Mitä ihmettä MTV3! "Roope Salminen palaa juontajaksi MTV3-kanavalle"
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jatkaa. Roope on joutunut sellaisen mustamaalaamisen kohteeksi että ei mitään rajaa.
Asiassa ei ole mitään järkeä kun asiat laittaa perspektiiviin. Ketään ei kiinnostaisi jos kyseessä olisi naapurin Pentti mutta herra jumala sitä jeesustelun määrää kun kyseessä on Roope Salminen. Tämäkin Roopen naisystävä saa varmaan jotain tyydytystä siitä että hänen asiaansa käsitellään julkisesti mediassa ja somessa, ja ehkä enemmän tyydytystä siitä että Roope on saanut julkisen tuomion. Ja täällä miesvihaajat kiihottuneena komppaa perässä.
Taitaa suomalaisilla naisilla olla paljon patoutunutta vihaa miehiä kohtaan jotka juontavat juurensa omiin käsittelemättömiin kännisekoiluihin, joista vaan ei itse koskaan kukaan nostanut syytettä.
Ehkä tämä tuomio tuo jotain tyydytystä näille kaikille väärinkohdelluille naisille? Saadaan sentään joku mies jota vihata ja pilkata julkisesti, voi sitä ihanuutta.
Kertokaapas minulle, kuinka moni nostaa kumppaniaan vastaan syytteen jos kumppani tulee alasti viereen nukkumaan? Jos sitä vielä julkisesti käsiteltäisiin niin asiahan olisi täysin naurettava. Tässäpä vähän miettimistä..
Sen sijaan kännisekoiluja tapahtuu joka päivä ympäri suomea missä tapahtuu enemmän tai vähemmän yhdessä sovittuja asioita, niistäkin saisi oikeusasteisiin oikein mukavan ruuhkan aikaiseksi jos kaikkia kyseenalaisia asioita alettaisiin käsittelemään. Saataisiin tänne suomeen samanlaiset odotusajat kuin jossain Intiassa, turhanpäiväisistä asioista, ja tästä kärsisivät kaikki eivätkä vain Roope.
Pentti ei esiinny telkkarissao ohjelman keulakuvana. Pentti ei edusta ketään, kun vaan run*kaa kotona. Siinä se ero. Roope olisi tehnyt muutakin, mikäli tämän naisen ystävät eivät olisi ehtineet väliin. Ota selvää asiasta ennen kuin tulet tänne itkemään jotain miesvihaa. Itse inhoan feminismiä ja metoota, mutta sek*uaalirikolliset eivät kuulu julkisiin ammatteihin.
He, ketkä väittävät että olis raiskannut puhumattakaan että on tapahtunut raiskaus teidän on hyvä tietää tämä.
Minulla on paljon kokemusta siitä, miten kännissä onnistuu mikään paneminen. Ei ole onnistunut keltään. Nykyisen vakikumppanin kanssa ei edes yritetä siinä tilassa. Se ei onnistu mieheltä, joka on kännissä. Uskokaa pois.
Vierailija kirjoitti:
He, ketkä väittävät että olis raiskannut puhumattakaan että on tapahtunut raiskaus teidän on hyvä tietää tämä.
Minulla on paljon kokemusta siitä, miten kännissä onnistuu mikään paneminen. Ei ole onnistunut keltään. Nykyisen vakikumppanin kanssa ei edes yritetä siinä tilassa. Se ei onnistu mieheltä, joka on kännissä. Uskokaa pois.
Se, että sinä olet makaronimulk*u, ei tarkota että muut ovat.
Onpa minultakin mies yrittänyt joskus umpikännissä ottaa housuja pois ja sitten sammunnut. Yhyy yhyy pitäisikö tehdä ilmoooo nyyh
Mä jätän ihan oikeasti väliin koska mulle tulee mieleen omat traumat jos näen Roopen. Ei voi mitään. Harmi, Myyrä oli hyvä ohjelma.
Nyt mua kyllä ahdistaa... oisko jossain mulle vapaa safe space, jossa voisin imeä peukaloa sikiöasennossa ja katsella koiravideoita?
Kysytään näin päin asiaa, että jos työpaikalta olisi varastettu sihteerin toimistosta rahalipas ja todistusaineistona olisi vain kahden ihmisen puheet. Nämä kaksi ihmistä sitten välttäisivät sinua varkaaksi ja saisit tämän takia virheellisesti potkut, koska et voi todistaa syyttömyyttäsi. Olisiko kiva jatkaa elämää varkaanleima otsassa ja sinusta supistaisiin koko ajan selän takana?
Vierailija kirjoitti:
Kysytään näin päin asiaa, että jos työpaikalta olisi varastettu sihteerin toimistosta rahalipas ja todistusaineistona olisi vain kahden ihmisen puheet. Nämä kaksi ihmistä sitten välttäisivät sinua varkaaksi ja saisit tämän takia virheellisesti potkut, koska et voi todistaa syyttömyyttäsi. Olisiko kiva jatkaa elämää varkaanleima otsassa ja sinusta supistaisiin koko ajan selän takana?
Tuomittu seksirikollinen Roope Salminen myönsi syyllisyytensä, kun ei vienyt asiaa hovioikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomittu seksirikollinen Roope Salminen myönsi syyllisyytensä, kun ei vienyt asiaa hovioikeuteen.
Miksi viedä asiaa enää eteenpäin kun tiedät, ettet voi todistaa hovioikeudessa itseäsi sen enempää syyttömäksi kuin käräjäoikeudessakaan? Edelleen tilanne on kaksi yhtä vastaan ja voit vain hävitä, kun tuomioita kuitenkin annetaan ilman varmoja näyttöjä.
Jaaha. Meni mtv3 boikottiin. Harmi, tykkään niiden uutisista, paremmat kuin Ylellä.
Toivottavasti palkka on tullut vähän alaspäin entisestä.
Kyllähän se Sillanpääkin kärsii varmasti tuomionsa, eikun lavoille vaan ensi kesänä. Kuka nyt vanhoja muistelee?
Olet aika aasinpää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viedä asiaa enää eteenpäin kun tiedät, ettet voi todistaa hovioikeudessa itseäsi sen enempää syyttömäksi kuin käräjäoikeudessakaan? Edelleen tilanne on kaksi yhtä vastaan ja voit vain hävitä, kun tuomioita kuitenkin annetaan ilman varmoja näyttöjä.
Tuomio annettiin ja siihen on tyytyminen.
Olet aika aasinpää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun tuomioita kuitenkin annetaan ilman varmoja näyttöjä.
Älähän jauha paskaa. Nimenomaan tuomio jätetään antamatta, ellei ole varmaa näyttöä. Tässä tapauksessa oli.
Roope Persujen kuntavaaliehdokkaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon kokemusta siitä, miten kännissä onnistuu mikään paneminen. Ei ole onnistunut keltään. Nykyisen vakikumppanin kanssa ei edes yritetä siinä tilassa. Se ei onnistu mieheltä, joka on kännissä. Uskokaa pois.Se, että sinä olet makaronimulk*u, ei tarkota että muut ovat.
Olen kyllä nainen ja tiedän kokemuksesta. Ei oo keltään onnistunut. Ja kokemuksia on paljon. Niin on todenneet muutkin. Ehkä joku voi joskus onnistua, mutta epäilen.
Tuossa on taas mennyt metoot liian pitkälle!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole jo rangaistuksensa kärsinyt. Vai oletko tosiaan sitä mieltä, että nuoren miehen elämä on tuhottava ikuisuksi ajoiksi estämällä työnteko?
Niin. Tämä on tätä "pojat on poikia" -viisautta suoraan sadan vuoden takaa. Eihän nyt pojan elämä saa mennä pilalle siitä, että pakottaa naisen seksiin tai vaikkapa raiskaa jonkun! Pojat on poikia (ja tytöt eivät edes ihmisiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon kokemusta siitä, miten kännissä onnistuu mikään paneminen. Ei ole onnistunut keltään. Nykyisen vakikumppanin kanssa ei edes yritetä siinä tilassa. Se ei onnistu mieheltä, joka on kännissä. Uskokaa pois.Se, että sinä olet makaronimulk*u, ei tarkota että muut ovat.
Olen kyllä nainen ja tiedän kokemuksesta. Ei oo keltään onnistunut. Ja kokemuksia on paljon. Niin on todenneet muutkin. Ehkä joku voi joskus onnistua, mutta epäilen.
Ehket ole niin viehättävä nainen?
Joillain läskeillä tupakoitsijoilla saattaa olla tuota ongelmaa, muttei terveillä nuorilla miehillä.
Uutisankkurin työ on vakavaa työtä, jossa ei parane pelleillä. Jos Wilska olisi ollut töissä Ylen viihdeohjelmassa, lopputulos olisi ollut aivan eri.