luottaa.

Ei hän täydellinen ole ja välillä purnaan niistä tietyistä asioista, mutta kyllä aina palstaa lukiessa tulee hämmästys ja kiitollisuus siitä, miten hyvä se oma mies onkaan.

Vierailija
156/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni valtavasti. Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta. Pussaillaan ja hellitään päivittäin vieläkin. Mieheni on hauska, sivistynyt, hyväsydäminen, joka ei ikinä jää sormi suuhun. Osaa ja on kiinnostunut monista asioista. Viihdytään toistemme seurassa.

Usein kun kaverit marmattaa miehistään myhäillen vaan mielessäni, että onneksi olen löytänyt omani.

Vierailija
157/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies pelaa videopelejä enkä kyllä keksi mitä pahaa siinä on jos joskus pari tuntia naputtaa pleikkaria :D voisihan sen ajan tietysti käyttää myös urheilun katsomiseen niinkuin aika monet muut tuntemani miehet tekevät. Minusta on oikeastaan ihan hauska katsella sitä pelaamista joskus, riippuen mikä peli on kyseessä. Semmoinen aktiivinen penkkiurheilija olisi paljon rasittavampi, pleikkaripelit ei ole sillä tavalla aikaan sidottuja kuin joku jalkapallo-ottelu.

Vierailija
158/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ihana mies. Kaikkein tärkein piirre on luottamus. Voin luottaa häneen kuin kallioon missä asiassa tahansa. Hän ei ajattele alapäällään, joten voin myös luottaa ettei hän pettäisi.

Hän on fiksu, rauhallinen ja hyväsydäminen (muttei liikaa) ja meillä arki sujuu. Olemme myös tasa-arvoisia ihan perustasolta lähtien (ei ole olemassa miesten ja naisten töitä, kumpikin tekee molempia sitä mukaa kun itselle sopii).

Seksi tietenkin myös tärkeä osa suhdetta ja se toimii 100 %.

Vierailija
159/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tule historian lyhyin ketju...

Olin itsekin ihan varma tästä, koska tiesin ettei kestä pitkään palstan ihmis-perseiltä löytää tämä ketju, ja saapua tänne terrorisoimaan ja vandalisoimaan tätä.

Ja kovin pitkäänhän siinä ei tosiaan mennyt, niinkuin nyt on taas kerran nähty... :-|

Tässä ketjussa ei nyt toistaiseksi ole nähty sitä pahinta kuraa, lähinnä pelkkää näsäviisastelua ja muka-uhriutumista.

Hämmästelen kyllä, miksi edes tällaista, juuri täällä, ottaen huomioon ketjun teeman?

Tämä ketju kun osoittaa sen, että naiset pariutuvat tavallisten, kilttien ja kunnollisten miesten kassa, eikä heidän laatikkopäälentäjäsupermiehensä kanssa. Faktat pilaavat aina heidän ilon, joten eivät tule tähän ketjuun pahoittamaan mieltään.

Vierailija
160/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kiltein ja mahtavat lehmänhermot jota voi vaan kadehtia äkkipikaisena ihmisenä. Kauniit silmät ja hurmurikiharat! Ihailen myös hänen älykkyyttään ja tuntuu, että häneltä saa aina jonkun järkevän vastauksen mietityttävään aiheeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä