Mielikuvitusleikki: Mitä tekisit, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen huomenna?
Ja ei please väittelyä siitä voisiko niin ikinä käydä, vaan ihan pelkkää mielikuvitusleikkiä. Mitä tapahtuisi ja miten reagoisit?
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:02"]
Mulla tommoset setit http://i.imgur.com/oZPlMjF.jpg
[/quote]
Phyi!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:02"]
Mulla tommoset setit http://i.imgur.com/oZPlMjF.jpg
[/quote]
Hei! Tää on hyvä! Harvinainen kuva. Tallensin sen heti. Monistan pikkujoulujuhlia varten ja jaan naisille S/M -leikkejä varten, "antaudu"
t. Mies 55, toimistopäällikkö
Varmaan menisin töihin sairaalaan ihan kuten yleensäkin, minua todennäköisesti tarvittaisiin siellä tai jos varsinainen rakennus olisi pommitettu, niin menisin väliaikaista sairaalaa pystyttämään. Pistäisin mieheni ajamaan lapset länsirannikolle turvaan isovanhempien luo, tai peräti Ruotsiin sukulaisten hoiviin.
näin ajatusleikkinä, järjestäisin lapseni Ruotsiin turvaan. Onneksi meillä ei puhuta pakkoruotsista, vaan sitä on opetettu lapsille. Yrittäisin varmaan kaikin tavoin pitää yhteyttä ulkomaailmaan ja kerätä tositusaineistoa myöhempää tutkimusta varten siitä, mitä oikein Suomessa tapahtui.
Lähtisin ruotsinlaivalle ja jäisin Ruotsiin.
Saataisiin ainakin suomeen kunnon miehiä, eikä mitään tossunalusia ja lassukoita. Taidan pistää Putinille antautumiskirjeen menemään.
Helsingin keskustassa asuvana menisin pommisuojaan koiran kanssa. Ei ole autoa eikä paikkaa maalla, minne mennä. Toivoisin, että joku ystävä auttaisi. Ulkomaille yrittäisin, jos se olisi mitenkään mahdollista.
Toivoisin että esim vanhempani pääsisivät pois. Jos joku pääsisi, voisimme ottaa meille asumaan vaikka on vaan 3 h+keittiö ja meitäkin on 3.
T. Ruotsissa asuva
Menisin hameen helmat korvissa tien laitaan odottamaan Venäjän Karhua.
Rajat menee heti kiinni. Mun saksan ope pääsi sodan alla Saksasta nipin napin Suomeen, vaikka oli täysin suomalaisen ja siellä vaan kieltä oppimassa.
Oli ollut todella tipalla.
Ei tietenkään Suomestakaan saa lähteä. Väki tarvitaan täällä. Luuserithan lähtis heti muualle loisimaan, kun ei hivittaisi sotia.
Ei Suomessa pysty olemaan metsästäjä keräilijä. Laskujen mukaan esim Englantiin mahtuisi vain noin 4000 metsästäjä keräilijää.
Kilpailu on kovaa.
Joo, ei sotaa käyvästä maasta pääse pakenemaan. Sen lisäksi ei lentokoneet lentäisi edes muuta kuin tarviketoimitusten ja sodan takia.
Ei pysty poistumaan maasta. Ihan heti rajat suljetaan.
Menisin rintamalle ja tapattaisin itseni, koska en ole mikään karski mies.
Kasaisin hätävarat, patteriradion, aseet ja vaatteet asuntovaunuun ja me lähdettäsiin tuttuun korpipaikkaan kotvaseksi "kuulolle".
Niin ja tietysti yrittäisin saada vielä tilitä rahat mukaan
83
Alkaisin ramboks ja pimeyden turvin teurastaisin ryssät.
Ei kai pommiauojaan nyt koiraa saa ottaa. Se olisi vaarallinen hermostuessaan ja allergisoisi. Lisäksibpommisuojissa on ahdasta.
On sen verran vakava asia, että anna olla kuvittelematta.
Perhe,kissat,ruokaa,lääkkeitä ja paljon bensaa mukaan ja paettais jonnekkin. Varmaan Ruotsiin,asutaan ihan rajalla