Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
441/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maskiajassa on se hyvä puoli, ettei näe onko rupsahtanut vai ei. Kukaan ei edes tunne esim. kauppareissulla :D Enkä minäkään tunne ketään :D

Vierailija
442/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei rypyt haittaa, ne ovat nelikymppisenä ihan kauniitakin. Sen sijaan naaman valahtaminen, roikkuvat posket ja kaksoisleuka on kamalaa! Mitä tälle voi tehdä? Onko nykyään mitään veitsettömiä hoitoja jotka auttaisi ensihätään?

Kannattaa tutustua kasvojoogaan, jossa aktivoidaan kasvojen lihaksia. Googlettamalla löytyy paljonkin tietoa.

Olen googlettanut ja ohjeita löytyy, mutta onko tiedossa yhtään tapausta jossa kasvojoogasta olisi saanut tuloksia? En törmännyt ahkeran googletuksen aikana yhteenkään ennen-ja-jälkeen kuvaan missä olisi ollut silminnähtävä ero.

Jatkan vielä, jos kasvojoogalla oikeasti voisi saada näkyviä muutoksia, niin kai näitä muutoskuvia näkyisi myös suomalaisissa blogeissa? Kummasti yhteenkään en ole törmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin rupsahdin n. 40-vuotiaana, kun en jaksanut enää panostaa ihonhoitoon, meikata ja laittaa hiuksia..

Vierailija
444/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei rypyt haittaa, ne ovat nelikymppisenä ihan kauniitakin. Sen sijaan naaman valahtaminen, roikkuvat posket ja kaksoisleuka on kamalaa! Mitä tälle voi tehdä? Onko nykyään mitään veitsettömiä hoitoja jotka auttaisi ensihätään?

Kyllä, mesolangat, pikkuriikkinen määrä filleriä tiettyihin pisteisiin ja rasvansulatuspistos kaksoisleukaan. Ärsyttävää kyllä että kaikki maksaa niin paljon.

Vierailija
445/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni sanoi, että olemukseni on vanhentunut. Kiva. Mitä asialle voi tehdä? Voiko nuorekkuutta saavuttaa tai ylläpitää jollain ettei rupsahda enempää? Olen ollut henkisesti aika kovassa prässissä, mutta nyt jo helpottaa. Rupsahtaako keho jälkijunassa?

Vierailija
446/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsauksista puheen ollen. Kertokaa mikä on paras KOSTEUSVOIDE naamalle? Ainut mihin uskon, on ihon kosteutus joka auttaa vähän freesaamaan korppuihoa. Muu on silkkaa humpuukia.

Vierailija
447/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nuorena tiedä miten kivaa on vanhana

Vierailija
448/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsauksista puheen ollen. Kertokaa mikä on paras KOSTEUSVOIDE naamalle? Ainut mihin uskon, on ihon kosteutus joka auttaa vähän freesaamaan korppuihoa. Muu on silkkaa humpuukia.

https://miiajohansson.com/2019/12/26/kuinka-saada-taydellinen-iho-ihan-…

Vierailija
449/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä pitää juoda 2 litraa päivässä ja kasvot kiittää.

Niinhän huonekasvitkin lorpahtaa kun ei ole saanut vettä. Heti muuttuu viherkasvit kun niitä kastelee

Vierailija
450/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mesolangat, pikkuriikkinen määrä filleriä tiettyihin pisteisiin ja rasvansulatuspistos kaksoisleukaan. Ärsyttävää kyllä että kaikki maksaa niin paljon.

Kiitos vinkistä, tutkin näitä :)

Vierailija
451/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaolinhappoa sisältävät voiteet

Vierailija
452/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse rupahtanut aivan yllättäen. 40-v olin vielä nuoren ja raikkaan näköinen, nyt 45-v tuskin uskallan katsoa peiliin. Silti aina välillä kysellään papareita. Papereiden kyselijät vaihtelevat nuorista kassapojista vanhempiin rouvahenkilöihin. Saan lisäksi jatkuvasti kuulla näyttäväni nuoremmalta. Kuulemma ilman meikkiä näytän 16-vuotiaalta. Pientä liioittelua, juu, mutta huvittaa kun olen näin rupsahtanut ja silti väitetään että näytän muka nuoremmalta. Ei tähän voi suhtautua kuin huumorilla ja tottakai olen iloinen kehuista!

Juurikin näin. Itsekin nelikymppisenä saan välillä kehuja, miten näytän kymmenen vuotta nuoremmalta. Olen sporttinen, mutta kasvoiltani ihan nelikymppisen näköinen. Kaikki me näytetään suurin piirtein ikäisiltämme. En ole ikinä tavannut ihmistä, joka näyttäisi 10-20 vuotta nuoremmalta. Otetaan kehut kehuina ;)

Olen päälle nelikymppinen mies ja olen aina ollut nuoren näköinen, työelämää ja muutakin elämää haittaavuuten asti. Aloitin esimieshommat 23-vuotiaana ja minulta tultiin kysymään epäröiden, että minkä ikäinen oikein olen. Kerroin ikäni ja eräskin rouva totesi että herranen aika, meidän 16-v poikakin näyttää miehekkäämmältä.

Olin jo 4-5 vuotta ollut samoissa hommissa, ja eräs tuore kollega osoitti töitä jonossa oleville kesäapulaisille. Menin hänen luokseen jotain kysymään häneltä ja hän katseli listaansa kuin jotain etsien ja kysyi, mikä mun nimi olikaan ja minne olin tulossa kesähommiin.

Olin vajaa kolmikymppinen kun menin pyytämään lähikaupan myyjätyttöä treffeille ja hän vastasi: "joo ok, mutta... öö... minkä ikäinen sä oot?" Luuli, että olen joku lukiolainen.

Olen aika tarkkaan keskipituinen,  mutta babyface ja poikamainen vartalo ovat myös johtaneet jotenkin omituisesti aina siihen, että minua aina luullaan jotenkin kauhean lyhyeksi. Työpaikalla työsuojeluvaltuutettu vinkkasi mulle että voisinko tulla testaamaan työpisteen ergonomiaa, että onko sopiva lyhyille. Menin sitten testaamaan ja totesin, että on täällä töissä minua yli 30 cm lyhyempiä naisiakin, että tämä testi saattaa olla harhaanjohtava...

Sotilaspassini on naurettavan näköinen, joku 14-v korpraalin natsoilla siinä.

Päälle kolmikymppisenä deittailin lukioikäisiä tyttöjä, kun en muitakaan saanut. Lopetin siinä kohtaa, kun yksi alkoi kertoa kasuaalisti mitä hänelle tapahtui viidennellä luokalla.

Ajattelin aina, että kyllä tämä menee ohi ja kehitykseni ottaa muut kiinni jossain kohtaa. Mutta näin ei ole vielä käynyt, enkä ole asiaa enää ajatellut (no, näköjään tarpeeksi klikatakseni tähän keskusteluun). Minut kyllä tunnetaan kaveripiirissäni nimellä Mr. Ikuisesti 23-v.

Vierailija
453/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut mesolangoista paljon negatiivista.

Vierailija
454/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtui mulle 36-vuotiaana. Vieläkin olen järkyttynyt, vaikka tuosta on jo 10 vuotta. Tosin olen nyt jo tottunut näyttämään keski-ikäiseltä.

Vierailija
455/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ajankohtien passikuvien vertailu on melko turhaa jollei ole otettu täsmälleen samoissa olosuhteissa. Passikuvat ajalta jolloin itse olin edustavimmillani olivat kaikki huonoja. Nyt aika vanhana sain ensimmäistä kertaa passikuvan johon olen tyytyväinen (olematta täydellinen). Niitä vanhoja kuvia on edelleen tallessa, kuvia on useilta vuosikymmeniltä.

Ikä ei todellakaan välttämättä pilaa ulkonäköä. Elintavat voivat sen tehdä ja sairauksista voi tulla vähintäänkin haasteita.

Itse muutenkin kiinnitän huomiota lähinnä sisäiseen olemukseen.

Mainitsin aikaisemmassa viestissäni passikuvista. Omani oli otettu kolmen vuoden välein, samassa paikassa, sama kuvaaja. Sen takia sitä kait hämmästyikin, kuinka iso muutos se oli. Ja niissä kun ei voi hymyillä eikä valita hieman parempaa kuvakulmaa :)

Vierailija
456/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin naurettavia YouTuben kasvojooga ohjeet. Jotain lentosuukkoja ensin vasemmalle ja sitten oikealle. Lihas kaipaa kunnon rasitusta, käyttäkää käsiä vastuksena. Ei saa ilmeillä niin kuin näissä ohjeissa, aiheuttaa vain enemmän ryppyjä. Keksikää vaikka itse ei ole vaikeata.

Vierailija
457/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva jos netistä löytyisi kuvia yhdessä yössä rupsahtaneista naisista, kun täällä monet siitä puhuvat. Luulen, että jotenkin se ihminen on ollut "sokea" omalle peilikuvalle ja yht´äkkiä silmät avautuu näkemää itsensä reaaliajassa ja huomaa vanhentuneesa, vaikka vanheminen on tapahtunut hiljalleen ja pidemmällä ajalla.

Vähän samaa kun lihava laihtuu, hän näkeekin pitkään itsensä peilistä lihavana, silmät(aivot) valehtee.

Välttelee peiliä alitajuisesti kunnes joku päivä sitten on pakko kohdata. Sen takia se tuntuu äkilliseltä.

Vierailija
458/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tapahtui ihan äkillinen rupsahdus.

Kun synnytin lapsen, niin siinä hetkessä vatsani rupsahti löysäksi pullataikinaksi.

Näitä rupsahduksia tuli kolme. Aikani piilottelin mahaani, joka pikkuhiljaa korjaantui, mutta ei entiselleen.

Naama pysyi kuosissa. Enkä ole katkera.

Vierailija
459/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Wall goes undefeated.

Vierailija
460/1130 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen googlettanut ja ohjeita löytyy, mutta onko tiedossa yhtään tapausta jossa kasvojoogasta olisi saanut tuloksia? En törmännyt ahkeran googletuksen aikana yhteenkään ennen-ja-jälkeen kuvaan missä olisi ollut silminnähtävä ero.

Meidän 5-kymppinen joogaopettaja pitää kasvojoogatunteja tai on pitänyt jo vuosia. Sen huomaa hänen kasvolihaksista. On erittäin kiinteä ja hehkeä, mutta kyllä rypyt kertovat iän.

Vierailija kirjoitti:

Minut kyllä tunnetaan kaveripiirissäni nimellä Mr. Ikuisesti 23-v.

a) mene salille bodaamaan

b) kasvata parta