Oman miehen kehumisketju
Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.
Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.
Kommentit (388)
Mun mieheni on älyttömän hyvännäköinen ja seksikäs. Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä ja edelleen jään päivittäin tuijottamaan sitä typerä virne naamalla. Mutta parasta miehessä on ehdottomasti hauskuus. Vaikka töissä olisi ollut kuinka kurja päivä tahansa tai muuten asiat ahdistaa tai ottaa päähän, niin puoli tuntia miehen kanssa, ja rentoudun ja yleensä nauran vedet silmissä. Sen jutut on niin älyttömiä.
Kiva kuulla että meitä miehiäkin kehutaan ja kiitellään.
Aloitukseen kommentti; jos miehellä, tai naisella ei saa olla mitään ulkopuolisia harrastuksia, niin luvassa on vaikeuksia. Melkoinen kiiltokuva koko aloitus. Ihana mies on kuitenkin mies, joita naiset ei ymmärrä, vaikka joskus niin luulevat.
Olen kiitollinen aviomiehestäni. Olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja naimisissakin kohta 9. Rakastan häntä. Hän on hyvä puoliso ja isä. Onneksi juuri hän on lasteni isä.
Mieheni kohtelelee mua aina kunnioittavasti, silloinkin kun ollaan eri mieltä. Tai no, joskus makuuhuoneessa sopivasti voi muutenkin... On loistava rakastaja.
Kuuntelee, koskettaa, kertoo että rakastaa.
On mahtava tyyppi myös muille, hyväsydäminen ja lämmin. Positiivinen asenne aina ja hauska, ei ole koskaan tylsää. Älykäs ja itsenäinen. Kivalla tavalla omalaatuinen.
Parasta seuraa nyt ja aina.
Minun mieheni kohtelee minua tasa-arvoisesti eikä ole mikään persu.
Hieno työpaikka ja hyvä palkka parantaa myös suhdetta, upea osallistuva isä vaippaikäisen hoitaminenkaan ei ollut epämieluista. Kaiken kruunaa mahtava luonne ja täydellinen kroppa, kovakyrpäinen täydellinen rakastaja myös, olen onnellisesti ollut naimisissa joa 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseen kommentti; jos miehellä, tai naisella ei saa olla mitään ulkopuolisia harrastuksia, niin luvassa on vaikeuksia. Melkoinen kiiltokuva koko aloitus. Ihana mies on kuitenkin mies, joita naiset ei ymmärrä, vaikka joskus niin luulevat.
Monenko vuoden avioliitto - ja parisuhdekokemuksella nämä mielipiteet? Me ollaan käytännössä kaikki vapaa-aika yhdessä ja tehdään töitäkin yhdessä ja hyvin menee, melkein 35 vuotta yhdessä.
Sen olen oppinut, että pareja on erilaisia, ei siis kannata yleistää omia ajatuksiaan muiden parisuhteisiin. Jotkut parit voivat esimerkiksi jopa asua eri maissa ja se sopii heille (kuten eräs tuttavapariskunta ajoittain on tehnyt). Kun luonteet ja elämäntavat sopivat toisilleen, niin se on pääasia. Seksuaalisen kipinän lisäksi.
Aivan ihana! Joka kerta kun on tullut sisääni niin heti ponnahtaa pfillun tai pfyllyn huulille (kumpaan nyt on sattunut laukeamaan) ja nielee paluumatkalla olevan oman lastinsa.
Ihania kumppaneita teillä ❤️
Minun poikaystäväni, avopuolisoni ja tulevan lapsemme isä on täydellinen yhdistelmä positiivista, hulluttelevaa kepeyttä ja herkkää keskustelevaa tunneälykkyyttä.
Maailman lempeimmät ja kauneimmat silmät ja hymy. Huumorintaju hävytön ja osuu kanssani yhteen. Seksuaalisuus kiinnostaa ja puhututtaa, avoin, tilaa antava ja ottava, paras nuolija, rehellinen ja joustava.
Esteettistä silmää löytyy ja yhteinen kaunis koti on tärkeä. Omat mielenkiinnon kohteet ja halu kehittyä työssään.
Sitoutunut parisuhteeseen ja perheeseen. Jaettu arki ja vanhemmuus tärkeitä. Pyörittää tasaveroisesti arkea. Kova hellimään minua. On myös itse hyvällä tavalla hellyyden ja huomion kipeä. Ja saa kotona myös hemmottelua ja hellintää.
Molemminpuolinen arvostus ja kiitollisuus on vahva. Tuleva innokas isä. Sydämeni sulattaja. Kiinnostunut pitkästä parisuhteesta, halukas kasvamaan ja kehittymään siinä. Sitoutunut menemään tarvittaessa terapiaan. Ratkaisukeskeinen. Hellä ja höpsö. Hyvä keskustelija. Kiinnostunut ajasta ja ilmiöistä.
Ei täydellinen, mutta ihan sairaan ihana!!
Aviomieheni on auttavainen, sopivan kiltti, sivistynyt ja hyvä keskustelemaan. Hän on mielestäni hyvin komea ja hänellä on raamikas vartalo, jota on kiihoittavaa katsella. Mieheni tekee maukasta ruokaa viikonloppuisin ja kotitöitä tarpeeksi. Hän on paras ystäväni ja rakastan häntä suunnattomasti. Yhdessä olemme olleet jo pian yhdeksän vuotta.
Minun mieheni on parhain❣️. Kiltti, huomioiva, rakastava, mutta myös jäärä.
Kultahääpäivä on juurikin äsken takana.
50 v ja saman verran isoja syvänpunaisia ruusuja j upean korun, johon liittyy tarina liittomme vuosilta.
Hän on aina huomioinut minua, mutta myös toisinkin päin. Elämähän on vastavuoroista.
On toki päiviä, joita vaihtaisin toisiksi, mutta elämä vaan on sitä, ettei auvoista onnea jatkuvasti ole.
Mitä se sellainen elämä olisi, jossa ei koskaan olisi säröä? Tylsää!
Mieheni on lahjoista suurin lasten ja lapsenlapsen kanssa. Rakkaus 💞. Sitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla, että edes muutama nainen on löytänyt rinnalleen hyvän miehen, jonka kanssa on aidosti onnellinen. ap
Vaikuttaa siltä, että hyvän miehen erottaa siitä, että hän elää 100% vaimolleen ja perheelleen. Hän luopuu kaikista omista mielenkiinnon kohteistaan mikäli ne eroavat vaimon harrastuksista, ja ei todellakaan koske minkäänlaisiin digitaalisiin peleihin (lautapelit kuitenkin ilmeisesti ovat aina täysin OK ja eri asia, koska....?). Hän on rauhallinen peruskallio, tuki ja turva, ei valita mistään tai halua elämältään mitään muuta kuin pitää vaimonsa tyytyväisenä.
Näillä kriteereillä en yhtään ihmettele, että konsensus tällä palstalla on se, että suurin osa miehistä on täysin kelvottomia.
Mies tekee mielellään ruokaa, hoitaa koiria tasapuolisesti, osallistuu ja tukee minulle tärkeää harrastusta, tykkää myös elämän yksinkertaisista asioista, kuten rauhallisesta aamupalasta sohvan nurkassa tai aamulenkin lomassa termarista juodusta kahvista. Lomamatkoilla saadaan sumplittua molempia kiinnostavia asioita.
Yli 40 vuotta yhdessä ja olen edelleenkin rakastunut omaan mieheeni. Hän on rakastajani, paras ystäväni, lastemme rakastava isä. Eikä ollenkaan haittaa, että hän on myös todella kohtelias, fiksu ja älykäs ja edelleen hyvän näköinen. Hän ei luvannut minulle ruusutarhaa, mutta sen sain kuitenkin ja minua hän on aina kohdellut kuin prinsessaa ja taannut minulle turvallisen ja hyvän elämän. Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta, mutta totta se vaan on!
Minulla on myös maailman ihanin mies: hän on fiksu, hauska, kiltti ja hyvä kaikessa, mihin ryhtyy. Luo menestyksekästä uraa ja pärjää työssään, mutta ei silti käytä liikaa aikaa töissä vaan tekee vähintään 60 % kotitöistä, mm. laittaa ruuan joka päivä ja siivoaa siinä missä minäkin. Hoitaa rempat ja korjaukset ja pihatyöt. On lisäksi komea ja urheilullisen hyväkroppainen, harva uskoo häntä ikäisekseen. Hän tukee minua kaikessa, kehuu ja kannustaa. Suukottelee joka päivä ja sanoo rakastavansa. Järjestää yllätyksiä ja muistaa merkkipäivät. Ei polta ja käyttää alkoholia kohtuudella, en ole nähnyt häntä humalassa kertaakaan. Seksi on todella hyvää ja sitä on paljon.
Tätä kun lukee, kuulostaa tyypiltä, jota ei ole olemassakaan, mutta kyllä vain on. Kiitos exälleen, joka otti rakkaani itsestäänselvyytenä ja päästi menemään 10 vuotta sitten :-)
Mistä teitä/näitä naisia oikein löytyy? On kuin itsestään lukisi näitä tarinoita, mutta niin tuli just taas pakit reilun vuoden jälkeen, juuri kun alkoi näyttää siltä että ne perhehaaveet vielä toteutusivat näin nelikymppisenä.
No ei kai se auta kuin uskoa huomiseen, tuohan tämä lohtua että aika moni nainen sentään näyttäisi "meitä" arvossa pitävän.
Oma mieheni on parasta, mitä kuvitella saattaa. Johtuu osittain siitä, että hän on olemassa vain mielikuvituksessani eikä siis ole varsinaisesti olemassa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla, että edes muutama nainen on löytänyt rinnalleen hyvän miehen, jonka kanssa on aidosti onnellinen. ap
Vaikuttaa siltä, että hyvän miehen erottaa siitä, että hän elää 100% vaimolleen ja perheelleen. Hän luopuu kaikista omista mielenkiinnon kohteistaan mikäli ne eroavat vaimon harrastuksista, ja ei todellakaan koske minkäänlaisiin digitaalisiin peleihin (lautapelit kuitenkin ilmeisesti ovat aina täysin OK ja eri asia, koska....?). Hän on rauhallinen peruskallio, tuki ja turva, ei valita mistään tai halua elämältään mitään muuta kuin pitää vaimonsa tyytyväisenä.
Näillä kriteereillä en yhtään ihmettele, että konsensus tällä palstalla on se, että suurin osa miehistä on täysin kelvottomia.
Ikävä kuulla, että perhekeskeinen ihminen on sulle ihan uutta. Se on kuitenkin yksi tärkeimpiä asioita, jos lapsia aiotaan yhdessä tehdä. Molemmat omistautuvat toisilleen eli suurin osa näistä naisista todennäköisesti itse tekee parhaansa myös miehen ja perheen eteen. Kukaan ei ole täydellinen, mutta hyvällä tahdollakin pääsee jo pitkälle. Minäminä-ihmiset katsovat omaa etuaan silloinkin, kun pitäisi kasvaa aikuiseksi ja uuden sukupolven kasvattajaksi. Eivät kaikki kasva koskaan aikuisiksi.
Mun mies on ihana ❤
Tutustuttiin 5 vuotta sitten ystävinä, olin silloin vielä exän kanssa joka hakkasi mut kirjaimelliseti mustaksi koko sen ajan kun oltiin yhdessä.
(en uskaltanu edes erota, mun piti kestää sitä että jos muokkasin KETÄÄN miespuolista kaveria tuli turpiin.) Sekakäyttäjä eli todella arvaamaton.
...Sitten turvakodin kautta pääsin pois. Olin kyllä idiootti!
Nykyinen mieheni on huomaavainen, yhdessä oltu pari vuotta.
Meillä on aikalailla samat ajatukset, tutustuimme paikassa missä tehdään kodittomille ruokaa.
Nykyisin eletään normaalia elämää, luottamus on molemmin puolin 100%. Se oli mulle ihan uutta alkuun!(?) Onneksi mieheni on myös kokenut todella kovia ja ymmärtää, samoin toisin päin.
Jos jompikumpi on kipeenä, toinen käy kaupassa, tekee ruuat jne.
Joka päivä saan haleja, pusuja ja siitä eteenpäin 😉
Plus: ei kovin moni mies olis ehdottanu että mennään käymään muumi-näyttelyssä, kun tietää että oon muumifani. Siellä oltiin!
Lämmin syli. Joka päivä nauretaan ihan tavallisille jutuille, ja musta huumori on vaan niin parasta. En vois parempaa miestä löytää ❤
Karismaattinen, kätevä kaikessa 😍