Kun mies menettää mielenkiintonsa heti
Ensimmäisen kerran jälkeen. Halusin jatkaa keskustelua äsken poistetusta aiheesta. Siskot, olisiko vertaistukea? Veljet, voitteko avata sielunmaailmaanne?
Miten pitäisi deittailua yrittää, kun sänkyyn menemällä mies katoaa sen siliän tien, mutta "pihtaamalla" lopputulos on täsmälleen sama? Kun taidan olla liian herkkä tähän, että annan itseni ihastua ja sitten se välitön kylmyys ja etäisyys on murskaavaa.
Aina kuulee kaverien tarinoita kuinka heti menivät sänkyyn ja nyt yhdessä vuosia jne. "Mitä sitä turhaan pihtaamaan?" No tämän takia. Miksi se kiinnostus katoaa tasan sillä sekunnilla kun homma on hoidettu? Ja mistä voi tietää etukäteen millainen mies ei näin käyttäytyisi? Ei mistään vaan pakko kokeilla?
Kommentit (551)
Ei ollut sitä henkistä yhteyttä ja kovaa halua toista kohtaan. Kaikki ihmiset eivät sytytä kaikkia. Ei sitä väkistenkään voi olla toisen kanssa. Lopeta asian miettiminen, elämässä eteenpäin vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian takertuva seksin jälkeen, että mies jotenkin säikähtää? Näytät ihastuneelta, suunnittelet seuraavaa tapaamista jne.
Nyt puhutaan minuutti - muutama tunti seksin jälkeen. En tietenkään ala höpöttämään siinä sängyssä makoillessa seuraavista tapamisista. Haluaisin vain nauttia hetkestä ja makoilla yhdessä. Se kylmyys on välitöntä.
Täällä mielestäni parhaat arvaukset tilanteeseesi ovat olleet:
- väärät miehet
- seksissä joku ei klikkaa
- seksin jälkeinen takertuvuus...Jos näiden miesten kanssa kaikki on mennyt tosi kivasti ja synkannut hyvin ennen seksiä useamman tapaamisen ajan eli et tunnista heissä mitään player-piirrettä, efekti on noin "välitön" (eli et ehdi fiilistelemään tai olemaan toisen silmissä yli-innokas) ja tapahtunut useasti, niin melkein lähtisin pohtimaan intiimin tilanteen kautta asiaa.
Eteneekö seksi sinulla aina jonkun tietyn kaavan mukaan? Kun sanot että mies saa haluamansa, mitä tämä on? Saatko sinä haluamasi, ts. mitä mies tekee sinun nautintosi eteen? Kommunikoitteko seksin aikana, mitä haluaisitte tehdä, mikä tuntuu hyvältä? Kauanko seksi kestää?
Olen itse päätynyt suhteisiin sekä melko nopean seksin että tapailun kautta. Se mitä sanoisin on, että kaikkien miesten kanssa joiden kanssa olen yhteen päätynyt pidemmäksi aikaa seksi on ollut hyvää ja jokaisen kanssa erilaista. Tietenkin niissä voi olla yhteneväisyyksiäkin, mutta jos homma etenee jonkun pään sisäisen kaavan mukaan (ensin suudellaan, sitten riisutaan tavalla X, sitten hänen pitää olla jo kovana ja penetroitua, sitten huohotetaan kovaa kunnes mies tulee) voi ongelma olla siinä että seksi ei ole spontaania, leikittelevää ja tätä kautta "huumavaa". Useinhan ensimmäiset seksikerrat ei ole niitä kaikken täydellisimpiä, mutta jos se on hauskaa ja himokasta, jää molemmat osapuolet uteliaaksi jatkosta. Jopa ne sitiutumiskammoiset.
Ja velä tuosta takertuvuudesta. Jos tämä kylmyys lankeaa tosiaan jo minuuttien sisällä seksistä, siitä ei varmaan ehdi olemaan kysymys, mutta kuitenkin. Minulla on paljon miespuolisia ystäviä ja monille jo yltiömäinen kuhertelu seksin jälkeen voi olla vähän liikaa - monelle maadoittava, rento ja hauska oleminen on helpompaa kun romanttisesti kainaloon käpertyminen ja hehkuttelu. Ahkerasti naisia ennen minua deittaillut aviomieheni sanoi minulle joskus, että häneen teki vaikutuksen kun tosi kivan ensimmäisen yhteisen yön jälkeen olin sanonut että "palataan tossa vaikka parin viikon päästä". Hänestä se kertoi itsevarmuudesta ja sopivasta itsenäisyydestä, kun ei heti ollut kärttämässä seuraavaa tapaamista tai lähettämässä kymmeniä viestejä. Mutta kuten sanottua, tästä ei ehkä kuitenkaan ole kyse kertomasi perusteella?
En ole erityisen kokenut joten en kuvittele seksiin varsinaisesti kaavaa, ennemminkin kiinnostaa että mitä kaikkea voisi olla. Tällä kertaa oli pitkät lämmittelyt ja lyhyt varsinainen sessio. Jännitti ihan pirusti ja keskustelimme siitä avoimesti. Jälkeenpäin en todellakaan hae kuhertelua tai mitään itse asiasta keskustelua (performance review 🤣) vaan ihan vaan oleskelua lähekkäin. Jotenkin petyin vielä enemmän kun olin kertonut jännityksestäni mutta sympatia loppui miehen orgasmiin.
En ole varma, onko tätä näkökulmaa tarjottu aiemmin, mutta mikäli varsinainen sessio on jäänyt lyhyeksi, niin onko mahdollista että miestä yksinkertaisesti hävetti oma "huono" suorituksensa? Kuten joku aikaisemmin totesi, monelle miehelle naisen nautinto on erittäin tärkeässä osassa ihan itsekkäistäkin syistä, joten jos mies on kokenut suoriutuneensa huonosti, voi siitä seurannut häpeä aiheuttaa mainitunlaista käytöstä. Toki, jos et ole millään tavalla omaa tyytymättömyyttäsi esiin tuonut ja mies on jopa itse olettanut että sinä olet saanut, niin ei tämä kovin todennäköiseltä vaihtoehdolta vaikuta.
Toivotan joka tapauksessa parempaa onnea seuraaviin yrityksiin, ainakin kirjoitustesi perusteella olet vaikuttanut varsin täyspäiseltä tapaukselta joka ansaitsisi ehdottomasti parempaa.
Mulla kävi omassa vastaavassa tapauksessani myös tämä mielessä. Mies veti lämmittelyjä myöten koko homman tosi pikaisesti läpi ja itse akti kesti varmaan minuutin. Eipä siinä ehtinyt itse kunnolla edes mukaan. Voin kuvitella että vastaava suoritus olisi jotain miestä saattanut vähän nolottaa.
Kiitos näkökulmasta. Meillä ei mennyt ihan noin. Sanoisin että tunti-puolitoista pussailtiin, juteltiin, pussailtiin, juotiin drinkkejä, juteltiin, pussailtiin, ja lopulta hyvin intohimoisesti kähmittiin. Itse homma kesti alle 10 minuuttia, mutta kuten jo mainitsin, mies otti minuakin huomioon ja mua ei haitannut että en tullut. Olin aktiivisesti mukana ja seksi on muutakin kuin orgasmi. Olin täysin tyytyväinen kaikkeen kunnes tulemisensa jälkeen mies vetäytyi kuoreensa eikä aamulla ottanut edes katsekontaktia.
Mies oli aivan liian komea/seksikäs sinulle. Seksin jälkeen hän tunsi katumusta "Pitikin mennä tollasta xxxxxxx:ää panemaan, ei herranjumala minkä näköinen nainen. Äkkiä pois täältä, toivottavasti se ei kauheesti loukkaannu"
Tuossahan oli ollut alla useampia tapaamisia ennen seksiä. Kai se mies olisi jo niiden aikana tajunnut ettei pidä aloittajaa viehättävänä ja jättänyt leikin kesken? Minä kyllä huomaan jo ekalla vilkaisulla miellyttääkö toinen silmää vai ei.
Ehkä tuo sun teoria voisi sopia tilanteeseen, jossa on lähdetty baarista täydessä kännissä uuden tuttavuuden kanssa.
Noi miehet ovat voineet olla reboundissa eli liian vähän aikaa edellisestä suhteesta. Eivät vain pysty eivätkä välttämättä edes halua sitoutua.
Ehkä se vain halusi rauhassa aamupaskalle.
En itsekään (naisena) ole mikään aamuihminen ja voin vaikuttaa kylmältä aamulla kiihkeän, mutta huonosti nukutun yön jälkeen. Haluaa vain omaa rauhaa.
Se ratkaisee, mitä tapahtuu sitten noin viikon sisällä tuosta. Jos ollaan ihastuttu, niin kyllä sitten taas ollaan yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa vika on tosiaan sinussa? Vartalosi ei miellytä, olet löysä, olet lahna tms. Tai sitten tapailet vääriä miehiä.
Tämä. Miksi on tabu puhua siitä että nainen on huono rakastaja? Miesten osaamattomuudelle kyllä avoimesti naureskellaan.
On vähän eri juttu ruveta haukkumaan ulkonäköä. Miten ei miestä mielyttävä ulkonäkö liittyy osaamattomuuten sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
No jonkinlainen ongelma tai pettymys siellä sängyssä on ollut? Ja anna noiden "väljä" kommenttien olla. Mulla oli pitkä liitto ja sen jälkeen kaksi lyhyempää suhdetta. Kaikissa sama juttu. Nainen osaa ottaa oman nautintonsa, mutta ei anna sitä takaisin. Ei tee mitään oma-aloitteisesti, kokeilunhalu, toisen huomioon ottaminen, vastavuoroisuus ja iloisuus sängyssä puuttuu. Jos seuraavalla naisella on samanlaisia eleitä, niin varmasti en toista kertaa enää sänkyyn hänen kanssaan mene. Kokemus on näyttänyt, että tällaista käytöstä on vaikea muuttaa vaikka aiheesta miten puhuisi.
Ei se ole pildeä haluavalle miehelle mikään pettymys sitä saada.
Olen jo vanhemman liiton täti, mutta paljon aikanani harrastin. Monella miehellä(miksei naisillakin, mutta itse olen hetero) on sellainen taipumus, että seksin jälkeen alkaa jotenkin hävettää, ahdistaa. Tämä on se mitä miehet ovat osanneet kysyttyäni sanoa asiasta. Moni on sanonut muutakin, mitä en nyt just muista. Tähän kuuluu variaatioita, toisen ei puhu mitään, toiset ei katso silmiin, lähdetään heti kotiin aktin jälkeen, tai halutaan se toinen ulos asunnosta. Mulla oli jopa pitempi s-suhde erään miehen kanssa, jonka kanssa hommat hoidettua kysyin että mitäs nyt, lähdenkö samantien, vai voiko tällä kertaa juod vaikka kahvit päälle, ja sitten naurettiin. Kysyin monesti mieheiltä ihan suoraan ennen hommia että kumpaa lajioa edustat, sitä joka haluaa käpertyä viereen vai sitä jolle tulee paniikinomainen pakokauhu ja ahdistus. Moni on tunnistanut itsensä tuossa vaiheessa, ja kun asiasta on puhuttu, niin mies on ollut huojentunut, hän kun on itsekin miettinyt mikä hänessä on vikana, eikä hän ole tiennyt että muilla on samanlaista.
Itse ehdotan siis puhumista, vaikka se ei varmaankaan muotia olekaan. Puhumalla selviää moni asia. ETUKÄTEEN puhumalla siis.
Jonkunlainen kokonaiskuva noista tilanteista on muodostunut ketjun alkua lukiessa. En halua loukata tällä kommentilla tai sanoa että herkkyys tms on huono asia, mutta se saattaa kuitenkin vaikuttaa tilanteeseen. Sinusta saa tosi herkän ja sellaisen kuvan että puhut aika pidäkkeittä omasta kokemattomuudesta ja muusta partnerille, hieman rajattomasti. Ja kuten jollekin muullekin, tuli mieleen omasta lähipiiristä ihan kivasti nuorena pärjänneet mutta lievästi neuroepätyypilliset kaverit. Tai sellaiset joille ei ole muodostunut lapsuuden perheessä terveitä rajoja ja käsitystä itsestä.
Sain käsityksen että se että partneri kuuntelee sujuvasti syväluotaavaa analyysia epävarmuudestasi on sinusta tavallista ja tärkeää. Oman kokemuksen mukaan kuitenkin sellaiset ihmiset jotka ovat aidosti kiinnostuneita tuollaisesta, saati uusien tuttavuuksien kanssa, on harvassa ja usein neuroepätyypillisiä, usein naisia, harvemmin itsevarmoja ihmisiä joiden kanssa syntyy kemiaa ja asiat etenee mutkattomasti.
Niitä jotka kuuntelevat sujuvastikin pakon edessä jos tarvitsevat sinulta jotain, vaikka et olisi ihmisenä heistä kiinnostavakaan, todella on.
Mulle piirtyi mieleen kuva tilanteesta että mies kiinnostuu sinusta ensin hyvän kroppaasi tms viettejä herättävän syyn takia, herkkyytesi ei näy päällepäin, kavereitakin on, ei mitään silmiinpistävää.
Mies saattaa aluksi olla uteliaskin herkkyyttäsi kohtaan, mutta ehkä jo tiedostaa hiljalleen että ei tämä ole ihan normaalia, alkaa hahmottua että tuo avoin erityislaatuisuus on hänelle hieman kiusallista ja tuntuu pikkasen oudolta. Ehkä jopa vastenmieliseltä jos on sisimmässä ennakkoluuloinen, tottunut elämään tietynlaisessa näennäisesti suvaitsevassa sosiaalisessa piirissä mutta kuitenkin nin että erilaisuudelle ei ole joutunut altistumaan liikaa. Epäilys ja pieni halveksunta outoa avoimuutta kohtaan kasvaa, mutta sinulla on kuitenkin kiva kroppa jota tekee mieli kokeilla. Ja koska et ilmeisesti ole kovin high mainteance ja mahdollisesti omat rajasi eivät ole sinulle itsellesikään selkeät, niin tilaisuus tekee varkaan.
Lopulta kuitenkin se että kokee ottaneensa jotain omasta mielestä hieman oudolta ja lapsenomaiselta naiselta joka on kertonut omasta kokemattomuudesta ja epävarmuudesta suodattamatta herättää välittömän katumuksen, syyllisyyden ja häpeän. Kun seksi on saatu, jäljelle ei jää mitään. ”En voisi viedä häpeän laukaisevaa naista ikinä äidille näytille, toivottavasti kukaan ei saa tietää tästä.” Joillekin häpeän voi herättää jo ikäsi, sosiaalinen taustasi, outo harrastus, outo käytös, lapsellisuus tai mikä vain.
Jos mikään kohta tuntui siltä että voisi sopia tilanteeseesi, niin keskity vahvistamaan itseäsi ja omaa itsevarmuuttasi. Pidä itsestäsi enemmän asioita itselläsi ja piirrä rajat itsesi ympärille, älä avaa tunteita heti ulos kun sopiva kohde löytyy. Pidä tunteita ja omia asioitasi hetki ensin itselläsi ja katsele niitä rauhassa.
Ennen kuin rajat on vahvat ja olet oppinut toimimaan niiden puitteissa niin opettele pari high mainteance tapaa joilla saat estettyä sen, että tilaisuus tekee varkaan kun et osaa arvioida miesten kiinnostusta realistisesti.
Vaivan näkeminen tavatakseen sinut onnistuu niiltä jotka ovat kiinnostuneita sinusta ihmisenä niin kauan kunnes kiinnostus lopahtaa. Kun kiinnostus lopahtaa, kynnys lähteä työläille (aika, raha vaivannäkö, epämukavuusalue) treffeille kasvaa ja huomaat käytöksen muuttuvan. Tai ehkä edes ekoja treffejä ei tule jos et herätä erityistä kiinnostusta tai haussa on helppoja kohtaamisia. Se että jaksaa käydä vaivattomilla treffeillä joilla huolehdit että et ole vaivaksi ei usein ole kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin on käynyt niin, että olen ihastunut mieheen, menty sänkyyn ja siinä se. Mies oli niin huono sängyssä, enkä uskonut että edes opastamalla oppisi, niin kaukana oli taidot ja mieltymykset.
Naiset ei voi olla huonoja sängyssä. Ikinä. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Jonkunlainen kokonaiskuva noista tilanteista on muodostunut ketjun alkua lukiessa. En halua loukata tällä kommentilla tai sanoa että herkkyys tms on huono asia, mutta se saattaa kuitenkin vaikuttaa tilanteeseen. Sinusta saa tosi herkän ja sellaisen kuvan että puhut aika pidäkkeittä omasta kokemattomuudesta ja muusta partnerille, hieman rajattomasti. Ja kuten jollekin muullekin, tuli mieleen omasta lähipiiristä ihan kivasti nuorena pärjänneet mutta lievästi neuroepätyypilliset kaverit. Tai sellaiset joille ei ole muodostunut lapsuuden perheessä terveitä rajoja ja käsitystä itsestä.
Sain käsityksen että se että partneri kuuntelee sujuvasti syväluotaavaa analyysia epävarmuudestasi on sinusta tavallista ja tärkeää. Oman kokemuksen mukaan kuitenkin sellaiset ihmiset jotka ovat aidosti kiinnostuneita tuollaisesta, saati uusien tuttavuuksien kanssa, on harvassa ja usein neuroepätyypillisiä, usein naisia, harvemmin itsevarmoja ihmisiä joiden kanssa syntyy kemiaa ja asiat etenee mutkattomasti.
Niitä jotka kuuntelevat sujuvastikin pakon edessä jos tarvitsevat sinulta jotain, vaikka et olisi ihmisenä heistä kiinnostavakaan, todella on.
Mulle piirtyi mieleen kuva tilanteesta että mies kiinnostuu sinusta ensin hyvän kroppaasi tms viettejä herättävän syyn takia, herkkyytesi ei näy päällepäin, kavereitakin on, ei mitään silmiinpistävää.
Mies saattaa aluksi olla uteliaskin herkkyyttäsi kohtaan, mutta ehkä jo tiedostaa hiljalleen että ei tämä ole ihan normaalia, alkaa hahmottua että tuo avoin erityislaatuisuus on hänelle hieman kiusallista ja tuntuu pikkasen oudolta. Ehkä jopa vastenmieliseltä jos on sisimmässä ennakkoluuloinen, tottunut elämään tietynlaisessa näennäisesti suvaitsevassa sosiaalisessa piirissä mutta kuitenkin nin että erilaisuudelle ei ole joutunut altistumaan liikaa. Epäilys ja pieni halveksunta outoa avoimuutta kohtaan kasvaa, mutta sinulla on kuitenkin kiva kroppa jota tekee mieli kokeilla. Ja koska et ilmeisesti ole kovin high mainteance ja mahdollisesti omat rajasi eivät ole sinulle itsellesikään selkeät, niin tilaisuus tekee varkaan.
Lopulta kuitenkin se että kokee ottaneensa jotain omasta mielestä hieman oudolta ja lapsenomaiselta naiselta joka on kertonut omasta kokemattomuudesta ja epävarmuudesta suodattamatta herättää välittömän katumuksen, syyllisyyden ja häpeän. Kun seksi on saatu, jäljelle ei jää mitään. ”En voisi viedä häpeän laukaisevaa naista ikinä äidille näytille, toivottavasti kukaan ei saa tietää tästä.” Joillekin häpeän voi herättää jo ikäsi, sosiaalinen taustasi, outo harrastus, outo käytös, lapsellisuus tai mikä vain.
Jos mikään kohta tuntui siltä että voisi sopia tilanteeseesi, niin keskity vahvistamaan itseäsi ja omaa itsevarmuuttasi. Pidä itsestäsi enemmän asioita itselläsi ja piirrä rajat itsesi ympärille, älä avaa tunteita heti ulos kun sopiva kohde löytyy. Pidä tunteita ja omia asioitasi hetki ensin itselläsi ja katsele niitä rauhassa.
Ennen kuin rajat on vahvat ja olet oppinut toimimaan niiden puitteissa niin opettele pari high mainteance tapaa joilla saat estettyä sen, että tilaisuus tekee varkaan kun et osaa arvioida miesten kiinnostusta realistisesti.
Vaivan näkeminen tavatakseen sinut onnistuu niiltä jotka ovat kiinnostuneita sinusta ihmisenä niin kauan kunnes kiinnostus lopahtaa. Kun kiinnostus lopahtaa, kynnys lähteä työläille (aika, raha vaivannäkö, epämukavuusalue) treffeille kasvaa ja huomaat käytöksen muuttuvan. Tai ehkä edes ekoja treffejä ei tule jos et herätä erityistä kiinnostusta tai haussa on helppoja kohtaamisia. Se että jaksaa käydä vaivattomilla treffeillä joilla huolehdit että et ole vaivaksi ei usein ole kynnyskysymys.
Samaa mieltä. Joku samantyyppinen mies olisi ehkä sopiva. Älä ole sinisilmäinen ettet tule hyväksikäytetyksi ja älä puhu kaikkea mahdollista heti.
Vierailija kirjoitti:
Olipa muelenkiintoista pohdintaa, vaikka kaikki ei ihan aiennutkaan minulle. Mitä tarkoitat näillä high mainteance tavoilla?
Ite ainakin huomannut, että yleensä ne, jotka on hirveen ihania ja "täydellisiä" siihen asti kun mennään sänkyyn ja sen jälkeen ihmeen tylyjä, niin ne on ollu omalla kohdalla pelimiehiä. Sama pätee jos huomaavat, ettei pääse sänkyyn heti. Monilla ikävä kyllä tavoite naida mahdollisimman montaa ja kun on puikotettu niin uutta matoa koukkuun.
Pornossa on pari ongelmaa:
1) miehet kuvittelee, että naisten kropat näyttää samalta kuin pornotähdillä
2) miehet kuvittelee, että naiset käyttäytyy samoin sängyssä kuin pornotähdet
Kun mietitään seksiä ajanlaskun alusta vuoteen 1980 asti, niin suurin osa seksistä oli parin minuutin pikatoimitus, jonka alussa nainen korkeintaan vähän kosketteli miehen pippppppeliä, jonka jälkeen nainen asettui joko kontilleen tai selälleen ja mies hoiteli homman. Ja tähän mies oli aivan tyytyväinen. Ne harvat naiset jotka tässä aktissa sai orgun niin saivat ja ne jotka eivät saaneet, tekivät sen myöhemmin itse itselleen.
Asioista ei tehty ongelmaa. Ongelmaksi korkeintaan muodostui se, jos naista ei homma huvittanut lainkaan, ei siis se, jos oli aktin aikana epäaktiivinen. Nykynaisilla on pulmana, että pitäisi olla kuin joku pornotähti imemässä, vetkuttamassa, voihkimassa ja hetkuttamassa loputtomiin joka ilta. Vaikea siinä on tuollaista tehdä, jos ei voihkituta. Näyttemällä toki onnistuu. Mutta kuka nainen haluaa näytellä, varsinkin, jos akti ei tunnu hyvältä, vaan pikemminkin pahalta? Ei kukaan. Kerron teille miehet: EI suurin osa naisista halua sellaista menoa.
Vierailija kirjoitti:
2) miehet kuvittelee, että naiset käyttäytyy samoin sängyssä kuin pornotähdetKun mietitään seksiä ajanlaskun alusta vuoteen 1980 asti, niin suurin osa seksistä oli parin minuutin pikatoimitus, jonka alussa nainen korkeintaan vähän kosketteli miehen pippppppeliä, jonka jälkeen nainen asettui joko kontilleen tai selälleen ja mies hoiteli homman. Ja tähän mies oli aivan tyytyväinen. Ne harvat naiset jotka tässä aktissa sai orgun niin saivat ja ne jotka eivät saaneet, tekivät sen myöhemmin itse itselleen.
Asioista ei tehty ongelmaa. Ongelmaksi korkeintaan muodostui se, jos naista ei homma huvittanut lainkaan, ei siis se, jos oli aktin aikana epäaktiivinen. Nykynaisilla on pulmana, että pitäisi olla kuin joku pornotähti imemässä, vetkuttamassa, voihkimassa ja hetkuttamassa loputtomiin joka ilta. Vaikea siinä on tuollaista tehdä, jos ei voihkituta. Näyttemällä toki onnistuu. Mutta kuka nainen haluaa näytellä, varsinkin, jos akti ei tunnu hyvältä, vaan pikemminkin pahalta? Ei kukaan. Kerron teille miehet: EI suurin osa naisista halua sellaista menoa.
Kyllä jokainen normaaliälyllä varustettu ihminen ymmärtää, että kyseessä on näytelty kohtaus, eikä oikeaa elämää. Älä jaksa vähätellä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2) miehet kuvittelee, että naiset käyttäytyy samoin sängyssä kuin pornotähdetKun mietitään seksiä ajanlaskun alusta vuoteen 1980 asti, niin suurin osa seksistä oli parin minuutin pikatoimitus, jonka alussa nainen korkeintaan vähän kosketteli miehen pippppppeliä, jonka jälkeen nainen asettui joko kontilleen tai selälleen ja mies hoiteli homman. Ja tähän mies oli aivan tyytyväinen. Ne harvat naiset jotka tässä aktissa sai orgun niin saivat ja ne jotka eivät saaneet, tekivät sen myöhemmin itse itselleen.
Kyllä jokainen normaaliälyllä varustettu ihminen ymmärtää, että kyseessä on näytelty kohtaus, eikä oikeaa elämää. Älä jaksa vähätellä miehiä.
No ei kuule taida ymmärtää, koska vaatimustaso tuntuu niin korkealta ja lahnakommentit lentelee niin kovin äkkiä.
313
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuule taida ymmärtää, koska vaatimustaso tuntuu niin korkealta ja lahnakommentit lentelee niin kovin äkkiä.
313
Luuletko tosiaan, että nämä lahnakommenttien kirjoittavat ovat tosissaan? Tämä palsta on melkein pelkkää trollailua. Kunhan yrittävät ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on tottunut saamaan pornon avulla ja vaikka selvällä järjellä ajatellen ymmärtää että näin ei mene tosi elämässä, niin voi silti olla pettymys seksi oikean naisen kanssa.
Aivot ovat jo tottuneet pornoseksiin.
Vielä yksi teoria tulee mieleen. En tarkoita olla nyt ilkeä.
Minulla on ystävä, kolmikymppinen nainen, joka ei ole koskaan seurustellut. Syy on ilmeinen: valitettavasti hän on ruma. Kasvoista oikeasti ruma, niissä on epämuodostumaa, ja kroppa hieman ylipainoinen, laattamainen pötkö. Luonne on kyllä tosi iloinen ja mukava ja puhelias.
No hänellä on yksi ominaisuus, josta miehet joskus kuumenevat: todella isot, kiinteät ja terhakkaat rinnat isoilla nänneillä. Upeat, vaikka olenkin heteronainen.
Ja niin sitten tuolloin tällöin joku mies piirittää häntä ja kaataa lopulta sänkyyn. Nämä miehet ovat joskus ihan parasta kastia: ”pitkiä, tummia, komeita lentäjä-kirurgeja”, joskus varattujakin. Ystäväni aina ihastuu ja rakentaa pilvilinnoja, mutta miehet eivät halua olla missään tekemisissä jälkeenpäin, eivätkä ainakaan halua näyttäytyä julkisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on tottunut saamaan pornon avulla ja vaikka selvällä järjellä ajatellen ymmärtää että näin ei mene tosi elämässä, niin voi silti olla pettymys seksi oikean naisen kanssa.
Aivot ovat jo tottuneet pornoseksiin.
Mulle ei ole tullut yhtään ainoaa sellaista miestä vastaan, mutta en väitä, etteikö tuo voisi pitää joidenkin kohdalla paikkaansa. Mutta kyseessä on selvä vähemmistö kuitenkin.
Ehkä deittailet vääriä miehiä. Muhun ei oo kenenkään miehen kiinnostus lähtenyt sänkyynmenon jälkeen. Pitää seurata tunnetta ja intuitiota, eikä mitään”vasta 5 x treffien jälkeen sänkyyn”. Väärät miehet = pelimiehiä. Kuka nyt sellasia jaksaa? Tutustuin nykyiseen mieheen ja sain häneen paremman henkisen yhteyden 2 treffien jälkeen kuin exääni kahden vuoden yhdessäolon jälkeen. Molempien teki mieli, miksi siis pihdata? Ja kävi niin tai niin, seurasin tunteitani, eli hyvä niin. Jonkun toisen kanssa se ois voinu viedä 10 treffit tms. Sääntöjä seuraavat ihmiset, oli miehiä tai naisia, heiltä puuttuu itsetuntemus ja luottamus itseen, älä siis ota itseesi.
Se voittaa elämän pelissä, joka uskaltaa tuntea ja elää itselleen rehellisesti. Lähestyt asiaa liikaa pelosta AP. Seksi voi myös olla käsittämättömän silmiäavaavaa, ei tää toimikaan, ei osat oikein toimi yhteen, toinen haisee paskalta, mitä näitä nyt on. :D
Mies siis mutisi huomenet ja istui sen jälkeen hiljaa... Minunko olisi pitänyt hänen mieltään lukea.