Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman miehen kehumisketju

Vierailija
17.01.2021 |

Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.

Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.

Kommentit (388)

Vierailija
381/388 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan se mukava että teillä niin monella on mukava ja ihana mies.

mutta tässä tositarina.

eräskin muija kertoi. ei meidän pekka sitä ja tätä. meidän pekka tekee sitä ja tätä. meidän pekka ottaa huomioon minut ja penskat. meidän pekka ei koskaa ole pettänyt eikä edes koskaan petä.

me muut muijat kyllästyttiin tähän muijan hokemisiin. kysyimme no kerros nyt sitten kuinka usein harrastatte seksiä meidän pekan kanssa.

muija ällistyi ja sanoi. ei meidän pekka niin välitä seksistä enkä minäkään. ei se mitenkään haittaa meidän pekka. meidän pekka kuin siivoaa laittaa ruokaa hoitaa lapsiaan tekee kaikkea ihanaa. se meidän pekka.

kerroin tälle muijalle että nyt sitten kerroit totuuden meidän pekasta. muija ihan sanaton.

pitkä olisi tarina. mutta lyhennän. lopputulema se että meidän pekka löysi naisen työpaikaltaan ja erosi tästä hokijasta meidän pekka sitä ja tätä.

kyllä muijahokija h

Vastaavasta kokemus toki mies oli eriniminen, vaimo kehui työpaikalla aina aviomieheni etunimi sukunimeä ja me muut tiedettiin et miehellä on toinen suhde 🙄 kiusallista

Vierailija
382/388 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulkaas nyt kehujat. ette voi tietää mitä se miehenne puuhaa selkänne takana.

vaikka kotona olisi niin niin mukava että......

silti voi olla sivusuhde. vaimohan sen viimeksi saa tietää.

kaikkeen kannattaa varautua. ei se elämä mene  aina niin onnellisissa merkeissä.

kumma kyllä. suomalainen mies ei yleensä puhu eikä pussaa. näin olette te naiset sanoneet. aina.

kumma juttu että niin ja niin mies passaa ja laittelee ruokia jne. tosi kumma juttu.

Mikään suhde ei kestä sitä, että toinen osapuoli on jatkuvasti varautunut siihen suurimpaan pettymykseen. Luottamus on tärkein asia tunteiden avoimuuden kannalta. Minulla ei ole aihetta epäillä että mies pettäisi, luottamus antaa mielenrauhaa.

Luottamus todella antaa mielenrauhaa mut ei kannata olla liian naivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/388 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinkut saavat kehua? 

Naapurin miestä.

Tai vaikka erästä naimisissa olevaa miestä, jonka vaimo on kehunut miestään kaikkialla, kuinka heillä menee niin hyvin parisuhteessa.

Mies todella pitää huolta, minustakin. Ainoa vain, että mies on pilalla. Olen koittanut saada miehen pysymään poissa ja kotonansa mutta ei. Mies olisikin muuten aivan ihana, mutta ei perhana kukaan täysjärkinen lähde kenenkään varatun kanssa mitään vakavampaa säätämään, ja ottamaan riskiä, että on itse kohta kotona hehkuttamassa miestä, kun tämä huolehtii ihan muista naisista. 🤪

No tuskin sua siihen rooliin on tarkoitettukaan ;) 

Vierailija
384/388 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta yhdessä ja edelleen miellyttää silmää. Viimeksi aamulla katsoin, että hän on hot.

Kohtelee kanssaihmisiään aina kauniisti. Kuten myös minua, perhettä ja muita läheisiään

Kaksi loppututkintoa, hyvä duuni, sivistynyt, suomenruotsalainen ja hyvä kokki.

Täydellinen mies just mulle! Erinomainen isä lapsille.

Vierailija
385/388 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvännäköinen sixpackin kanssa ja huolehtii toimeentulosta ja kuskaa lapsia. Makuuhuoneen puolella osaa kunnolla viedä ;)

Vierailija
386/388 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin lyhyeksi on jäänyt tämä ketju

Vierailija
387/388 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kumpikaan ole täydellisiä millään muotoa ja joistakin pienistä asioista voisin valittaakin, mutta koen olevani onnekas, kun minulla on hänen kaltaisensa mies.

Fiksu, korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen, omaan makuuni oikein komea, viihtyy kotona, ei juo eikä tupakoi, todella luotettava ja vastuuntuntoinen, hyvä isä, jaamme arjen ja kotityöt tasapuolisesti, on kätevä käsistään, ahkera, vaatimaton, rehellinen, meillä on hyvää seksiä ym ym.

Rakastan häntä valtavasti

Vierailija
388/388 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin lyhyeksi on jäänyt tämä ketju

20 sivua. Kun kerran oli vaimojen kehumisketju, ei päästy edes toiselle sivulle ja suurin osa kommenteista ei ollut kehumista vaan vittuilua. Kyllä suomalainen nainen arvostaa miestään enemmän kuin päinvastoin.