Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielikuvitusleikki: Mitä tekisit, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen huomenna?

Vierailija
08.06.2014 |

Ja ei please väittelyä siitä voisiko niin ikinä käydä, vaan ihan pelkkää mielikuvitusleikkiä. Mitä tapahtuisi ja miten reagoisit?

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:24"]

Lähtisin kauas pois...Kanadaan vaikka? Ja perhe tottakai mukaan miestä myöden vaikka mies sanoo että hän jää puolustamaan Suomea. Ei jää jos mä vaan sen estämään pystyn...itsekäs en ole!

[/quote]

 

Hah, millähän ihmeellä menisit??? Toivottavasti ymmärrät, että sotatilassa lentokoneet eivät lennä eivätkä laivat liiku? Ja jos asevelvollinen yrittää livistää maasta, hän on aika pahassa pulassa.

 

[/quote]

Ai? Älä kerro sitä kaikille sadoille lentoyhtiöille jotka tälläkin hetkellä lentävät Ukrainaan. Sielläkin käsittääkseni ryssät sotivat parasta aikaa.

Vierailija
102/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolippu mahdollisimman kauas koko perheelle tai jos ei saa niin autolla Pohjois-Ruotsin kautta pakoon Eurooppaan. En halua, että ryssät raiskaavat ja tappavat perheemme. Olen sellaisessa ammatissa, että sen ne tekevät varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pois.

Vierailija
104/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomesta pääsisi pois. Ei ainakaan tylikäinen, jollaista tarvittaisiin täällä. Taja olisi pohjoisessakin kiinni.

Vierailija
105/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:08"]

Lentolippu mahdollisimman kauas koko perheelle tai jos ei saa niin autolla Pohjois-Ruotsin kautta pakoon Eurooppaan. En halua, että ryssät raiskaavat ja tappavat perheemme. Olen sellaisessa ammatissa, että sen ne tekevät varmasti.

[/quote]

Ihan uteliaisuudesta, mikäköhän tällainen ammatti mahtaa olla?

Vierailija
106/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin jostain käsiaseen ja lähtisin evakkoon, Ruotsiin pyrkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:06"]Rajat menee heti kiinni. Mun saksan ope pääsi sodan alla Saksasta nipin napin Suomeen, vaikka oli täysin suomalaisen ja siellä vaan kieltä oppimassa.
Oli ollut todella tipalla.
Ei tietenkään Suomestakaan saa lähteä. Väki tarvitaan täällä. Luuserithan lähtis heti muualle loisimaan, kun ei hivittaisi sotia.
[/quote]
Totuus on se että Suomi ei voi Venäjälle mitään. Venäjä on nyt jo piirittänyt Suomen. Sillä on Suomen länsipuolella laivastoa hallinnassaan ja itäraja on Venäjän hallinnassa. Ei mahdettaisi mitään, Suomen kansa siinä vaan menetettäisiin.

Vierailija
108/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ryssä kuriin saadaan. Suomessa on aseita vähän joka talossa ja koulutettua väkeä niitä käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin mustan gi'n ylle, mustat villasukat jalkaan, mustan villamyssyn päähän. Olisin yhtäkkiä ja yllättäen Putlerin henkitorven takana partaveitsenterävällä kromi-molybdeeni-vanadium veitselläni ja kaivertaisin aatamin omenan sotasaaliikseni ennen kuin kukaan olisi havainnut mitään. Ja ennen kuin kukaan olisi ehtinyt edes sormeaan liikuttamaan olisin heittänyt jo savupommini ja poistunut paikalta.

Vierailija
110/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypättäision mun kiinalaisen miehen kans Siperian junaan ja ajetteisiin kohti Itää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että mun olisi ihan turha yirttää minkäänlaista pelastusta. Asutaan Nesteen kupeessa, ja sen kun pamauttaa ilmaan, niin siinä ei ehdi montaakaan sanaa sanoa, ja askelta ottaa.

Vierailija
112/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "rajat kiinni, et pääse pois" - tyypit on kyllä huvittavia. Niin ethän sä sodan syttyessä ainuttakaan lentoa saa Helsinki-Vantaalta kuten et pääse laivaan Silja Linen terminaalissakaan. Tosin voit ylittää rajat veneellä, autolla, kävellen yms ei-julkisilla kulkuneuvoilla. Itse C-luokan miehenä menisin mökille äitini ja alaikäisten siskojeni kanssa kaivamaan vaarin asekätköt esiin ja luultavasti siellä oltaisi loppuun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:55"]

Lappaisin auton takakonttiin aggregaatin, vettä ja sika-nautaa. Sekä tietty sen perheen autoon. Lähdettäisiin Ruotsiin rajan yli autolla ja sieltä lennolla sukulaisten luo Yhdysvaltoihin.

Ajoitus on se tärkein pointti, jopa juutalaiset pääsi karkuun kunhan ne oli ajoissa tai niillä olis suhteita ja rahaa.

[/quote]

Jutkuilla oli Jahve meriä halkomassa tarvittaessa.

[/quote]

Niin? Ja mulla Hesus? En tiiä kumpi voittaa, koska Mortal Kombatissa en päässyt koskaa loppuleveleille.

Vierailija
114/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oma perhe pois vaarta-alueelta. Sitten tekisin miehittäjän elämän niin vittumaiseksi kuin suinkin. Sissinä selustassa. Muutaman venäläisen saisin pelistä pois ennen kuin menisi itseltä henki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/173 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:57"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 02:55"]

Lappaisin auton takakonttiin aggregaatin, vettä ja sika-nautaa. Sekä tietty sen perheen autoon. Lähdettäisiin Ruotsiin rajan yli autolla ja sieltä lennolla sukulaisten luo Yhdysvaltoihin.

Ajoitus on se tärkein pointti, jopa juutalaiset pääsi karkuun kunhan ne oli ajoissa tai niillä olis suhteita ja rahaa.

[/quote]

Jutkuilla oli Jahve meriä halkomassa tarvittaessa.

[/quote]

Meillä on Paavo Väyrynen. Paavolle mikään ei ole mahdotonta.

Vierailija
116/173 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin heti Viroon ja hakisin sieltä kaikille perheenjäsenille turvapaikkaa. Näes Viro on Naton jäsen ja Natolaiset puolustavat omiaan.

Totta

Vierailija
117/173 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rennosti. Tietäisin, että Immonen ja Halla-aho ottaisi aseet käsiinsä ja puolustaisi meitä vimmatusti.

Vierailija
118/173 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaisin siihen, että Rajat Kiinni porukka joisi vähän kiljua ja menisi eturintamalle meitä puolustamaan.

Vierailija
119/173 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin rennosti. Tietäisin, että Immonen ja Halla-aho ottaisi aseet käsiinsä ja puolustaisi meitä vimmatusti.

Höpö höpö, Immonen ainakin sairastuisi sopivasti flunssaan tai saisi migreenin.

Vierailija
120/173 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että pian alkaisin kasvaa koiranputkea kahden kuutin yksiössäni tai sitten en.