Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä MTV3! "Roope Salminen palaa juontajaksi MTV3-kanavalle"

Kommentit (353)

Vierailija
341/353 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin vihab jos olisi rais kannut. Tää geissi ei ollut nii vakava. Oltiin kännisdä ja mennyt nukkuu alasti toisen viereen , ketä oli sit kokenut että ei ollut ihan fine. En nyt halua puolustella mutta ei toi kunnon seksuaaliseen pakottamisen verrattuina ole niin paha teko. Hyvä ertä saa jatkaa juontajana

kukaan mies ei mene alasti naiseen kiinni ilman että on seksiakti mielessä.

Ja oliko vielä riisunut sammyneen tytön. Melko vastenmielistä touhua.

Joo mutta ihan sama vaikka mielessä olis ollu Poron peräpukama. Siitä ei voi tuomioita antaa.

Ja lisään tähän vielä vain sellaisen faktan että mun mies tulee joka ilta mun viereen alasti nukkumaan, tuskin se aina seksiä ajattelee😂

Tytön riisumisesta ei ollut ainakaan asiakirjojen mukaan näyttöä.

Nää nyt tuli mun mieleen kun tuon kommentin luin.

En toki sinun miestäsi tunne, mutta itse kyllä ajattelen varmaan joka ikinen kerta seksiä tai ainakin jotain läheisyyteen liittyvää, kun vaimoni viereen kömmin. Ja erytyisesti alastomana satavarmasti joka kerta, vaikkei se aina yhdyntään johtaisikaan. Juuri esim. lusikassa on kiva olla ja pitää vaimoa sylissä mennessämme nukkumaan.

Se että ei osaa ajatella mitään muuta kuin seksiä kun menee oman vaimon viereen nukkumaan ei kyllä mun mielestä ole normaalia. Mutta tämä on vain mun mielipide. Itse en olisi miehen kanssa joka ei osaa ajatella muuta kuin seksiä kun mennään sänkyyn.

Ollaan lähekkäin mutta ei todellakaan aina seksi mielessä.

Vierailija
342/353 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin vihab jos olisi rais kannut. Tää geissi ei ollut nii vakava. Oltiin kännisdä ja mennyt nukkuu alasti toisen viereen , ketä oli sit kokenut että ei ollut ihan fine. En nyt halua puolustella mutta ei toi kunnon seksuaaliseen pakottamisen verrattuina ole niin paha teko. Hyvä ertä saa jatkaa juontajana

Joo mutta ihan sama vaikka mielessä olis ollu Poron peräpukama. Siitä ei voi tuomioita antaa.

Ja lisään tähän vielä vain sellaisen faktan että mun mies tulee joka ilta mun viereen alasti nukkumaan, tuskin se aina seksiä ajattelee😂

En toki sinun miestäsi tunne, mutta itse kyllä ajattelen varmaan joka ikinen kerta seksiä tai ainakin jotain läheisyyteen liittyvää, kun vaimoni viereen kömmin. Ja erytyisesti alastomana satavarmasti joka kerta, vaikkei se aina yhdyntään johtaisikaan. Juuri esim. lusikassa on kiva olla ja pitää vaimoa sylissä mennessämme nukkumaan.

Se että ei osaa ajatella mitään muuta kuin seksiä kun menee oman vaimon viereen nukkumaan ei kyllä mun mielestä ole normaalia. Mutta tämä on vain mun mielipide. Itse en olisi miehen kanssa joka ei osaa ajatella muuta kuin seksiä kun mennään sänkyyn.

olet huono nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/353 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä paljastava ketju, jossa uliuliketkut itkevät "nuoren miehen ura tuhotaan" yhyy (ihan itse madafakin kusipää rikosteli ja ricecasi, tho, super kivaa oli, tho), eikä välitetä uhrista (nuori? nainen), jonka elämän tämä lahjaton katteetta pashantärkeä kouluttamaton ja (sydämen)sivistymätön taulapää todella pilasi.

Niin kauheaa, että "MeToot menee liian pitkälle". Ei saa (uh)riutunut miesoletettuparka enää edes rauhassa alistaa/rairairai, kyllä menee samalla kaikki mahkut ja urat, itsekkäitä alistumattomat OmaTahto akat, yhyy!

Jotenkin tuollainen kommunistisen feministin itku on aina yhtä suolaisen makeaa luettavaa. 

Iskäpeppuko se siellä kipuilee ja "tietää" muiden aatteet ja asiat heitä itseään paremmin. Poikanen tullut taas kerran lapsia holtittomasti ympäriinsä suorastaan ennätystehtailleeseen eltaantuneeseen limaiskään.

Vierailija
344/353 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä paljastava ketju, jossa uliuliketkut itkevät "nuoren miehen ura tuhotaan" yhyy (ihan itse madafakin kusipää rikosteli ja ricecasi, tho, super kivaa oli, tho), eikä välitetä uhrista (nuori? nainen), jonka elämän tämä lahjaton katteetta pashantärkeä kouluttamaton ja (sydämen)sivistymätön taulapää todella pilasi.

Niin kauheaa, että "MeToot menee liian pitkälle". Ei saa (uh)riutunut miesoletettuparka enää edes rauhassa alistaa/rairairai, kyllä menee samalla kaikki mahkut ja urat, itsekkäitä alistumattomat OmaTahto akat, yhyy!

Jotenkin tuollainen kommunistisen feministin itku on aina yhtä suolaisen makeaa luettavaa. 

Iskäpeppuko se siellä kipuilee ja "tietää" muiden aatteet ja asiat heitä itseään paremmin. Poikanen tullut taas kerran lapsia holtittomasti ympäriinsä suorastaan ennätystehtailleeseen eltaantuneeseen limaiskään.

Aika sekavaa tekstiä jopa kommariksi, mutta jatka ihmeessä. 

Vierailija
345/353 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklaamispämmimaiccarilla suojatyöpaikkasisäpi(i)riläisten hassunhauskat toopeilut ovat vain meriitti. 

Vierailija
346/353 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se MTV  tuomioistuin vai rangaistuslaitos, vai miksi sen pitäisi osallistua Salmisen rangaistukseen? Päättikö oikeuslaitos, että Salmiselta tulee estää mahdollisuus harjoittaa ammattiaan?

Salminen teki rikkeen (ei edes mitään kovin merkittävää) ja sai siitä ansaitun rangaistuksen. Miten ihmeessä maikkari tähän liittyy?

Vierailija
347/353 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se MTV  tuomioistuin vai rangaistuslaitos, vai miksi sen pitäisi osallistua Salmisen rangaistukseen? Päättikö oikeuslaitos, että Salmiselta tulee estää mahdollisuus harjoittaa ammattiaan?

Salminen teki rikkeen (ei edes mitään kovin merkittävää) ja sai siitä ansaitun rangaistuksen. Miten ihmeessä maikkari tähän liittyy?

Hyysätihyysänhyshys. Miten mahtaa kriminaalin hyysäripuljun hyysääminen liittyä rikollisten hyysäämiseen?

Vierailija
348/353 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuon aiemman kommentin ja haluaisin tarkentaa, että tarkoitan siis tilannetta, jossa kömmin illalla vaimon viereen nukkumaan, ja että "ajattelen varmaan joka ikinen kerta seksiä TAI ainakin jotain läheisyyteen liittyvää" siinä tilanteessa. Eli vähintään haluan pitää vaimoani sylissä tms. vaikkei se nukkuma-asentona olisikaan kaikista ergonomisin. Usein se läheisyys myös johtaa yhdyntään silloin illalla, joskus muuhunkin aikaan päivästä, paitsi kuukautisten aikaan, jolloin läheisyys on enemmän halailua, "silittelyä" ja suukottelua. Muina aikoina se läheisyys ja esim. lusikassa alasti nukkuminen tuo vähintään mieleeni "pitemmälle menon", vaikkei mentäisikään. En tiedä, ilmaisinko itseäni jotenkin epäselvästi, mutta eikö tämä ole melko yleistä ja normaalia käytöstä?  Olemme melko tuore pariskunta.

Vierailija
349/353 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aika aasinpää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään näin päin asiaa, että jos työpaikalta olisi varastettu sihteerin toimistosta rahalipas ja todistusaineistona olisi vain kahden ihmisen puheet. Nämä kaksi ihmistä sitten välttäisivät sinua varkaaksi ja saisit tämän takia virheellisesti potkut, koska et voi todistaa syyttömyyttäsi. Olisiko kiva jatkaa elämää varkaanleima otsassa ja sinusta supistaisiin koko ajan selän takana?

Tuomittu seksirikollinen Roope Salminen myönsi syyllisyytensä, kun ei vienyt asiaa hovioikeuteen.

kun tuomioita kuitenkin annetaan ilman varmoja näyttöjä.

Älähän jauha paskaa. Nimenomaan tuomio jätetään antamatta, ellei ole varmaa näyttöä. Tässä tapauksessa oli.

Mitä lahopää oikein horiset? Mikä oli se varma näyttö? Tuomio tuli pelkkien puheiden ja olettamusten perusteella joiden ajateltiin riittävän tuomion antamiseen.

Niinhän se riittikin. Jos tuomitun seksirikollisen Roope Salmisen syyllisyydestä olisi oikeuden mukaan ollut epäilystä, niin tuomio olisi jäänyt antamatta. Jos tuomittu seksirikollinen Roope Salminen olisi oikeasti ollut syytön, hän olisi mennyt hoviin tuon jutun kanssa. Roope Salminen on oikeudessa tuomittu seksuaalirikollinen ja on sellaista kansan silmissä lopun ikäänsä.

Kahden todistajan (mitkä ovat vielä tämän Roopen naikkosen kavereita) puheita uskottiin, siinä oli tämän jutun näyttö.

Todistajien puheet menivät vielä ristiin.

Itse ole nuo oikeuden asiakirjat lukenut.

Ainoastaan varattomilla on varaa lähteä valittamaan Tuomiosta hoviin. He kun eivät joudu /pysty itse mitään siitä maksamaan. Ymmärrän ettei Roope riskeerannut koko omaisuuttaan siihen mitä Hovioikeus päättää.

Lusikka-asennossa nukkuminen viikonloppuheilan kanssa ei ole muissakaan tapuksissa ollut mikään seksuaalirikos, mutta tässä se näköjään riitti tuomioon.

Oletko harkinnutkaan sellaista vaihtoehtoa, että tuomittu seksirikollinen Roope Salminen olisikin syyllinen? On kyllä sellaiset defenssit päällä että joku Salmisen klaanista kirjoittelemassa siellä?

Varmaan Roopen isä Eppu puolustelee poikaansa.  Sieltä Korsikan veroparatiisista on mukava kirjoitella ja puolustella seksuaalirikollis poikaansa aina kun Trump öyhötykseltään ehtii. 

Menepä peilin eteen ja kysy itteltäs, puolustaisinko minä poikaani tai veljeäni samanlaisessa tapauksessa?

Vierailija
350/353 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tämmönen tyyppi pääsee telkkariin, jenkeissä ahdistelija valitaan ihan presidentiksi. Miesten maailma.

Vierailija
351/353 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lxlxlx

Vierailija
352/353 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaan olisi moraalista Maikkarilta antaa potkut, kun ei tuo teko ole hyveellinen, eikä tuota miestä pitäisi palkita pitämällä hänet Maikkarilla yms. alustalla/medialla näkyvillä.

Se ei paranna kanavan mainetta yhtään.

Axl Smithin tavoin poissa ruudusta, poissa mielestä.

Vierailija
353/353 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää touhua.