Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaan miehiä treffeillä tällä vitsillä

Vierailija
10.01.2021 |

Kerron ensimäisillä treffeillä vitsin (kerron sen englanniksi koska sekin on osa testiä):

"Heisenberg, Schrödinger and Ohm are in a car. They get pulled over. Heisenberg is driving and the cop asks him "Do you know how fast you were going?"

"No, but I know exactly where I am" Heisenberg replies.

The cop says "You were doing 55 in a 35." Heisenberg throws up his hands and shouts "Great! Now I'm lost!"

The cop thinks this is suspicious and orders him to pop open the trunk. He checks it out and says "Do you know you have a dead cat back here?"

"We do now, asshole!" shouts Schrödinger.

The cop moves to arrest them. Ohm resists."

Jos miestä naurattaa ja hän osaa myös kommentoida miksi vitsi on hauska, jatko on varma. :-)

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että testaat vain palstan lukijoita tällä vitsillä.

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! :-) Ja nyt sitten totuus. Tietenkään en testaa treffikumppaneita enkä ketään muutakaan tällä enkä muilla vitseillä. Treffikumppaneita ei ole koska olen ollut onnellisesti naimisissa parikymmentä vuotta.

Minusta oli kuitenkin mukava katsoa kuinka moni täällä yleensä ymmärtää vitsin. Ja tietysti myös nähdä arvattava lopputulos, eli kuinka moni suuttuu ajatuksestakin moisesta testistä.

Taustatiedoksi sen verran että olen tosiaan opiskellut englantia pääaineena, ja tehnyt töitä pelkästään englanniksi. Vitsin kertoi minulle aamukahvijonossa (silloin vanhoina hyvinä aikoina kun vielä voimme a) olla työpaikalla ja b) käydä joukolla aamukahvilla työpaikan kahvilassa) saksalainen työkaverini. Hän kertoi sen englanniksi koska se on yhteinen työkielemme.

En itse tajunnut siitä kuin Schrödingerin, koska olin kuullut kissajutusta. Heidegger oli ihan vieras ja enkä Ohmia yhdistänyt resistanssiin. Joten minullekin vitsi jouduttiin selittämään, minkä työkaverini tietysti teki mielellään. :-) Minusta vitsi oli kuitenkin hauska, kun tajusin sen.  Ja opin jotakin, mikä näin viisikymppisenä on aina positiivista!

Mistä tuo Heidegger tähän nyt hyppäsi? :D Eikö se ollut alkuperäisessä vitsissä vielä Andreas Widhölzl?!!??!?

Vierailija
102/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt. Huono englanti ja vielä surkeampi olen sähköjen kanssa. Ei tavitse vaivautua treffeille besservvisserin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, ja jos testaat kielitaitoa, niin korjaa omat virheesi ensin...

Vierailija
104/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolloti loo roflol

Vierailija
105/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat käydä useinkin ensimmäisillä treffeillä ja viimeisillä.

Vierailija
106/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas... koen että minulla on vielä mahkuja treffimarkkinoilla.... varmaan ihan normaaleille naisille on vielä kysyntää.

Vierailija
107/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pulpahtikin mieleeni eräs nuorimies, joka testasi minua sokkotreffeillä joskus 80-luvun puolivälissä. Hän tuli noutamaan minua räntäsateen höyrystämällä kuplavolkkarilla, ajoi nakkikioskin kautta parkkialueelle ja kertoi roiskeläpän hotkimisen lomassa vitsin:

"Mitä puutarhuri sanoi vaimolle? Multa tuli jo! Hahahahahaa!"

Minä tuijotin sanattomana ja silmät pyöreinä kojelautaa ja mietin, mikä olisi pienimmän riesan tie pois paikalta. Treffikumppani tuomitsi minut huumorintajuttomaksi, ja treffit loppuivat aika pian ja kömpelösti. Nuorukainen kävi vielä pari kertaa ikkunani alla huutelemassa, kun olisi varmaan huumorintajuttomampikin pesä kelvannut, mutta turhaan huuteli.

Vitsien kertominen on kieltämättä ja monessakin mielessä aika hyvä tapa selvittää, onko suhteella tulevaisuutta vai ei. Huonojen vitsien kertominen voi olla huvittavaa, mutta myötähäpeän tunnetta on vaikea kompensoida.

Tämä oli hauska. Jatkoon.

Tuo oli erään vantaalaisen puutarhaliikkeen mainoslauseena parikymmentä vuotta sitten.

Sama heppu

Vierailija
108/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos treffikumppani alkaisi tuollaista vitsiä vääntämään niin itseltäni kyllä lopahtaisi mielenkiinto. Nämä oman elämänsä einsteinit on jo niin nähty.

Sano nyt vielä että kerrot tuon tankeroenglannilla kun et osaa suomeksi kääntää.

Kerron vitsin englanniksi koska minusta tuo "Ohm resists" ei toimi suomeksi. Muu osa olisi kyllä ok suomeksikin.

Eli et ymmärrä vitsiä itsekään...

Vierailija
109/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi tuntuu palstalla menevän ihon alle monella pahasti, reag-tioista päätellen.

Vierailija
110/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa paska vitsi, ihan hyvä testi.

Vierailija
111/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi on ihan hyvä. Jos tarkoitus on testata kaverin fysiikan tietoja huumorintajun lisäksi, niin sehän onnistuu. Miksi treffikaveria ei saisi koestaa?

Vierailija
112/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin vitsin, koska olen kuullut sieltä täältä nippelitietoa, joka riitti tämän vitsin ymmärtämiseen. En ole lähelläkään fyysikkoa tai tiedemiestä. Tuli tunne, että kertoja ei ole itsekään oikeasti erityisen oppinut, mutta hänellä on "hienoa" nippelitietoa ja kokee ylemmyyttä päästessään testaamaan ovatko muutkin yhtä oppineita ja sivistyneitä kuin hän ajattelee olevansa. Testaaminen hivelee hänen egoaan ja epäilen, että hän on salaa pettynyt jos mies ymmärtääkin vitsin. Kielenä on englanti, koska samalla pääsee pätemään kuinka erinomaisesti osaa puhua englantia ja taas omaa egoa hivellään.

Toi englanti on niin helppoa ettei sillä pitkälle pötkittäisi vielä amerikassa.

Vierailija
113/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söhringerin kissalla on peppu ja ohmi vastustaa, terv iq 130

Vierailija
114/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No shit sherlock" shouts Schrödinger olis hauskempi.

Teemme nyt, kusipää!

Vierailija
115/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaus:  "No shit sherlock" shouts Schrödinger olis hauskempi.

Vierailija
116/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! :-) Ja nyt sitten totuus. Tietenkään en testaa treffikumppaneita enkä ketään muutakaan tällä enkä muilla vitseillä. Treffikumppaneita ei ole koska olen ollut onnellisesti naimisissa parikymmentä vuotta.

Minusta oli kuitenkin mukava katsoa kuinka moni täällä yleensä ymmärtää vitsin. Ja tietysti myös nähdä arvattava lopputulos, eli kuinka moni suuttuu ajatuksestakin moisesta testistä.

Taustatiedoksi sen verran että olen tosiaan opiskellut englantia pääaineena, ja tehnyt töitä pelkästään englanniksi. Vitsin kertoi minulle aamukahvijonossa (silloin vanhoina hyvinä aikoina kun vielä voimme a) olla työpaikalla ja b) käydä joukolla aamukahvilla työpaikan kahvilassa) saksalainen työkaverini. Hän kertoi sen englanniksi koska se on yhteinen työkielemme.

En itse tajunnut siitä kuin Schrödingerin, koska olin kuullut kissajutusta. Heidegger oli ihan vieras ja enkä Ohmia yhdistänyt resistanssiin. Joten minullekin vitsi jouduttiin selittämään, minkä työkaverini tietysti teki mielellään. :-) Minusta vitsi oli kuitenkin hauska, kun tajusin sen.  Ja opin jotakin, mikä näin viisikymppisenä on aina positiivista!

Läpällä ja vitsi vitsi, vai? Selittäminen on usein itse mokaa nolompaa.

Kerro nyt yksityiskohtaisesti sekin, miksi kirjoitat niin perin huolimattomasti kieli-ihmiseksi. Opiskelitko orientoivia enempää vai eikö "tällä palstalla tule kirjoitetuksi kirjakieltä"?

Vierailija
117/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä, miksi vitsin pitää olla englanniksi. Resist-sanan kännöksellä vastustaa on tasan sama kaksoismerkitys myös suomessa. Ohm on nimenomaan (sähkö)vastuksen yksikkö.

Vierailija
118/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron aina vitsit ruotsiksi. Jos mies ei naura, niin kyseessä on todennäköisesti persu, jolloin treffit loppuvat siihen paikkaan.

samoin:-D

Vierailija
119/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvä kuin kaikki Jerry Lewis ja Tauno Palo vitsit. Toki trolli, koska naisilla on parempi huumorintaju eikä sitä millään vitsillä testata.

Vierailija
120/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin aloituksen luettuani, että sitä enempää myötähäpeää ei voi enää aiheuttaa, mutta olin pahasti väärässä.

Olet helposti noloin asia, minkä olen nähnyt vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän