Oman miehen kehumisketju
Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.
Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.
Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla, että edes muutama nainen on löytänyt rinnalleen hyvän miehen, jonka kanssa on aidosti onnellinen. ap
Vaikuttaa siltä, että hyvän miehen erottaa siitä, että hän elää 100% vaimolleen ja perheelleen. Hän luopuu kaikista omista mielenkiinnon kohteistaan mikäli ne eroavat vaimon harrastuksista, ja ei todellakaan koske minkäänlaisiin digitaalisiin peleihin (lautapelit kuitenkin ilmeisesti ovat aina täysin OK ja eri asia, koska....?). Hän on rauhallinen peruskallio, tuki ja turva, ei valita mistään tai halua elämältään mitään muuta kuin pitää vaimonsa tyytyväisenä.
Näillä kriteereillä en yhtään ihmettele, että konsensus tällä palstalla on se, että suurin osa miehistä on täysin kelvottomia.
Ajatella että joku oikeasti onnistuu pahoittamaan mielensä siitäkin, kun naiset kauniisti kiittävät ja kehuvat puolisoitaan. On varmasti rankkaa elää tuollaisella asenteella.
Me ollaan oltu yhdessä kauan, meillä on kaks ruman näköstä kakaraa. ( me ollaan molemmat rumia, mulla on hampaat ulospäin suuntautuneet ja miehellä kyttyräselkä)
Mun Jussi miehellä on maailman.....pienin muna. Siksi mun täytyy käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla, että edes muutama nainen on löytänyt rinnalleen hyvän miehen, jonka kanssa on aidosti onnellinen. ap
Vaikuttaa siltä, että hyvän miehen erottaa siitä, että hän elää 100% vaimolleen ja perheelleen. Hän luopuu kaikista omista mielenkiinnon kohteistaan mikäli ne eroavat vaimon harrastuksista, ja ei todellakaan koske minkäänlaisiin digitaalisiin peleihin (lautapelit kuitenkin ilmeisesti ovat aina täysin OK ja eri asia, koska....?). Hän on rauhallinen peruskallio, tuki ja turva, ei valita mistään tai halua elämältään mitään muuta kuin pitää vaimonsa tyytyväisenä.
Näillä kriteereillä en yhtään ihmettele, että konsensus tällä palstalla on se, että suurin osa miehistä on täysin kelvottomia.
Ajatella että joku oikeasti onnistuu pahoittamaan mielensä siitäkin, kun naiset kauniisti kiittävät ja kehuvat puolisoitaan. On varmasti rankkaa elää tuollaisella asenteella.
Ajatella, että joku kokee lauseen "mukava kuulla, että edes muutama nainen on löytänyt rinnalleen hyvän miehen", jonkinlaisena miesten kehumisen.
On varmasti rankkaa elää kykenemättömänä objektiiviseen ajatteluun.
Tämä on ihana ketju! Maailma on niin täynnä vihapuhetta ja öyhötystä, että on ihana huomata kuinka paljon arvostusta, epäitsekkyyttä ja rakkauden tekoja tavallisten ihmisten hiljaisiin elämiin mahtuukaan. Antakaa niille miehillenne tänä iltana oikein kunnon suukot (tai jotain muuta). Rakkaus voittaa! <3
Kiva, kun mies laittaa myös ruokaa ja pesee pyykkiä. Mies on tarkempi pyykinpesussa kuin minä.
Huolehtii omasta hygieniastaan hyvin. Muutenkaan hänellä ei hiki haise, mikä sopii paremmin kuin hyvin, kun mua hajuherkkänä toisinaan etoo ylimääräiset hajut.
Lapsista huolehditaan aikalailla puoliksi käytännönsyistäkin, kun kumpikin tekee vuorotyötä.
Hoitaa vakuutuksiin/autoon liittyvät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että joku kokee lauseen "mukava kuulla, että edes muutama nainen on löytänyt rinnalleen hyvän miehen", jonkinlaisena miesten kehumisen.
On varmasti rankkaa elää kykenemättömänä objektiiviseen ajatteluun.
Kuule hei, suosittelen sinulle lämpimästi ylilautaa. Sieltä löydät takuulla paljon samanhenkistä seuraa eikä varmasti ole riskiä että joku pahoittaisi mielesi kehumalla rakastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee mielellään ruokaa, hoitaa koiria tasapuolisesti, osallistuu ja tukee minulle tärkeää harrastusta, tykkää myös elämän yksinkertaisista asioista, kuten rauhallisesta aamupalasta sohvan nurkassa tai aamulenkin lomassa termarista juodusta kahvista. Lomamatkoilla saadaan sumplittua molempia kiinnostavia asioita.
Ja kun tässäkin ketjussa moni pitää niitä lapsia normiasetuksena niin yllä mainittu mieheni on ihana myös siksi että emme halua lapsia. Hän rakastaa minua minuna, ei siksi että lisääntyisin ja tuottaisin hänelle jälkeläisiä. Lisääntyminen ei ole rakkautemme ehto. 16 vuotta yhdessä ❤️
Olemme olleet naimisissa 22 vuotta. Mieheni on ahkera, toiset huomioonottava ja huumorintajuinen. Hän on luotettava ja minä olen hänen sanojensa mukaan hänen kunigattarensa. Hän on minun kuninkaani. Miehet ovat yleensäkin ihania, mutta minun mieheni on ihanin. 💖
Pieniä arkisia juttuja. Tekee ruokaa, tulee halaamaan monta kertaa päivässä, kehuu kauniiksi ja sanoo joka päivä, että rakastaa.
11 vuotta ollaan oltu yhdessä joista 8 vuotta naimisissa.
On myös kiltti ja kohtelias muille ihmisille. Hyvä keskustelija.
Vierailija kirjoitti:
Pieniä arkisia juttuja. Tekee ruokaa, tulee halaamaan monta kertaa päivässä, kehuu kauniiksi ja sanoo joka päivä, että rakastaa.
11 vuotta ollaan oltu yhdessä joista 8 vuotta naimisissa.On myös kiltti ja kohtelias muille ihmisille. Hyvä keskustelija.
Pitää vielä lisätä tärkeä asia: saa minut nauramaan jokaikinen päivä :)
Minulla on tällä hetkellä useampi ystävä, joiden avioliitot ovat parhaillaan kriisissä ja "miehet on sikoja" tuntuu olevan yleinen teema.
Hyödynnänkin siis tämän tilaisuuden omani kehumiseen, arvostus häntä kohtaan on oikein korostunut näitä ystävieni tilanteita seuratessa, mutta sitähän en toki uskalla heille ääneen sanoa...
Minun mieheni nimittäin on ihanan huomaavainen ja luotettava tyyppi joka oma-aloitteisesti ja mielellään ottaa vastuuta lapsista ja viettää heidän kanssaan aikaa. Hän tarjoutuu valvomaan vauvan kanssa yön kun näkee että olen uupunut, ja lähtee kaikkien lasten kanssa puistoon viikonloppuna jotta saan ottaa päiväunet. Kotitöistä hän hoitaa ihan oma-aloitteisesti oman osuutensa, toisinaan jopa käskee minut sohvalle istumaan ja rentoutumaan sillä aikaa kun siivoaa keittiön.
Parasta on se, miten aidosti hän nauttii lastenhoidosta ja on lapsille läsnä. Olen pakahtua rakkaudesta ja ylpeydestä joka kerta, kun mieheni leikkipuistossa heittäytyy mukaan mihin tahansa leikkiin tai rooliin, mitä lapset häneltä keksivät pyytää.
Kyllä näin hienolle miehelle kelpaa niitä omia vapaailtoja ja viikonlopun mittaisia kalareissujakin sitten suoda! Hän enemmän kuin ansaitsee ne toiminnallaan arjessa, ja silloinkin pitää aina huolen, että voin olla luottavaisin mielin. On minulla käynyt tuuri!
Mun mies on rauhallinen, kiltti "nörtti". Ja parasta on se että sillä on iso muna.
-luotettava
-miehinen
-huumorintajuinen
-hyvä lasten kanssa
-rakastava
-kunnianhimoinen
-komea
-iso ja paksu penis
-osaava kaikissa jutuissa
-seksikäs ääni
-perhekeskeinen
Onnellisempi en voisi olla. Harvalla on tällaista miestä.
Mun mies on myös aivan ihana! Viikolla se käy työssä, lähtee noin klo 7. Aamulla eikä yleensä palaa ennen kuutta, joten saan olla kokopäivän rauhassa!:) Illat se pelaa pleikkaa. Viikonlopuksi se yleensä menee kavereitten kanssa metsälle/kalaan/saunomaan eikä häiritse mua turhilla puheluilla. Vain harvoin vonkaa seksiäkään ja silloinkin siitä selviää nopeesti. Mä saan maalata, kuntoilla, kuunella musaa ja katsella leffoja kaikessa rauhassa. Käydä kampaajalla ja shoppailemassa, eikä mies mäkätä näistä koskaan! Yhden ainoan kerran valitti siitä kun lahjoitin 200e kirkon ulkomaanapuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinkut saavat kehua?
Vaikka sitä, että miehet ovat hienosti omaksuneet metoon, eivätkä enää lähesty sinkkuja tai muitakaan naisia, jotka voivat ahdistua
Mitä itse tekisit jos joku kaheli porukka leimaisi koko sukupuolesi sen takia että osa siitä tekee jotain ikävää?
Ja kyllähän kaikki tietää että naisilla on myös oma meetoonsa josta he ei edes jää kiinni koska naiset. Olen vierestä nähnyt kyllä ihan tarpeeksi tyrkytityrkyn naisen operaatiot joilla on tehty traumoja ja rikottu parisuhteita kun vaan nyt iski silmänsä toisen mieheen ja heipparallaa. Ja muka yhtään ei taas tajuttu itse mitä oltiin tekemässä. Ajatelkaa kun mies sanoisi että no mä en vain tajunnut mitä teen niin uskoisiko kukaan? Mut kun nainen sanoo niin sehän on vain ns rohkea ihailtava nainen kun kusee toisten päälle ilman että edes tietää tekevänsä.
Minunkin mieheni on täyttä kultaa.
Iloinen, lempeä, kärsivällinen ja kohtelee aina kunnioituksella. Hän on hyvä ihminen. 16 vuotta yhdessä läpi hyvän ja pahan mitä elämä on eteen tuonut
Aviomieheni on hauska, hyväsydäminen, erikoinen, hyvä kokki, joka tekee ruokaa mielellään, osallistuu tasapuolisesti kotitöihin, tekee pieniä ilahduttavia juttuja melkein päivittäin, tukee minua ongelmatilanteissa ja haasteissa, ymmärtää ja hyväksyy elämänvalintani, hyvännäköinen, kiltti, avarakatseinen, opettelee uusia asioita, meillä on loistava seksielämä, nauramme paljon yhdessä, arvostaa minua, luotettava, miehellä on samoja harrastuksia kuin minulla, mutta myös omia, joten kumpikin saa omaa aikaa.
Tietenkin huonoja puoliakin on.
6v oltu yhdessä. Auttaa minua kun olen masentunut. En olisi enää elossa ilman häntä. Olen myös ikuisesti kiitollinen kun hän vei kovista kivuista kärsivän lemmikkini lopetettavaksi kun se ei ollut itselleni mahdollista. Välittää minusta vaikka en ole kaunis. Hän on maailman feministisin mies perinteisellä tavalla. Kunnioittaa ja arvostaa kaikkia elämänsä naisia.
Mieheni on hauska ja älykäs, kunnianhimoinen, minua nuorempi ja opiskelee ahkerasti entistä parempaan ammattiin, haluaa aina ilahduttaa minua ja saa nauramaan ihan joka päivä, ottaa minut huomioon, komea, mutta herkkä. Intensiivinen kaikin puolin, intohimoinen ja mielikuvitusrikas seksikumppani, pitää huolta kunnostaan, kokkaa mielellään ja on tosi siisti, säntillinen, aloituksentekijä, minua arvostava ja kaikessa tukeva, rakastava, luotettava, leikkisä, päättäväinen, haluaa elämältä samoja asioita ja kokemuksia kuin minäkin.
MOIKKASIN^ 121/121