Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaan miehiä treffeillä tällä vitsillä

Vierailija
10.01.2021 |

Kerron ensimäisillä treffeillä vitsin (kerron sen englanniksi koska sekin on osa testiä):

"Heisenberg, Schrödinger and Ohm are in a car. They get pulled over. Heisenberg is driving and the cop asks him "Do you know how fast you were going?"

"No, but I know exactly where I am" Heisenberg replies.

The cop says "You were doing 55 in a 35." Heisenberg throws up his hands and shouts "Great! Now I'm lost!"

The cop thinks this is suspicious and orders him to pop open the trunk. He checks it out and says "Do you know you have a dead cat back here?"

"We do now, asshole!" shouts Schrödinger.

The cop moves to arrest them. Ohm resists."

Jos miestä naurattaa ja hän osaa myös kommentoida miksi vitsi on hauska, jatko on varma. :-)

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Descartes went into a bar and ordered a drink. Later the bartender asked if he would like another. Descartes replied, “I think not,” and disappeared

That is a classical fallacy called 'denying the antecedent' and Mr. Descartes should know it! It's a misinterpretation of two basic deductive reasonings Modus ponens and Modus Tollens. The correct ones are shown here:

Modus ponens:

if A, then B \ Jos ajattelen, niin olen

A \ Ajattelen

therefore, B \ Olen

Modus tollens:

if A, then B \ Jos ajattelen, niin olen.

-B \ En ole.

therefore, -A \ En ajattele.

Denying the antecedent (invalid):

if A, the B \ Jos ajattelen, niin olen.

-A \ En ajattele.

therefore, -B \ En ole.

Vierailija
182/196 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla kerrotut vitsit ovat kovin harvoin hauskoja. Sen sijaan aviomies tuli miehestä, joka sai minut jäämään luoksensa, vaikka piti mennä vielä yhdelle kaverille. Puhelimessa keskustelin muiden kaverien kanssa, olemmeko edes varmoja, että tämä tyyppi on kotona oikeasti, mies heitti, että jos kyseessä on tommoinen Schrödingerin kaveri, eikö olisi sama jäädä tänne.

Jäin ja monelle jutulle on senkin jälkeen saanut nauraa, ihan arkisessa yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva mennä kahville ihan tavallisen mukavan naisen kanssa, kenen kanssa voi keskustella kivoja ymmärrettäviä ja oikeasti hauskoja asioita suomeksi.

Vierailija
184/196 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva mennä kahville ihan tavallisen mukavan naisen kanssa, kenen kanssa voi keskustella kivoja ymmärrettäviä ja oikeasti hauskoja asioita suomeksi.

Me kaivataan vähän älykkäämpää seuraa.

Vierailija
185/196 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi oli mielestäni hyvä, eli minun kanssa pääset jatkoon.

Vastaisin seuraavalla:

- Siskolta kuoli koira ja se on ihan maassa. Mä yritin lohduttaa ja ostin sille samanlaisen.

- Auttoiko?

- Ei, se vaan suuttui.

- No miksi ihmeessä?

- Se sano että mitä helvettiä mä kahdella kuolleella koiralla teen.

Siinähän meillä kuluisi ilta vitsaillessa. Huonommilla treffeillä olen ollut.

Vierailija
186/196 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kaivataan vähän älykkäämpää seuraa.

Noilla vitseillä saa lähinnä humanistiseuraa, ei erityisesti älykästä.

Vierailija
187/196 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on 16 ja deitti 17, vitsi voi olla ihan hauskakin.

Vierailija
188/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että vielä löytyy aloittajan kaltaisia naisia! :D 

Lähtisin kanssasi treffeille koska tahansa.

Vierailija
189/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan hauska vitsi, mutten itse haluaisi testata treffikumppania. Treffikulttuuri mennyt muutenkin liikaa pelaamiseksi.

Onneksi löysin oman rakkaani ilman mitään pelejä.

Vierailija
190/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärtänyt. En ainakaan tietääkseni. Selittäiskö joku mikä oli hauskaa?

Vierailija
191/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ollut mitään hauskaa. Jos vitsin ainoa hauskuus on se, että tietää siinä mainitut ihmiset ja osaa yhdistää heidät populaarikulttuurissa yleisiin väärintulkintoihin heidän sanomisistaan, niin eihän siinä mitään varsinaista vitsiä ole.

Tuo on vähän niin kuin jonkun jutun "vitsi" olisi pelkästään se, että Sauli Niinistö on Suomen presidentti.

Vierailija
192/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeamminhan tuon selvittäisi kysymällä tykkäätkö Rillit Huurussa -ohjelmasta. Ja jos tykkää, niin jatkoon. Sehän on täynnä samanlaista mukanokkelaa vääntöä.

Vierailija
193/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa vain brassaillaan fysiikan tietämyksellä. Jos on opiskellut vähän enemmän luonnontieteitä (mat, fys, kemia) niin nämä asiat on tulleet tutuiksi. Ja myös yleinen kiinnostus tieteisiin auttaa ymmärtämään vitsin ideaa. Olen kuullut tämän jo vuosia sitten, luultavasti jo -90 luvun alussa opiskeluaikoinani TKK:lla. Tuli vaan mieleen, että mitä kertoo ihmisestä se, että toistelee vanhoja vitsejä?

Joillekin on vaan niin tärkeää osoittaa olevansa vähän muita ylempänä esim. tuon vitsin avulla. Varmaankin jokaisella ammatialalla on omat vitsinsä. Lääkäreillä lienee takuulla sellaisia vitsejä, joita ei fyysikot ymmärrä. Mitenkähän aloittaja suhtautuu lääk. tri tasoiseen mieheen, joka ei ymmärrä tätä vitsiä? Mielestäni ei pitäisi aliarvioida ihmisiä, jotka eivät ymmärrä kvanttifysiikkaa.

Vierailija
194/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistietoon pohjautuvat vitsit ovat tuohon tarkoitukseen huonoja kun ei voi oivaltaa mitään jos ei tiedä/tunne asiaa (toki jos haluaa tietää onko henkilöllä yleistietoa tuota aiheesta niin ok)

noin muuten olen sitä mieltä että kaikki IHAN KAIKKI etukäteen suunnitellut sanomiset/puhumiset ovat huono ja teennäinen asia=ei jatkoon

tohon voisi myös vastata että "nähdään ensi kerralla" ja se oli vitsi jos et tajunnut, niin saisi ikään kuin maistaa omaa lääkettään

Vierailija
195/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen niin älykäs ja sivistynyt, että tajusin ap:n trolliksi

Vierailija
196/196 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hauska vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan