Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaan miehiä treffeillä tällä vitsillä

Vierailija
10.01.2021 |

Kerron ensimäisillä treffeillä vitsin (kerron sen englanniksi koska sekin on osa testiä):

"Heisenberg, Schrödinger and Ohm are in a car. They get pulled over. Heisenberg is driving and the cop asks him "Do you know how fast you were going?"

"No, but I know exactly where I am" Heisenberg replies.

The cop says "You were doing 55 in a 35." Heisenberg throws up his hands and shouts "Great! Now I'm lost!"

The cop thinks this is suspicious and orders him to pop open the trunk. He checks it out and says "Do you know you have a dead cat back here?"

"We do now, asshole!" shouts Schrödinger.

The cop moves to arrest them. Ohm resists."

Jos miestä naurattaa ja hän osaa myös kommentoida miksi vitsi on hauska, jatko on varma. :-)

Kommentit (196)

Vierailija
61/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron aina vitsit ruotsiksi. Jos mies ei naura, niin kyseessä on todennäköisesti persu, jolloin treffit loppuvat siihen paikkaan.

Jaah. En osaa ruotsia sillä asuin lapsuuteni Saksassa ja Sveitsissä. Mutta hyvä, että lopetat treffit koska en sietäisi noin ennakkoluuloista ihmistä.

Vierailija
62/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta jos joku suomalainen mies alkaisi kertomaan mulle jotain vitsiä englanniksi, niin menisi kyllä vaihtoon. Tooodella outoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vitsin, mutta se ei naurata yhtään. Jos tietää tasan yhden asian Heisenbergistä, Schrödingeristä ja Ohmista, vitsin ymmärtää kyllä. Sen takia se ei yllätä eikä siksi ole hauska. Vaikka ei olisi koskaan miettinyt kyseisiä fysiikan käsitteitä arkisemmassa kontekstissa, on vitsi silti hyvin ilmeinen. Testistä tulee lähinnä mielikuva, että joku on päässyt lukion fysiikasta läpi ja sillä perusteella testaa treffikumppanin älykkyyttä.

Vierailija
64/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon kirjoitti:

Onhan tuo tietysti jo nokkelamman puoleista paskatestausta.

Ei ole jatkoa koska aloittaja ei ole se joka päättää jatkosta vaan se on se mies. Tämä siksi, että aloittaja on ikäneito, eri asia tietysti jos hän treffailee niitä miehiä joita yksikään toinen nainen ei halua. Niistä naisellakin on valinnanvaraa.

Vierailija
65/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toisena besserwisserinä kyseenalaistaa vitsin koska henkilöt eivät eläneet samaa aikaa.

Vierailija
66/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi on mat.fys. ope tasoa, jonka opettelee ulkoa loistaakseen opettajahuoneen kahvitauolla naisopettajille. Ei huono, vaan sellainen 2/5. Edes fys. perusopiskelijoiden kahviossa tämä on niiin ilmeinen. Lääkärit kertovat parhaat vitsit akateemisista (verta ja virheitä kyynisesti anonymisoituna), ja teekkarit omasta mielestään.

Vierailija
67/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin jos tuon vedät rallienglannilla :D

Olen opiskellut englantilaista filologiaa pääaineena yliopistossa ja käyttänyt vuosikausia pelkästään englantia työkielenä joten olen onneksi vähän paremmalla tasolla kuin rallienglanti.

Nyt lipsahti myötähäpeän puolelle. Tutkinnoilla ei pidä päteä varsinkaan jälkikäteen. Vitsin kertominen muulla kuin keskustelun kielellä osoittaa sellaista tarkoitushakuisuutta, että kannattaa jättää kertomatta. Jos kuulija tuntee asian, hän ymmärtää jo vitsin puolivälissä, mikä rooli Ohmilla siinä on. Jollei tunne, sinä pääset selittämään - vai lasketko heti veitsen ja haarukan pöydälle ja kävelet tiehesi?

Se, että työkieli on englanti, ei vielä kerro mitään siitä, onko kielitaito hyvä vai ei. Sekään, että olet opiskellut pääaineenasi englantilaista filologiaa, ei kerro kovin paljon, koska esimerkiksi keskinkertaisen englanninopettajan kielitaidossa ei ole hurraamista. Mitähän filologien koulutukseen muuten kuuluu, kun kielitaito on usein vähän rempallaan, ja jos jotain osataan sanoa englanniksi, sitä ei sitten välttämättä osatakaan sanoa suomeksi?

Ja viimeiseksi: jollei "Ohm resists" mitenkään käänny sinulta suomeksi, älä enää ikinä kehu tutkinnollasi julkisesti. Kahden kesken voit kehua, mutta älä rupea kertomaan vitsejä.

Vierailija
68/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta jos joku suomalainen mies alkaisi kertomaan mulle jotain vitsiä englanniksi, niin menisi kyllä vaihtoon. Tooodella outoa!

Mutta etkö ymmärrä? Ap on käyttänyt englantia työkielenään jo pitkän aikaa ja on paljon edellä rallienglannin tasosta

Vierailija
69/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin jos tuon vedät rallienglannilla :D

Olen opiskellut englantilaista filologiaa pääaineena yliopistossa ja käyttänyt vuosikausia pelkästään englantia työkielenä joten olen onneksi vähän paremmalla tasolla kuin rallienglanti.

Onko ap humanisti? Tästähän saa monta hauskaa vitsiä ja jos ei naurata niin treffit päättyvät siihen. Suutari pysyköön lestissään. Todennäköisesti ap ei ole edes lukenut pitkää fysiikkaa, eikä osaa sanoa, mihin fysiikan alueisiin lait kuuluvat. En pitänyt tätä vitsinä, vaan väsyneenä populistisena kertomuksena ja ap:n yrityksenä olla näppärä. Pystyisikö ap kuitenkaan keskustelemaan esim. modernista fysiikasta? Jos ei, niin se vasta huvittaisi, että joku haluaa nolata itsensä.

Vierailija
70/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tilannekomiikasta, sarkasmista ja nopeasti oivallettavista vitseistä. Suomenkielellä. Tykkään noprasta ovalluskyvystä myös kumppanillani, en jaarittelijasta.

Pitkät jaarittelevat vitsit ja vielä englanniksi testimielessä kertovat, että kertoja on joko outo tai ylimielinen. Luulee liikaa itsestään.

Ei edes ole yhtään älykäs tai huumorintajuinen.

Kuten itse kuvittelee.

Treffit jäisivät lyhyiksi ja viimeisiksi.

Vierailija
71/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murphy olis iskenyt kohdallani

Vierailija
72/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä, jos kumppani tykkää junteista puujalkavitseistä ja seksivihjailuvitseistä, ja en saa itseäni nauramaan niille kun ne ei vaan naurata minua? Muuten kiva nainen kyllä.

Vierailija
73/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pulpahtikin mieleeni eräs nuorimies, joka testasi minua sokkotreffeillä joskus 80-luvun puolivälissä. Hän tuli noutamaan minua räntäsateen höyrystämällä kuplavolkkarilla, ajoi nakkikioskin kautta parkkialueelle ja kertoi roiskeläpän hotkimisen lomassa vitsin:

"Mitä puutarhuri sanoi vaimolle? Multa tuli jo! Hahahahahaa!"

Minä tuijotin sanattomana ja silmät pyöreinä kojelautaa ja mietin, mikä olisi pienimmän riesan tie pois paikalta. Treffikumppani tuomitsi minut huumorintajuttomaksi, ja treffit loppuivat aika pian ja kömpelösti. Nuorukainen kävi vielä pari kertaa ikkunani alla huutelemassa, kun olisi varmaan huumorintajuttomampikin pesä kelvannut, mutta turhaan huuteli.

Vitsien kertominen on kieltämättä ja monessakin mielessä aika hyvä tapa selvittää, onko suhteella tulevaisuutta vai ei. Huonojen vitsien kertominen voi olla huvittavaa, mutta myötähäpeän tunnetta on vaikea kompensoida.

Vierailija
74/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha, naurahtaisin lähinnä siksi että koittaisin pysyä treffikumppanin levelillä. Mutta en jaksa alkaa selittelemään vitsiä ja jumittua johonkin vähemmän hauskaan juttuun vaan mennään eteenpäin.

Vierailija
75/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun osui ja upposi, harmi vaan kun olen myös nainen 😁 Ap:lle neuvoksi, että kerro vaan jatkossakin tuota vitsiä. Tyhmällä miehellä ei nimittäin tee mitään.

Vierailija
76/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielistä ja näennäis-intellektuellista saastaa.

Kertoo henkilön kuvittelevan itsestään liikoja ja saa etsiä kaltaisensa besserwisserin muualta.

Rasittavaa olisi elämä tuollaisen kanssa.

Tiedätkö, että oikeasti suurimmat ihmiset ovat nöyriä ja vailla kaltaistasi lapsellista itsekorostusta.

Pieni ihminen olet.

Vierailija
77/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että testaat vain palstan lukijoita tällä vitsillä.

Vierailija
78/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron aina vitsit ruotsiksi. Jos mies ei naura, niin kyseessä on todennäköisesti persu, jolloin treffit loppuvat siihen paikkaan.

Mistä tiedät nauravatko he sinulle vai vitsillesi? Vaikutat sen tyyppiseltä henkilöltä, että kumpikin vaihtoehto on yhtä todennäköinen.

Vierailija
79/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeyttäisin mongerruksesi heti ensimmäisen virkkeen jälkeen ja ryhtyisin tositoimiin; poistuisin paikalta.

Vierailija
80/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tehdä, jos kumppani tykkää junteista puujalkavitseistä ja seksivihjailuvitseistä, ja en saa itseäni nauramaan niille kun ne ei vaan naurata minua? Muuten kiva nainen kyllä.

Kellään vastauksia tähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä