Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexi Laiho kuollut

Kommentit (4925)

Vierailija
1741/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on edelleen vaikea käsittää, mitä tuo typerä aussiposse tällä meuhkaamisellaan tavoittelee. Luuleeko ne, että perinnönjako menee uusiksi, kun saavat somessa kerättyä porukan taakseen? Ja mikä ihme on tuon SJ Vengenza-hyypiön motiivi, tuskin sillä nyt on ainakaan mitään voitettavaa?

Minun taas on vaikea käsittää mikä on oma motiivisi solvata nimettyjä ihmisiä joita et edes tunne ja joiden asioista et tiedä yhtään mitään? 

Heidän julkista toimintaansa ja käytöstä tässä kommentoidaan lähinnä.

Eipä silti, että sekään olisi tarpeellista, mutta julkinen solvaaminen ja juorujen levitteli alkoi heidän toimestaan.

Milläs lailla he on sitten sinua solvanneet julkisesti?

Vierailija
1742/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2015 oli vielä kunnossa. Jotai ntapahtui seuraavana vuonna?

Tapasi Kellyn.

No mitä se Kelyl siihen vaikutti?

Alamäki alkoi. Voit tarkistaa itse googlen kuvahaulla.

No aika törkeää väittää, että kellistä johtui. Aikuinen ihminen ei kyllä voi muutenkaan syyttää omista ongelmistaan (esim. päihdeongelmasta) parisuhdekumppania, kun aina voi erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Marko Hietala nimitti Kimiä Bossi-Gossiksi lähdettyään Sinergystä ja kävi aika selväksi, kuka päätti bändin asioista. En usko että ihmiset valtavasti muuttuvat, ainakaan tarkoitusperiltään.

Vierailija
1744/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instaa ei mulla ole, mutta jo facen perusteella tuomioni on, että Kim on tässä se pääperseilijä. Ihan jo sen epäkunnioittavuuden vuoksi mitä harjoittaa mm. vetäsemällä etusivulleen kaikkien nähtäville yhteiskuvan Alexin kans, samoin siellä paistattelee kuva heidän vanhasta ”rakkaustatuoinnista”. Jos Alexi merkitsisi sille puoltakaan siitä mitä yrittää esittää, niin ei todellakaan mässäilisi tällä asialla tolleen julkisesti, niinku olisi joku oikea leskikin tässä keississä, muutoinkin siis kuin paperilla. Jokainen vilpitön ja vainajaa kunnioittava henkilö pysyttelisi sivussa koska miehellä oli nykyinenkin puoliso, jota saattaa ihan pikkasen häiritä tollaset exän ulostulot tällaisessa tilanteessa, ja siksi tuo käytös loukkaisi Alexia itseään, mikäli se Kimiä oikeasti kiinnostaisi, eli Ihan witun irvokasta! Nostalgiset kuvatkin voisi hienotunteisemmin jakaa vaikka yksityisessä ryhmässä asianosaisten kanssa muistellen, eikä lypsää niilläkin huomiota.

Mitäs noin niinkun teoriassa jos sulla olisi aivan hemmetin raastava eksä, josta et saa eroa laillisesti sitten millään, vaikka asiasta jo 14 vuotta tapeltu - niin etkö kävisi omasta nimettömästä vähintäänkin edes laseroimassa pois sen aiemman "vihkisormuksen"?

Mahtoikohan Kelli edes tietää tatuoinnin alkuperää ja tarkoitusta.

Niimpä, eihän se ollut mikään nimi tai sormus, vaan käärme (osuvaa? :D), jota tuskin kukaan yhdistäisi eksään ellei se itse olisi postannut siitä kuvia kaikelle kansalle.

Käärmeestä tuli mieleen, onko tämä ollut jo täällä (tuon kirjoittaja myös käytti nimitystä käärme (snake):

https://whatwhybecauseican.blogspot.com/2021/01/people-are-not-well.html

Vierailija
1745/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme on monta asiaa, mutta tärkeintä tässä tapauksessa on se, että mytologiassa se on vartija, he olivat toistensa vartijoita, nyt Kim on täällä hoitamassa velvollisuuksiaan, hän suojelee Alexin muistoa määrätietoisesti, miettikää nyt itse, aussiwannabeposseko näitä asioita pitäisi hoitaa, ei hyvää päivää, Alexi oli monta asiaa, mutta ei tyhmä, hän antoi itsensä Kimille, ikuisesti ❤

Vierailija
1746/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärme on monta asiaa, mutta tärkeintä tässä tapauksessa on se, että mytologiassa se on vartija, he olivat toistensa vartijoita, nyt Kim on täällä hoitamassa velvollisuuksiaan, hän suojelee Alexin muistoa määrätietoisesti, miettikää nyt itse, aussiwannabeposseko näitä asioita pitäisi hoitaa, ei hyvää päivää, Alexi oli monta asiaa, mutta ei tyhmä, hän antoi itsensä Kimille, ikuisesti ❤

:DDD Nyt menee liian paksuksi.

Vierailija
1747/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku tyyppi kirjoittanut Bodom After Midnight -sivulle olleensa yhteyksissä tähän Sheriin ja Kelliin tästä lahjoitus -hässäkästä. Miksei SJ tai Kelli itse voi selventää tuota kuviota, vaan joku tyyppi taas vaan kertoilee ja selkeyttää asioita heidän puolestaan? 

Vierailija
1748/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Marko Hietala nimitti Kimiä Bossi-Gossiksi lähdettyään Sinergystä ja kävi aika selväksi, kuka päätti bändin asioista. En usko että ihmiset valtavasti muuttuvat, ainakaan tarkoitusperiltään.

Ihan naurettavaa itkeä jonkun naisen pomottavasta toiminnasta, jos se olisi mies, niin sen määrätietoista ja tahtonsa tietävää toimintaa ihailtaisiin.

En ota ikinä tosissaan miesten itkuja pomottavista ja ns. narttumaisista naistyökavereista.

Vierailija
1749/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on joku tyyppi kirjoittanut Bodom After Midnight -sivulle olleensa yhteyksissä tähän Sheriin ja Kelliin tästä lahjoitus -hässäkästä. Miksei SJ tai Kelli itse voi selventää tuota kuviota, vaan joku tyyppi taas vaan kertoilee ja selkeyttää asioita heidän puolestaan? 

Ei kai siinä ole selvitettävää, sehän suljettiinkin huijauksena.

Vierailija
1750/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasi Kellyn.

No aika törkeää väittää, että kellistä johtui. Aikuinen ihminen ei kyllä voi muutenkaan syyttää omista ongelmistaan (esim. päihdeongelmasta) parisuhdekumppania, kun aina voi erota.

Itsekin olen sitä mieltä ettei kyseistä henkilöä voi syyttää alamäestä ja päihdeongelmasta, joka alkoi jo noin kaksikymmentä vuotta ennen kyseisen henkilön tapaamista.

Vaikka muuten olenkin sitä mieltä, että tuo aussiporukka on ihan outoa.

Vierailija
1751/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt muutaman päivän seuraillut keskustelua, instatilejä ym lähes maanisesti. En ole COB fani (oppinut tuonkin lyhenteen näinä päivinä), mutta

toki tiesin bändin ja Alexin nimeltä ja muistan lukeneena uutisia hänen terveysongelmistaan. Oma, hiukan Aleksia vanhempi läheiseni kuoli myös yhtäkkiä yllättäen ja shokkina läheisille, ei hänkään varsinaisesti ollut terveyden perikuva sinänsä.

En enää edes muista, mikä nyt olikaan alunperin pointtini, kun aloin kommenttiani kirjoittaa, mutta sanon nyt sen, että elämää ei pidä koskaan ottaa itsestään selvänä ja on monenlaisia tapoja käsitellä surua. Sinä päivänä (tai yönä) kun joku läheinen yllättäen kuolee, maailma muuttaa muotoaan, eikä oma elämä ole enää koskaan sama, sitä sitten työstää ja reagoi kuka mitenkin.

Itseäni kuitenkin nyppii nämä kaikki eri osapuolien ( miksi pitää olla osapuolia, suru on kaikilla)kaverien/ystävien sekoilut, syyttelyt, avautumiset ja juoruilut. Antaisivat läheisten työstää suruaan omalla tavallaan ja puhua itse, jos haluavat puhua.

Mutta joo, elämä on ja sitten jonain päivänä sitä ei enää ole.

ohis ja anteeksi.

Vierailija
1752/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37651 kirjoitti:

Onko Alexi adoptoinut virallisesti Kellin tyttären, vai onko sekin tehty vain "leikisti"? 

Ei ole. Alexi vain sanoi että tuo tytär alkoi kutsua häntä isäpuolekseen ja asia oli täysin okei hänelle.

Vierailija
1753/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on niin kuin jostain nig erialaiskirjeestä kun koko ajan putkahtaa uusia ihmisiä selittämään miksi sitä rahaa oli tarvis kerätä :DDD

Vierailija
1754/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuolla Allulla nyt jotenkin isokin omaisuus, kun noin pitää tapella??? :o 

Vierailija
1755/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa itkeä jonkun naisen pomottavasta toiminnasta, jos se olisi mies, niin sen määrätietoista ja tahtonsa tietävää toimintaa ihailtaisiin.

En ota ikinä tosissaan miesten itkuja pomottavista ja ns. narttumaisista naistyökavereista.

Niinpä. Ja Kim on itse myöntänyt olleensa bändin ”pomo”, se joka hyvin pitkälle vastasi monista asioista (pois lukien isojen kiertueiden järjestämiset). Hänen sanoin, demokratiassakin tarvitaan johtaja.

Vierailija
1756/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuolla Allulla nyt jotenkin isokin omaisuus, kun noin pitää tapella??? :o 

Ei kai siinä mitään tappelemista ole, koska se menee lain mukaan. Arvio oli jossakin 6 milj. joten on siinä jonkun verran omaisuutta.

Varmaan vaan jotkut purkaa pettymystään ja loukkaantumistaan tietyistä asioista, ja toiset puolustaa sitten itseään.

Vierailija
1757/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instaa ei mulla ole, mutta jo facen perusteella tuomioni on, että Kim on tässä se pääperseilijä. Ihan jo sen epäkunnioittavuuden vuoksi mitä harjoittaa mm. vetäsemällä etusivulleen kaikkien nähtäville yhteiskuvan Alexin kans, samoin siellä paistattelee kuva heidän vanhasta ”rakkaustatuoinnista”. Jos Alexi merkitsisi sille puoltakaan siitä mitä yrittää esittää, niin ei todellakaan mässäilisi tällä asialla tolleen julkisesti, niinku olisi joku oikea leskikin tässä keississä, muutoinkin siis kuin paperilla. Jokainen vilpitön ja vainajaa kunnioittava henkilö pysyttelisi sivussa koska miehellä oli nykyinenkin puoliso, jota saattaa ihan pikkasen häiritä tollaset exän ulostulot tällaisessa tilanteessa, ja siksi tuo käytös loukkaisi Alexia itseään, mikäli se Kimiä oikeasti kiinnostaisi, eli Ihan witun irvokasta! Nostalgiset kuvatkin voisi hienotunteisemmin jakaa vaikka yksityisessä ryhmässä asianosaisten kanssa muistellen, eikä lypsää niilläkin huomiota.

Mitäs noin niinkun teoriassa jos sulla olisi aivan hemmetin raastava eksä, josta et saa eroa laillisesti sitten millään, vaikka asiasta jo 14 vuotta tapeltu - niin etkö kävisi omasta nimettömästä vähintäänkin edes laseroimassa pois sen aiemman "vihkisormuksen"?

Mahtoikohan Kelli edes tietää tatuoinnin alkuperää ja tarkoitusta.

Niimpä, eihän se ollut mikään nimi tai sormus, vaan käärme (osuvaa? :D), jota tuskin kukaan yhdistäisi eksään ellei se itse olisi postannut siitä kuvia kaikelle kansalle.

Kai ymmärrät, että Aleksi itse kuitenkin tiesi, mikä se ja sen merkitys oli.

Näin plus se, että tässä kohtaa ei taatusti tarvinne miettiä sitäkään, etteikö fygeä olisi ollut sinänsä kohtalaisen hintavaan laserointioperaatioon.

Vierailija
1758/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se kauheeta, jos joku Kimberly on bossi, mutta jos Tuomas on bossi niin ihan hieno homma.

Ei bossius mikään synti lähtökohtaisesti ole, (vaikka olisikin nainen) kaikki julkisesti tiedossa olevat Aleksin puolisot ovat minusta aika boss-ladyja,joko työssään tai kotona tai sekä että, sen mitä julkisuuskuvasta voi oletuksia tehdä. Jotkut tykkää

Vierailija
1759/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten ihmiset on näin sekaisin? eihän se halunnut enää olla kimin kanssa naimisissa eikä suhteessa :O sitoutui ihan muualle vuosia sitten

Vierailija
1760/4925 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasi Kellyn.

No eihän ketään varsinaisesti syyttää voi. Itsestähän kaikki on kiinni. Mutta kyllä sillä kumppanilla on vaikutusta kuitenkin. Jokainen alkoholistin kanssa elänyt tuntemani tyyppi on tehnyt kaikkensa, ettei toinen joisi (varsinkin jos on jo terveyden kanssa ongelmia), eikä kannustanut juomaan. Koska aloitettuaan alkoholisti ei pysty lopettamaan. Ja houkutus on jatkuvaa. Ellei kumppani sitten itse ole ollut samanlainen.

Ketju on lukittu.