kaunis kesäilta, mulla ei ketään jonka kans mennä viihteelle
Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.
Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.
Mitä mä teen?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:44"]
Missä päin te muut asutte? Täällä pian 21v. neitonen ihan hukassa kun ei ole yhtään kaveria paikkakunnalla, kaikki asuvat muualla... Itä-Suomesta itse.
[/quote]
PK-seudulla.
-Se, jolla oli pahoja ongelmia oikeinkirjoituksen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]
Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.
Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.
Mitä mä teen?
[/quote]
Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]
Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.
Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.
Mitä mä teen?
[/quote]
Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.
[/quote]
Minkä ikäinen oot?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]
Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.
Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.
Mitä mä teen?
[/quote]
Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.
[/quote]
Minkä ikäinen oot?
[/quote]
Täytyän 24 vuotta tänä vuonna. Sinä?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]
Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.
Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.
Mitä mä teen?
[/quote]
Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.
[/quote]
Minkä ikäinen oot?
[/quote]
Täytyän 24 vuotta tänä vuonna. Sinä?
[/quote]
Täytyän*
Missä päin te muut asutte? Täällä pian 21v. neitonen ihan hukassa kun ei ole yhtään kaveria paikkakunnalla, kaikki asuvat muualla... Itä-Suomesta itse.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:56"]Herravarjele! Mene yksin. Ei voi olla noin onnetonta touhua, että haikailet viihteelle mutta et kaverin puutteessa voi lähteä.
[/quote]
Se on tosi vaikeaa lähteä yksin ja hyvin masentavaa.