Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielikuvitusleikki: Mitä tekisit, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen huomenna?

Vierailija
08.06.2014 |

Ja ei please väittelyä siitä voisiko niin ikinä käydä, vaan ihan pelkkää mielikuvitusleikkiä. Mitä tapahtuisi ja miten reagoisit?

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aurinko matkalta vaan ostaisin pienlentokoneen tms. ja suihkis pois vaan...

Vierailija
42/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:24"]

Lähtisin kauas pois...Kanadaan vaikka? Ja perhe tottakai mukaan miestä myöden vaikka mies sanoo että hän jää puolustamaan Suomea. Ei jää jos mä vaan sen estämään pystyn...itsekäs en ole!

[/quote]

 

Hah, millähän ihmeellä menisit??? Toivottavasti ymmärrät, että sotatilassa lentokoneet eivät lennä eivätkä laivat liiku? Ja jos asevelvollinen yrittää livistää maasta, hän on aika pahassa pulassa.

 

[/quote]

 

 

jaa, mutta Tallinnaan pääsee katamaraanilla kun on rahaa millä maksaa;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:36"]

En aurinko matkalta vaan ostaisin pienlentokoneen tms. ja suihkis pois vaan...

[/quote]

 

Ai sotatilassa suihkisit...

 

No, Darwin oli oikeassa luonnonvalinnasta ;)

 

Vierailija
44/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus leikki hän tää oli joten...mun lentsikka on pinkki ja sillä on prinsessan tiara ohjaamon katossa....

Vierailija
45/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:28"]

Laittaisin itseni mahdollisimman ruman ja vastenmielisen näköiseksi ja pyrkisin kaikin tavoin välttää raiskatuksi joutumisen. Onneksi minulla ei ole lapsia, voin keskittyä suojelemaan vain itseäni.

[/quote]

 

Kannatan. Tosin en tiedä, auttaako rumuuskaan, mitä minulla on jo omasta takaa. Käsittääkseni sotilaat ovat kautta aikojen raiskanneet kaikkea mitä vastaan tulee.

 

Vierailija
46/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:36"]

En aurinko matkalta vaan ostaisin pienlentokoneen tms. ja suihkis pois vaan...

[/quote] Osaatko lentaa? Pienkone ei jaksa lentaa Atlantin yli ;) Muuten, onpa sulla kovasti rahaa kotona kaiken varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä sitten ole mitään pahan päivän varalle?

Vierailija
48/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadasta kirjoittanut eli mä....rollasin vähän. Tunnustan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus on että äkkiä omalla veneellä tuohon Ruotsin puolelle. Mutta oikeasti ei varmaan tehtäisi oikein mitään muuta kuin odotettaisiin ja katsottaisiin mitä nyt tapahtuu.

Vierailija
50/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:43"]

Eikö teillä sitten ole mitään pahan päivän varalle?

[/quote]

 

Juu,on. Parin viikon ruokavarannot sekä reilusti vessapaperia ja saippuaa. Venäläiset kun hyäkkää suomeen niin nehän ne ensmäisenä kaupoista loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina näitä jankutuksia "miten luulet lähteväsi maasta, kun kaikki rajat laitetaan päivässä kiinni?" Ettekö tosiaan ole kuulleet, että sotaa käyvistä maista on aina lähetty pakoon? Eikö muka ole Syyriasta, Somaliasta, Afganistanista ynnä muualta yhtään pakolaista maailmalla?

 

Totta, Suomella on pisin maaraja Venäjän kanssa, mutta sitäkin kautta jotkut nokkelat saattaisivat päästä Etelä-Eurooppaan, puhumattakaan rajanylityksistä Ruotsiin tai Norjaan. Tuskin siellä joka metrillä on vahtia. Onnistuihan ihmisten paeta Itä-Berliinistäkin länteen, kaikista muureista huolimatta.

Vierailija
52/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos venäläiset tulee tänne niin mennän me evakkoon Venäjälle ? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 15 minuuttia ja Suomea ei ole enää olemassakaan. Pakenee ken luulee ehtivänsä. Mutta kuten todettua Venäjä ei tule koskaan hyökkäämään Suomeen, joten pelko pois poijjaat.

Vierailija
54/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisin ruveta opiskelemaan, miten ratsusta tehdään työhevonen. Saattaisi tulla tarpeeseen.

 

En tiedä, on turhauttavaa, kun ei varmaan voisi enempää pihalla olla näissä asioissa. Täytyisi varmaan hankkia edes kuivia herneitä, että saisi soppaa keitellä puuhelllalla, jos vaikka sähkönjakelu menisi. En minä tiedä nykysodasta mitään, paitsi että tuskin se samaa on kuin edellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:43"]

Eikö teillä sitten ole mitään pahan päivän varalle?

[/quote]

Eikai tässä siitä  ole kyse. Mitä sinä teet ruoka- ym. varastoillasi, jos kotisi on pommitettu maantasalle ja olet joutunut parissa minuutissa lähtemään pakoon?

Vierailija
56/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:55"]

Jos venäläiset tulee tänne niin mennän me evakkoon Venäjälle ? :D

[/quote] XD

Vierailija
57/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai Putinin tarvitse tänne enää aseellisesti hyäkätä kun on luimuttanut tänne jo satojatuhansia asumaankin tuhansittain venäläisiä. Sillä periaatteella voi jo vaatia Suomea takaisin osaksi Venäjää sillä täällähän on jo paikallista kulttuuriperintöä, eikö? Arhinmäestä voisi tulla Putingradin (sori, Stadin) komissaari.

Vierailija
58/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:21"]

Kirjoittaisin av:lle ison joukon "mitäs minä sanoin" -avauksia.

[/quote]

 

:D

 

Vierailija
59/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotikaupungissa huonolta alkaisi näyttää, niin mies ja kissat autoon ja kaupan kautta mökille. Maalaispankissa voi sitten poiketa nostamassa kaiken tilillä olevan rahan käteiseksi.

 

Toisaalta, ihan sama mikä poikkeustila tulisi niin tuskinpa sitä haluaisi kotiaan jättää.

Vierailija
60/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin myymään bensaa.