Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaunis kesäilta, mulla ei ketään jonka kans mennä viihteelle

Vierailija
07.06.2014 |

Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.

Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.

Mitä mä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:56"]Herravarjele! Mene yksin. Ei voi olla noin onnetonta touhua, että haikailet viihteelle mutta et kaverin puutteessa voi lähteä.

[/quote]

Se on tosi vaikeaa lähteä yksin ja hyvin masentavaa.

Vierailija
22/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:44"]

Missä päin te muut asutte? Täällä pian 21v. neitonen ihan hukassa kun ei ole yhtään kaveria paikkakunnalla, kaikki asuvat muualla... Itä-Suomesta itse.

[/quote]

 

PK-seudulla.

 

-Se, jolla oli pahoja ongelmia oikeinkirjoituksen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUORRA!

Vierailija
24/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]

Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.

Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.

Mitä mä teen?

[/quote]

 

Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.

Vierailija
25/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]

Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.

Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.

Mitä mä teen?

[/quote]

 

Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.

[/quote]

Minkä ikäinen oot?

Vierailija
26/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]

 

Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.

 

Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.

 

Mitä mä teen?

 

[/quote]

 

 

 

Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.

[/quote]

 

Minkä ikäinen oot?

[/quote]

 

Täytyän 24 vuotta tänä vuonna. Sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]

 

Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.

 

Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.

 

Mitä mä teen?

 

[/quote]

 

 

 

Tuu mun kanssa joku viikonloppu? Mulla sama tilanne.

[/quote]

 

Minkä ikäinen oot?

[/quote]

 

Täytyän 24 vuotta tänä vuonna. Sinä?

[/quote]

 

Täytyän*

Vierailija
28/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No prkl, TÄYTÄN*! Onpa nyt vaikea sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin te muut asutte? Täällä pian 21v. neitonen ihan hukassa kun ei ole yhtään kaveria paikkakunnalla, kaikki asuvat muualla... Itä-Suomesta itse.

Vierailija
30/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jotakuta muuta?