Kun mies menettää mielenkiintonsa heti
Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?
Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.
Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap nyt rehellisesti, miten kokematon olet? Eikö yhtää seurustelusuhdetta, jossa hommat olisi opeteltu, vaan vain näitä kerta panoja?
En ala avaamaan sen enempää, mutta yhtään rakastavaa suhdetta en ole saanut kokea.
Eli sulla on vain näitä kertapanoja=olet umpisurkea sängyssä
Väärin.
Kovat selittelyt ressukalla. Vittuako edes kyselet, jos ei vastaukset kelpaa. Joo olet sosiaalinen, kaunis ja hoikka sekä haluttu, mutta ketään miestä ei kiinnosta kuin tyhjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.
Nyt puhutaan minuutti - muutama tunti seksin jälkeen. En tietenkään ala höpöttämään siinä sängyssä makoillessa seuraavista tapamisista. Haluaisin vain nauttia hetkestä ja makoilla yhdessä. Se kylmyys on välitöntä.
Täällä mielestäni parhaat arvaukset tilanteeseesi ovat olleet:
- väärät miehet
- seksissä joku ei klikkaa
- seksin jälkeinen takertuvuus...Jos näiden miesten kanssa kaikki on mennyt tosi kivasti ja synkannut hyvin ennen seksiä useamman tapaamisen ajan eli et tunnista heissä mitään player-piirrettä, efekti on noin "välitön" (eli et ehdi fiilistelemään tai olemaan toisen silmissä yli-innokas) ja tapahtunut useasti, niin melkein lähtisin pohtimaan intiimin tilanteen kautta asiaa.
Eteneekö seksi sinulla aina jonkun tietyn kaavan mukaan? Kun sanot että mies saa haluamansa, mitä tämä on? Saatko sinä haluamasi, ts. mitä mies tekee sinun nautintosi eteen? Kommunikoitteko seksin aikana, mitä haluaisitte tehdä, mikä tuntuu hyvältä? Kauanko seksi kestää?
Olen itse päätynyt suhteisiin sekä melko nopean seksin että tapailun kautta. Se mitä sanoisin on, että kaikkien miesten kanssa joiden kanssa olen yhteen päätynyt pidemmäksi aikaa seksi on ollut hyvää ja jokaisen kanssa erilaista. Tietenkin niissä voi olla yhteneväisyyksiäkin, mutta jos homma etenee jonkun pään sisäisen kaavan mukaan (ensin suudellaan, sitten riisutaan tavalla X, sitten hänen pitää olla jo kovana ja penetroitua, sitten huohotetaan kovaa kunnes mies tulee) voi ongelma olla siinä että seksi ei ole spontaania, leikittelevää ja tätä kautta "huumavaa". Useinhan ensimmäiset seksikerrat ei ole niitä kaikken täydellisimpiä, mutta jos se on hauskaa ja himokasta, jää molemmat osapuolet uteliaaksi jatkosta. Jopa ne sitiutumiskammoiset.
Ja velä tuosta takertuvuudesta. Jos tämä kylmyys lankeaa tosiaan jo minuuttien sisällä seksistä, siitä ei varmaan ehdi olemaan kysymys, mutta kuitenkin. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja monille jo yltiömäinen kuhertelu seksin jälkeen voi olla vähän liikaa - monelle maadoittava, rento ja hauska oleminen on helpompaa kun romanttisesti kainaloon käpertyminen ja hehkuttelu. Ahkerasti naisia ennen minua deittaillut aviomieheni sanoi minulle joskus, että häneen teki vaikutuksen kun tosi kivan ensimmäisen yhteisen yön jälkeen olin sanonut että "palataan tossa vaikka parin viikon päästä". Hänestä se kertoi itsevarmuudesta ja sopivasta itsenäisyydestä, kun ei heti ollut kärttämässä seuraavaa tapaamista tai lähettämässä kymmeniä viestejä. Mutta kuten sanottua, tästä ei ehkä kuitenkaan ole kyse kertomasi perusteella?
En ole erityisen kokenut joten en kuvittele seksiin varsinaisesti kaavaa, ennemminkin kiinnostaa että mitä kaikkea voisi olla. Tällä kertaa oli pitkät lämmittelyt ja lyhyt varsinainen sessio. Jännitti ihan pirusti ja keskustelimme siitä avoimesti. Jälkeenpäin en todellakaan hae kuhertelua tai mitään itse asiasta keskustelua (performance review 🤣) vaan ihan vaan oleskelua lähekkäin. Jotenkin petyin vielä enemmän kun olin kertonut jännityksestäni mutta sympatia loppui miehen orgasmiin.
En ole varma, onko tätä näkökulmaa tarjottu aiemmin, mutta mikäli varsinainen sessio on jäänyt lyhyeksi, niin onko mahdollista että miestä yksinkertaisesti hävetti oma "huono" suorituksensa? Kuten joku aikaisemmin totesi, monelle miehelle naisen nautinto on erittäin tärkeässä osassa ihan itsekkäistäkin syistä, joten jos mies on kokenut suoriutuneensa huonosti, voi siitä seurannut häpeä aiheuttaa mainitunlaista käytöstä. Toki, jos et ole millään tavalla omaa tyytymättömyyttäsi esiin tuonut ja mies on jopa itse olettanut että sinä olet saanut, niin ei tämä kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta vaikuta.
Toivotan joka tapauksessa parempaa onnea seuraaviin yrityksiin, ainakin kirjoitustesi perusteella olet vaikuttanut varsin täyspäiseltä tapaukselta joka ansaitsisi ehdottomasti parempaa.
Mulla kävi omassa vastaavassa tapauksessani myös tämä mielessä. Mies veti lämmittelyjä myöten koko homman tosi pikaisesti läpi ja itse akti kesti varmaan minuutin. Eipä siinä ehtinyt itse kunnolla edes mukaan. Voin kuvitella että vastaava suoritus olisi jotain miestä saattanut vähän nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisen/miehen/molempien tarvi olla mikään kokenut heittäytyjä että seksi sujuu. Kyllä se toimii kahden ihmisen välillä jos on toimiakseen.
Ihan vaan perinteisesti kyse on siitä, ettei pidä antaa liian nopeasti vaikka se kuinka onkin nykymeininkiä. Se vaan karkottaa miehet ja helppo saalis ei enää maistu. Sanoisin että muutama kk kannattaa odottaa. Tässä vaiheessa tuntee jo paremmin toisen ja mies suhtautuu vakavammin kuin aiempiin, jotka kaikki olleet valmiita viimeistään parien treffien jälkeen. Nää on sitten avioliittoainesta kun mies kokee kerrankin olevansa epävarma. Ja jos mies ei jaksa sitä aikaa odottaa on se merkki siitä, et oli väärä mies. Se oikea kyllä odottaa!
Muutama KUUKAUSI? Minä kun oletin, että näillä "ei nyt ihan heti sänkyyn" tarkoitettiin jotain, ettei nyt ihan ekoilla treffeillä.
Kukin toki saa tehdä miten vaan, mutta mikä pointti on odotuttaa ja itsekin odottaa seksiä kuukausikaupalla? Jos siis molemmat ovat ihastuneita ja haluavat toisiaan seksuaalisesti, niin miksi ei kaksi aikuista harrastaisi seksiä? Eri asia toki silloin, jos jompi kumpi ei halua seksiä. Mutta että taktikoisi kuukausikaupalla ja pelaisi seksiä säännöstellen.... kuulostaa omituiselta. Mikä siinä sitten on niin hienoa seurustella ilman seksiä? Ja mihin raja vedettäisiin? Miten tuo käytännössä tapahtuisi - siinä vaiheessa, kun suudellaan kiihkeästi ja ollaan jo kiihkossa ottamassa vaatteita pois, niin yht'äkkiä lyö jarrut kiinni, ja sanoo "ei" - mutta mitä sitten? Suudellaan pelkästään? Vai mennään katsomaan Netflixiä, ettei homma mene liian intiimiksi?
Millä lailla tuo todistaa, että kumppani on oikea? Kyllä itse ainakin kokisin, että jos toinen ei halua seksiä, niin seksi ei ole hänelle niin tärkeä, tai että hän jopa kokee minut vain ystävänä.
olet huono pano.
Eikö ole hyvä että se selviää heti aluksi?
Sykkii aneemisille lahnoille jostain syystä, häpeän syvästi :(
Vierailija kirjoitti:
olet huono pano.
Miehen täytyisi olla itsekin hyvä että olisi varaa arvostella. Tuo ap:n ukkelin suoritus ei oikein kuulostanut sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kovat selittelyt ressukalla. Vittuako edes kyselet, jos ei vastaukset kelpaa. Joo olet sosiaalinen, kaunis ja hoikka sekä haluttu, mutta ketään miestä ei kiinnosta kuin tyhjätä.
En ole missään vaiheessa väittänyt olevani kaunis, hoikka tai haluttu.
Pitäisikö keskustelun olla tyyliin "Hei miksi kävi näin?" - "Olet löysä." - "Ai niinpä olenkin, kiitos." — the end?
Halusin aiheesta nimenomaan keskustelua ja olen saanut monta ajatuksia herättävää kommenttia. Sinun kommenttisi ei kuulu niihin. Täällä on välillä mahdotonta keskustella kum jokaista sanaa vääristellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.
Nyt puhutaan minuutti - muutama tunti seksin jälkeen. En tietenkään ala höpöttämään siinä sängyssä makoillessa seuraavista tapamisista. Haluaisin vain nauttia hetkestä ja makoilla yhdessä. Se kylmyys on välitöntä.
Täällä mielestäni parhaat arvaukset tilanteeseesi ovat olleet:
- väärät miehet
- seksissä joku ei klikkaa
- seksin jälkeinen takertuvuus...Jos näiden miesten kanssa kaikki on mennyt tosi kivasti ja synkannut hyvin ennen seksiä useamman tapaamisen ajan eli et tunnista heissä mitään player-piirrettä, efekti on noin "välitön" (eli et ehdi fiilistelemään tai olemaan toisen silmissä yli-innokas) ja tapahtunut useasti, niin melkein lähtisin pohtimaan intiimin tilanteen kautta asiaa.
Eteneekö seksi sinulla aina jonkun tietyn kaavan mukaan? Kun sanot että mies saa haluamansa, mitä tämä on? Saatko sinä haluamasi, ts. mitä mies tekee sinun nautintosi eteen? Kommunikoitteko seksin aikana, mitä haluaisitte tehdä, mikä tuntuu hyvältä? Kauanko seksi kestää?
Olen itse päätynyt suhteisiin sekä melko nopean seksin että tapailun kautta. Se mitä sanoisin on, että kaikkien miesten kanssa joiden kanssa olen yhteen päätynyt pidemmäksi aikaa seksi on ollut hyvää ja jokaisen kanssa erilaista. Tietenkin niissä voi olla yhteneväisyyksiäkin, mutta jos homma etenee jonkun pään sisäisen kaavan mukaan (ensin suudellaan, sitten riisutaan tavalla X, sitten hänen pitää olla jo kovana ja penetroitua, sitten huohotetaan kovaa kunnes mies tulee) voi ongelma olla siinä että seksi ei ole spontaania, leikittelevää ja tätä kautta "huumavaa". Useinhan ensimmäiset seksikerrat ei ole niitä kaikken täydellisimpiä, mutta jos se on hauskaa ja himokasta, jää molemmat osapuolet uteliaaksi jatkosta. Jopa ne sitiutumiskammoiset.
Ja velä tuosta takertuvuudesta. Jos tämä kylmyys lankeaa tosiaan jo minuuttien sisällä seksistä, siitä ei varmaan ehdi olemaan kysymys, mutta kuitenkin. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja monille jo yltiömäinen kuhertelu seksin jälkeen voi olla vähän liikaa - monelle maadoittava, rento ja hauska oleminen on helpompaa kun romanttisesti kainaloon käpertyminen ja hehkuttelu. Ahkerasti naisia ennen minua deittaillut aviomieheni sanoi minulle joskus, että häneen teki vaikutuksen kun tosi kivan ensimmäisen yhteisen yön jälkeen olin sanonut että "palataan tossa vaikka parin viikon päästä". Hänestä se kertoi itsevarmuudesta ja sopivasta itsenäisyydestä, kun ei heti ollut kärttämässä seuraavaa tapaamista tai lähettämässä kymmeniä viestejä. Mutta kuten sanottua, tästä ei ehkä kuitenkaan ole kyse kertomasi perusteella?
En ole erityisen kokenut joten en kuvittele seksiin varsinaisesti kaavaa, ennemminkin kiinnostaa että mitä kaikkea voisi olla. Tällä kertaa oli pitkät lämmittelyt ja lyhyt varsinainen sessio. Jännitti ihan pirusti ja keskustelimme siitä avoimesti. Jälkeenpäin en todellakaan hae kuhertelua tai mitään itse asiasta keskustelua (performance review 🤣) vaan ihan vaan oleskelua lähekkäin. Jotenkin petyin vielä enemmän kun olin kertonut jännityksestäni mutta sympatia loppui miehen orgasmiin.
En ole varma, onko tätä näkökulmaa tarjottu aiemmin, mutta mikäli varsinainen sessio on jäänyt lyhyeksi, niin onko mahdollista että miestä yksinkertaisesti hävetti oma "huono" suorituksensa? Kuten joku aikaisemmin totesi, monelle miehelle naisen nautinto on erittäin tärkeässä osassa ihan itsekkäistäkin syistä, joten jos mies on kokenut suoriutuneensa huonosti, voi siitä seurannut häpeä aiheuttaa mainitunlaista käytöstä. Toki, jos et ole millään tavalla omaa tyytymättömyyttäsi esiin tuonut ja mies on jopa itse olettanut että sinä olet saanut, niin ei tämä kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta vaikuta.
Toivotan joka tapauksessa parempaa onnea seuraaviin yrityksiin, ainakin kirjoitustesi perusteella olet vaikuttanut varsin täyspäiseltä tapaukselta joka ansaitsisi ehdottomasti parempaa.
Mulla kävi omassa vastaavassa tapauksessani myös tämä mielessä. Mies veti lämmittelyjä myöten koko homman tosi pikaisesti läpi ja itse akti kesti varmaan minuutin. Eipä siinä ehtinyt itse kunnolla edes mukaan. Voin kuvitella että vastaava suoritus olisi jotain miestä saattanut vähän nolottaa.
Kiitos näkökulmasta. Meillä ei mennyt ihan noin. Sanoisin että tunti-puolitoista pussailtiin, juteltiin, pussailtiin, juotiin drinkkejä, juteltiin, pussailtiin, ja lopulta hyvin intohimoisesti kähmittiin. Itse homma kesti alle 10 minuuttia, mutta kuten jo mainitsin, mies otti minuakin huomioon ja mua ei haitannut että en tullut. Olin aktiivisesti mukana ja seksi on muutakin kuin orgasmi. Olin täysin tyytyväinen kaikkeen kunnes tulemisensa jälkeen mies vetäytyi kuoreensa eikä aamulla ottanut edes katsekontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naisen/miehen/molempien tarvi olla mikään kokenut heittäytyjä että seksi sujuu. Kyllä se toimii kahden ihmisen välillä jos on toimiakseen.
Ihan vaan perinteisesti kyse on siitä, ettei pidä antaa liian nopeasti vaikka se kuinka onkin nykymeininkiä. Se vaan karkottaa miehet ja helppo saalis ei enää maistu. Sanoisin että muutama kk kannattaa odottaa. Tässä vaiheessa tuntee jo paremmin toisen ja mies suhtautuu vakavammin kuin aiempiin, jotka kaikki olleet valmiita viimeistään parien treffien jälkeen. Nää on sitten avioliittoainesta kun mies kokee kerrankin olevansa epävarma. Ja jos mies ei jaksa sitä aikaa odottaa on se merkki siitä, et oli väärä mies. Se oikea kyllä odottaa!
Muutama KUUKAUSI? Minä kun oletin, että näillä "ei nyt ihan heti sänkyyn" tarkoitettiin jotain, ettei nyt ihan ekoilla treffeillä.
Kukin toki saa tehdä miten vaan, mutta mikä pointti on odotuttaa ja itsekin odottaa seksiä kuukausikaupalla? Jos siis molemmat ovat ihastuneita ja haluavat toisiaan seksuaalisesti, niin miksi ei kaksi aikuista harrastaisi seksiä? Eri asia toki silloin, jos jompi kumpi ei halua seksiä. Mutta että taktikoisi kuukausikaupalla ja pelaisi seksiä säännöstellen.... kuulostaa omituiselta. Mikä siinä sitten on niin hienoa seurustella ilman seksiä? Ja mihin raja vedettäisiin? Miten tuo käytännössä tapahtuisi - siinä vaiheessa, kun suudellaan kiihkeästi ja ollaan jo kiihkossa ottamassa vaatteita pois, niin yht'äkkiä lyö jarrut kiinni, ja sanoo "ei" - mutta mitä sitten? Suudellaan pelkästään? Vai mennään katsomaan Netflixiä, ettei homma mene liian intiimiksi?
Millä lailla tuo todistaa, että kumppani on oikea? Kyllä itse ainakin kokisin, että jos toinen ei halua seksiä, niin seksi ei ole hänelle niin tärkeä, tai että hän jopa kokee minut vain ystävänä.
Näin mäkin ajattelin. Oltiin jo vähän tutustuttu, on vetovoimaa, kemiaa. Itse jo ihastunutkin. Juteltiin ajatuksista ja toiveista. Kaikki tuntui hyvältä. Miksi ihmeessä tuossa tilanteessa ei saisi harrastaa seksiä? Kun molemmat sitä haluavat? Aaveellä tämä on ilmeisesti syntiä. Ja naisen vika kun uskoi miehen puheita ja tekoja vaikka kaikkienhan pitäisi tietää että vain panomiehet haluavat seksiä ja muut odottavat vaikka kolme vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Jos siis molemmat ovat ihastuneita ja haluavat toisiaan seksuaalisesti, niin miksi ei kaksi aikuista harrastaisi seksiä?
Sinä varmaan osaat sitten kertoa ap:lle aukottoman ja 100 % pätevän syyn, miksi miehet eivät edes katso häneen päin seksin jälkeen. Ap:n mukaanhan heillä on ollut yhteisymmärrys siitä, että ovat toisiinsa ihastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet huono pano.
Miehen täytyisi olla itsekin hyvä että olisi varaa arvostella. Tuo ap:n ukkelin suoritus ei oikein kuulostanut sellaiselta.
Jos kaikki dumppaa tuon ekan kerran jälkeen niin jotain siinä on vialla. Muuten ne palais uusinnalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin ajattelin. Oltiin jo vähän tutustuttu, on vetovoimaa, kemiaa. Itse jo ihastunutkin. Juteltiin ajatuksista ja toiveista. Kaikki tuntui hyvältä. Miksi ihmeessä tuossa tilanteessa ei saisi harrastaa seksiä? Kun molemmat sitä haluavat? Aaveellä tämä on ilmeisesti syntiä. Ja naisen vika kun uskoi miehen puheita ja tekoja vaikka kaikkienhan pitäisi tietää että vain panomiehet haluavat seksiä ja muut odottavat vaikka kolme vuotta...
Jos jatkuvasti pettyy sen kokemuksen jälkeen (kuten ap), niin siinä on syytä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siis molemmat ovat ihastuneita ja haluavat toisiaan seksuaalisesti, niin miksi ei kaksi aikuista harrastaisi seksiä?
Sinä varmaan osaat sitten kertoa ap:lle aukottoman ja 100 % pätevän syyn, miksi miehet eivät edes katso häneen päin seksin jälkeen. Ap:n mukaanhan heillä on ollut yhteisymmärrys siitä, että ovat toisiinsa ihastuneita.
sanoin jo, huono pano
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet huono pano.
Jos kaikki dumppaa tuon ekan kerran jälkeen niin jotain siinä on vialla. Muuten ne palais uusinnalle
Monet nyt takertuvat tuohon "kaikki aina ekan kerran jälkeen". Kuvailen tässä viimeisintä, pari viikkoa sitten tapahtunutta. Ja että ei ollut ensimmäinen kerta. Siitä on nyt kyse, ja sitä ihmettelin. Kun itse en ole koskaan kylmentynyt sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoin jo, huono pano
-eri
Kuvaile mielestäsi hyvää panoa.
Turha tästä tapauksesta alkaa miehiä pelureiksi ja ku sipäiksi syyttämään. On paljon naisia, jotka toimivat samalla tavalla, esimerkiksi minä. Olen 32vuotias nainen ja mun ihastuminen kyl katoaa, jos miehen kans ei seksi luista hänen kokemattomuutensa takia. Valitettavasti mä en jaksa enää opettaa, enkä siis tarkoita mitään sirkustemppuja, vaan esimerkiksi ettei niitä sormia vaan tökätä alapäähän niin et kynsikin vielä nirhaisee..Ensimmäisen huonon seksikerran anna ehkä anteeksi, toista en. APn mies on kyllä siinä toiminut todella lapsellisesti ettei ole aamulla puhunut mitään, kyllä peruskohtelias pitäisi pystyä olemaan. Ehkä mies sitten halusi tällä typerällä tavalla viestittää, et tämä oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että jollain seksin ”oikealla ajoituksella” olisi niin isoa vaikutusta että sen takia potentiaalinen parisuhde menee ohi. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, seksiä voi olla vaikka vartin päästä ensitapaamisesta ja homma jatkuu silti.
Ikävä kyllä miehet on tavattoman hyviä esittämään kiinnostunutta vaikka oikeasti ovat vain seksin perässä. Ja saattaa ennen seksiä kuvitella olevansakin tosissaan, mutta aktin jälkeiset hormonimuutokset ja ”paluu arkeen” saa hänet näkemään että potentiaalia muuhun ei ole. Ja kyllähän sinäkin Ap pystyisit kerran tai pari kuuntelemaan intensiivisesti ja näennäisen kiinnostuneena vaikka naapurin mummon juttuja, mutta et silti sitoutuisi häneen loppuelämäksesi, eikö?
Naisilla usein laimeahko kiinnostus -> ei seksiä, miehillä laimeahko kiinnostus -> pannaan nyt edes kerran. Se on kyllä kertakaikkisen ikävää käytöstä noilta miehiltä että niin selkeästi kylmenevät. Kyllä se seuraava aamu pitäisi hoitaa hyvässä hengessä vaikkei jatkoa olisikaan luvassa.
Miten voitte uskoa näin??? Siis tuolla seksin ajoituksella... on tää niin nykyaikaa, muttei kuitenkaan kerro mitään siitä, mikä tän asian oikea laita on. Miksi kokemus on osoittanut, että helppo pano ei kiinnosta ja odottamaan joutuva kiinnostaa?? Kuinka monen heti sänkyyn juttu johti pitkään liittoon verrattuna toisin päin, olisi kiinnostava tutkia.
Itselle ainakin loogista että keskinäinen kemia kehittyy ja jännite kasvaa parhaiten venyttämällä hieman seksin aloitusta, jos siis parisuhteeseen aikoo.
Varmaan siksi, että olen sen useaan kertaan elämässäni todennut, ei mun tapaamat miehet oo luikkineet karkuun seksin jälkeen. Ehkä meissä on sitten muutakin kiinnostavaa kuin seksi, niin uskomatonta kuin se onkin.
Toki jos seksistä ei kovin pidä, sen kun pihtaa. Itselläni on puolestaan pelkkää huonoa sanottavaa miehistä, joille on jotenkin olennaista ettei "anna" liian aikaisin, omien kokemusten mukaan kertoo yleensä vanhoillisista roolinäkemyksistä, lievästä kontrolloivuudesta ja laiskasta libidosta. Miksi haluisin että tuollainen kiinnostuu? Jos aikaisella seksillä saan sekä 1. seksiä 2. kyseisen ihmistyypin tullessa vastaan heti helpon eroonpääsyn, on molemmat vaan plussaa.
Tosin en enää katsele vaan olen onnellisesti liitossa, seksiä oli hyvin alusta saakka.
Joo kyllä mulla ja miehellä seksi sujui erinomaisesti alusta saakka ja sitä oli ja on paljon edelleen 15 v jälkeen! Että se siitä ”teoriasta”. Ja se nimenomaan oli pointti ettei hypätty heti sänkyyn. Ei niissä vanhoillisista roolinäkemyksissä nimittäin ole mitään vikaa, että miksi vaihtamaan jos toimivat käytännössä. Niin en tiedä millaisia miehiä olet tapaillut, mutta Ootko ollut tietoinen että Alfat ja oikeat saaliit jotka tottuneet saamaan saattavat juurikin luikkia pakoon saadessaan heti...
"No vaikeaa kuvitella tätäkään kun ennen seksiä puhuttiin toiveistamme jotka menivät yksiin (ei heti vakavaa suhdetta, muttei tyhjänpäiväistä irtopaneskeluakaan).[/quote]
Tässä mulla alkoi hälytyskellot. Seksin saanti on varmempaa kun mies heittää tän kommentin. Hyvin harva nainen lähtee tapaamaan miestä joka vaan seksiseuraa etsii. Väläytellään vaan, että katotaan jos tulee vakavampaa, mutta ei tietenkään luvata.
Ei :/.