Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oman miehen kehumisketju

Vierailija
17.01.2021 |

Tänne saa tulla kehumaan omaa miestään, jos katsoo sen aiheelliseksi. Olen niin paljon nähnyt huonoja miehiä sekä omassa elämässäni että lähipiirissäni, että nyt on pakko hehkuttaa, kun lopultakin olen löytänyt uskomattoman fiksun, vastuullisen ja täysipäisen miehen.

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta ja vieraskoreus on kadonnut suhteestamme, mutta silti siinä on säilynyt lämpö, läheisyys ja tunne siitä, että olen rakastettu ja arvostettu. Mies ei käytä mitään päihteitä ja omaa muutenkin terveelliset elämäntavat. Harrastamme monia eri liikuntalajeja yhdessä ja muutenkin priorisoimme aikaa vain toisillemme. Mies ei ravaa kaveri-illoissa ja omissa harrastuksissaan, vaan laittaa ajankäytössään etusijalle lapsensa ja minut. Yksi miehen harrastuksista on ruoanlaitto ja saan tietenkin nauttia sen tuloksista itsekin samalla oppien lisää. Täysin pyytämättä hän korjaa aina jäljet, tarttuu imuriin ja muutenkin auttaa taloni töissä. Hän osaa korjata laitteita ja remontoida.

Olen niin onnellinen, kun onnistuin löytämään luonteeltaan mitä ihanimman ja kilteimmän kultakimpaleen rinnalleni. Kummallakin on oma koti ja talous, joten ei tarvitse pelätä toisen lokkeilevan. Mieheni on rauhallinen, tasapainoinen ja arvostaa minua tasaveroisena kumppanina. Ei tarvitse riidellä mistään tai kuunnella lyttäämistä ja kiukuttelua. On ihanaa voida luottaa täysin miehen sanaan ja hän on tukena tarvittaessa. Hän on saanut sydämeni täysin itselleen. Tämän paremmasta rakkaudesta en olisi osannut edes unelmoida.

Kommentit (388)

Vierailija
81/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ketju! Mun mies tekee enemmän kuin oman osansa kotitöistä. Laittaa ruokaa, on perillä lasten asioista, käy läpi lasten vanhoja vaatteita ja napsii pois liian pienet. Hän jaksaa kuunnella mua, kun ahdistun siitä sun tästä. Hän kannustaa mua ottamaan omaa aikaa. Hän ei koskaan piikittele mua enkä minäkään häntä. Hän pelaa niitä paljon puhuttuja videopelejä :D, koska se on ollut hänelle rakas harrastus jo vuosikymmeniä. Pelit ei kuitenkaan mene muun elämän edelle. Hän kertoo hölmöjä puujalkavitsejä (joille jaksan yhä nauraa), mutta on myös perillä maailman menosta. Hän ei ole täydellinen, mutta silti maailman paras mies mulle. Yhdessä ollaan oltu yli 15 vuotta.

Vierailija
82/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea välillä tälläistä ketjua eikä aina niitä ainaisia itkuvirsiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vain pieniä ongelmia, 10 v tuli juuri yhdessä.

Rehellisyys, terve itsetunto, uskollisuus ja ihan ok ulkoisesti. Ei siis mikään varsinainen komistus, mutta mun silmissä maailman paras, en vaihtaisi kehenkään.

Kokonaan puuttuu se itsekkyys ja typeryys mikä palstaulizijoiilla on, oikeastaan näiden vastakohta.

Vierailija
84/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sängyssä aina huolen, että minä saan orgasmin myös. Hän on myös luotettava, kertoo ainakin melkein päivittäin rakastavansa minua, hauska, tekee maailman parasta lohikeittoa, hyvä kuuntelija, kauhean pitkämielinen vaikka olisin ärsyttävä ja on aina valmis auttamaan mua jos jotain tulee eteen.

Vierailija
85/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotta yhdessä.

Mieheni on ihana ja maailman paras isä.

Täydellinen sängyssä, omistaa suoran, jäykän ja kovan kalun, sekä on maailman paras nuolija.

Yhtään huonommaksi häntä ei tee hyvä tulotaso, sekä realistinen maailmankatsomus ja komea ulkomuoto.

Vierailija
86/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmisen viikkoa pahassa flunssassa (A -virus) ja mun mies on hoivannut kiitettävästi. Tuonut jopa aamukahvit sänkyyn. Huolehtinut vitamiineista ja siitä, että syön riittävästi. Ruoankin tuonut sängyn viereen, vaikka en edes pyytänyt sellaista. Kysynyt kauppaan mennessä, mitä tarvitsen. Hieronut hetken joka ilta kipeytynyttä kättäni. Kiitollinen tästä(kin) kaikesta.❤

Vierailija
87/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta olen saanut olla yhdessä ihanan mieheni kanssa. Tänä vuonna menemme naimisiin. Ollaan siis jo 40++, lapseton pari, minulla on pari kissaa, jotka ovat mieheen ihastuneet kovin ja tunne on molemmin puoleinen. 😃

Mieheni on rehellinen, luotettava, rauhallinen, huomaavainen, hellä, rakastava, hyvä kuuntelija, joka muistaa kertomani asiat. Hän on hyvä rahan kanssa, kuten itsekin olen. Seksi on ihanaa, mies on silmissäni komea, halailemme useamman kerran päivässä ja pussailemme paljon.

Osaan arvostaa tätä kultakimpaletta, sillä olin eroni jälkeen yksin useamman vuoden. Olen nähnyt sinkkuvuosien aikana jos jonkinlaista helppoheikkiä, sitoutumiskammoista, katoavaa, kusettavaa tai ailahtelevaa ”miestä”. En halunnut ryhtyä suhteeseen, vain jotta olisi ”joku”, vaan halusin sen tuntuvan oikealta. Sitä se onkin ollut, alusta asti on ollut päivän selvää, että yhdessä ollaan hamaan tappiin asti. Oikean miehen kanssa ei naiselle jää mitään epäselvyyksiä, kysymyksiä, epäilyjä tai epävarmuutta, koska kaikki on helppoa ja selkeää.

Vierailija
88/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu reilu 20 vuotta.Mieheni tykkää hemmotella minua ja tekee ruokaa.Osaa rakentaa ja korjata.

Hoitaa ja auttaa jos olen kipeä.

Omat kasvukipumme on ollut suhteessa mutta ne on voitettu aina.

Vierailija
89/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vastaukset eroavat paljon näistä palstajaakkojen alfaopeista. Tärkeintä on kuitenkin suhtautuminen naiseen ja lapsiin sekä eläimiin, huolehtivaisuus, luotettavuus, tunneäly ja muut henkiset ominaisuudet. 

Hirvittävän kaukana siitä maailmasta, jossa naista syytetään loiseksi, kun hoitaa yhteistä vauvaa tai lasta ja muuta vastaavaa. Sellaisia kommentteja löysin täältä viime viikolta. 

Vierailija
90/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä jo 40 vuotta. Elämä sujuu kivasti kun ollaan samanmoisia. Nykyään tehdään itse omat ruokamme (emme pidä samoista ruuista), pesemme omat pyykkimme ja muutenkin ollaan itsenäisiä ja tasavertaisia. Mies antaa mulle tilaa omalle olemiselle ja minä hänelle, se on osoittautunut meille sopivaksi tavaksi. 

Humoristisia ollaan molemmat, joten joka päivä iloa elämässä.

Muistellaan yhdessä pikkulapsiaikaa lämmöllä ja otamme mielellämme lapsenlapset yökylään ja luodaan heidän kanssaan uusia muistoja. Nyt kylläkin korona estää tapaamiset.

Kiva mies kaikenkaikkiaan, juuri minulle sopiva itsenäinen mies. Saamme apua toisiltamme jos tarve tulee. Meillä on iso asunto joten voimme olla yhdessä tai erikseen ja tehdä omia juttujamme tai mennä vaikka lenkille yhdessä.

Vierailija
91/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kumppani, jonka huumorintaju on yhtä hyvä/kehno kuin omani. Heitellään typeriä puujalkavitsejä arjessa ja hihitetään hölmöille sattumuksille. Jollain ihmeen lailla hän on sekä fiksu että mukava :D Tekee ehkä jopa enemmän kotitöitä kuin minä (ainakin paikotellen)! Pidän häntä komeana ja viehättävänä, vaikkei ehkä olekaan semmoinen laatikkoleuka (:D) minkä perään aina miehet täällä huutavat.

Vierailija
92/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kanssa ihana. Ollaan oltu 14 vuotta yhdessä ja on lapsia.

Hoitaa kotitöistä ainakin puolet ja on muutenkin kätevä ja tekee remontit ja sellaiset.

On lasten kanssa kärsivällinen ja tykkää tehdä asioita niiden kanssa.

Kuuntelee ja haluaa viettää aikaa minun kanssa ja priorisoi sen esimerkiksi turhien iltamenojen yli.

Ja toki on mun silmään tosi ihanan näköinen ja tuoksuu hyvältä.

Vierailija
93/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tietenkin koko maailman parhain. 

Perustelut: viisain tuntemani mies, jolla on myös tervettä maalaisjärkeä. Tuntee kaikki fysiikan ilmiöt, tähtikuviot, planeetat jne. Mutta samalla on erittäin taitava käsistään ja siksipä tältä pelle pelottomalta luonnistuu ihan mikä vain. Jos tilaan voikirnun, sellaisen saan. Jos tilaan paljun, sellaisen saan. Jos lapsi kaipaa apua matematiikassa, fysiikassa tai vaikka kemiassa, niin hän on maailman paras opettaja. Lukioikäiset kääntyvät hänen puoleen kun tarvitsevat apua. 

Mieheni on romanttinen runoilija, joka ei unohda kertoa rakastavansa minua. 

Hän on luonnollisesti erinomainen rakastaja. Lemmentaidot ovat suorastaan hänen pravuurinsa. 

Äh en jaksa enempää siirappista hehkutusta. Hän on todellakin hyvä kaikessa mitä tekee ja mikä on tärkeää, mutta tärkeintä kaikessa on se että hän on minun ja minä olen hänen <3 

Vierailija
94/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni käy aamulla puhdistamassa autoni lumesta, vaikka lähtisi minua myöhemmin töihin. Hän on se joka meillä pesee pyykit. Mieheni on minua tarkempi siisteydestä. 

Vierailija
95/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on älykäs, luotettava ja hauska. 38 vuotta ollaan oltu yhdessä, seksi on edelleen hyvää ja viihdytään toistemme seurassa.

Vierailija
96/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osaa tehdä ihan mitä vaan. Hän on oppinut kotonaan todella paljon asioita, osaa rakentaa moottoripyörän tai leipoa suussasulavia kakkuja. Ostimme vanhan rintamamiestalon ja ainoastaan sähköjen kytkemiseen olemme tarvinneet ulkopuolista apua, muutoin miehenin on tehnyt kaiken itse. Hän tekee maailman parasta kotiviiniä ja olutta, osaa paistaa lohen täydellisesti ja korjaa rikki menneet kodinkoneet mennen tullen tilaamalla osia ebaysta. Hän myös aina ostaa minulle kukkia synttäreinä ja äitienpäivänä.

Löytyy toki niitä huonojakin puolia, mutta tässä ketjussa sai vaan kehua :)

Vierailija
97/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä avioliittoja täällä, niin meilläkin yli 30 vuotta. Ja niin kauan ei yhdessä jaksaisi, ellei tosissaan tykkäisi.

Onnellisia vuosikymmeniä yhdessä olleita suomalaisia pariskuntia on tutkittu ja samoja syitä onnelle nousi esille kuin tässäkin. Harmi etten muista kirjan nimeä, missä tutkimus oli kirjoitettu tietokirjan muotoon. Noin viisi vuotta sitten ilmestyi enkä löytänyt googlaamallakaan.

Mielenkiintoinen tutkimus sikäli, että pitkiä avioliittoja ei ole kovin paljon ennen tutkittu Suomessa. Amerikkalaiset tutkimukset eivät samalla tavalla ole päteviä, koska naisen asema siellä on erilainen.

Vierailija
98/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on pieni paha.....

Vierailija
99/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vastaukset eroavat paljon näistä palstajaakkojen alfaopeista. Tärkeintä on kuitenkin suhtautuminen naiseen ja lapsiin sekä eläimiin, huolehtivaisuus, luotettavuus, tunneäly ja muut henkiset ominaisuudet. 

Hirvittävän kaukana siitä maailmasta, jossa naista syytetään loiseksi, kun hoitaa yhteistä vauvaa tai lasta ja muuta vastaavaa. Sellaisia kommentteja löysin täältä viime viikolta. 

Noilta palstan alfajankuttajilta puuttuu kaikki nuo yllä luettelemasi, naisille oikeasti tärkeät ominaisuudet kuten tunneäly, lempeys ja kunnollisuus. Siksi eivät menesty naisten kanssa. Peiliinhän ei voi koskaan katsoa, joten ovat itselleen lohdutukseksi kehittäneet kokonaisen maailmankatsomuksen, jossa sydämettömät naiset juoksevat dollariässät silmissä vain jättikaluisten miljonäärien perässä.

Eihän sitä tarvitsisi kuin vetää pää pois p*rseestään ja pyörähtää kulmakaupassa, niin näkisi että kaikenlaiset ihmiset löytävät kyllä parisuhteita, mutta nämä sankarithan tunnetusti mieluummin pysyttelevät kellareissaan odottamassa, että joku kaunis ja halukas 50-luvun kotirouva lentäisi haarat levällään sisään.

Vierailija
100/388 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ihana ja maailman paras isäpuoli lapsilleni. Huolehtii hyvin myös omista aikuisista lapsistaan.