Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielikuvitusleikki: Mitä tekisit, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen huomenna?

Vierailija
08.06.2014 |

Ja ei please väittelyä siitä voisiko niin ikinä käydä, vaan ihan pelkkää mielikuvitusleikkiä. Mitä tapahtuisi ja miten reagoisit?

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe,kissat,ruokaa,lääkkeitä ja paljon bensaa mukaan ja paettais jonnekkin. Varmaan Ruotsiin,asutaan ihan rajalla

Vierailija
82/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:02"]

Mulla tommoset setit http://i.imgur.com/oZPlMjF.jpg

[/quote]

Phyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:02"]

Mulla tommoset setit http://i.imgur.com/oZPlMjF.jpg

[/quote]

 

Hei! Tää on hyvä! Harvinainen kuva.  Tallensin sen heti.  Monistan pikkujoulujuhlia varten ja jaan naisille S/M -leikkejä varten,  "antaudu"

 

t.  Mies 55, toimistopäällikkö

Vierailija
84/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menisin töihin sairaalaan ihan kuten yleensäkin, minua todennäköisesti tarvittaisiin siellä tai jos varsinainen rakennus olisi pommitettu, niin menisin väliaikaista sairaalaa pystyttämään. Pistäisin mieheni ajamaan lapset länsirannikolle turvaan isovanhempien luo, tai peräti Ruotsiin sukulaisten hoiviin.

Vierailija
85/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ajatusleikkinä, järjestäisin lapseni Ruotsiin turvaan. Onneksi meillä ei puhuta pakkoruotsista, vaan sitä on opetettu lapsille.  Yrittäisin varmaan kaikin tavoin pitää yhteyttä ulkomaailmaan ja kerätä tositusaineistoa myöhempää tutkimusta varten siitä, mitä oikein Suomessa tapahtui. 

 

Vierailija
86/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ruotsinlaivalle ja jäisin Ruotsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiin ainakin suomeen kunnon miehiä, eikä mitään tossunalusia ja lassukoita. Taidan pistää Putinille antautumiskirjeen menemään.

Vierailija
88/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa asuvana menisin pommisuojaan koiran kanssa. Ei ole autoa eikä paikkaa maalla, minne mennä. Toivoisin, että joku ystävä auttaisi. Ulkomaille yrittäisin, jos se olisi mitenkään mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että esim vanhempani pääsisivät pois. Jos joku pääsisi, voisimme ottaa meille asumaan vaikka on vaan 3 h+keittiö ja meitäkin on 3.
T. Ruotsissa asuva

Vierailija
90/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hameen helmat korvissa tien laitaan odottamaan Venäjän Karhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat menee heti kiinni. Mun saksan ope pääsi sodan alla Saksasta nipin napin Suomeen, vaikka oli täysin suomalaisen ja siellä vaan kieltä oppimassa.
Oli ollut todella tipalla.
Ei tietenkään Suomestakaan saa lähteä. Väki tarvitaan täällä. Luuserithan lähtis heti muualle loisimaan, kun ei hivittaisi sotia.

Vierailija
92/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa pysty olemaan metsästäjä keräilijä. Laskujen mukaan esim Englantiin mahtuisi vain noin 4000 metsästäjä keräilijää.
Kilpailu on kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei sotaa käyvästä maasta pääse pakenemaan. Sen lisäksi ei lentokoneet lentäisi edes muuta kuin tarviketoimitusten ja sodan takia.

Vierailija
94/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty poistumaan maasta. Ihan heti rajat suljetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin rintamalle ja tapattaisin itseni, koska en ole mikään karski mies.

Vierailija
96/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasaisin hätävarat, patteriradion, aseet ja vaatteet asuntovaunuun ja me lähdettäsiin tuttuun korpipaikkaan kotvaseksi "kuulolle". 

Vierailija
97/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietysti yrittäisin saada vielä tilitä rahat mukaan

 

83

Vierailija
98/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin ramboks ja pimeyden turvin teurastaisin ryssät.

Vierailija
99/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pommiauojaan nyt koiraa saa ottaa. Se olisi vaarallinen hermostuessaan ja allergisoisi. Lisäksibpommisuojissa on ahdasta.

Vierailija
100/173 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran vakava asia, että anna olla kuvittelematta.