kaunis kesäilta, mulla ei ketään jonka kans mennä viihteelle
Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.
Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.
Mitä mä teen?
Kommentit (30)
Meet vaan ja tutustut ihmisiin ei kavereita saa jollei ite tee mitään sen eteen
Laita sinne facebookkiin tilapäivitys että menojalka vipattaa, kuka lähtee mukaan? :)
Mä lähdin eilen yksin terassille. Illasta tuli oikein mukava ja muutama uusi kaverikin sieltä löytyi, joita ihan mahdollisesti tulee nähtyä toistekin:) Mulle tää on ihan normaalia, harvoin menee aikataulut kavereiden kanssa niin yksi yhteen, että pystyy sen varaan uloslähtöään suunnittelemaan. Kyllä se small talk alkaa muutaman drinkin jälkeen sujua ujommaltakin, minulle on tosin muutenkin helppoa solmia uusia kaverisuhteita.
Ei se elämä siellä ravintolassa tai terdellä ole. Mun mielestä. Nauti rennosta illasta kotona, lue tai tee kasvohoito ja lähde aamulla jonnekin kivaan paikkaan kävelylle tai fillaroimaan ja käy jätskillä? Miks aina pitää olla ihmisiä ympärillä?
8; entä jos tällä ei koskaan ole ketään siinä ympärillä?
Ap, mulla aina sama ongelma. Elämässä muutama hyvä ystävä jotka asuuvat toisilla paikkakunnilla. Työkaverit on työkavereita, ei oo kenenkään kanssa vielä ainakaan niin tullut kaverustuttua että haluais lähteä ulos.. miehen kanssakkaan ei yhdessä päästä koskaan, kun ei oo lapsenvahtia. Kyllä näitä vapaapäiviä on tullut 4v jo vietettyä kasvohoitoja kotona tehden, rentoutuen ja hyvän leffan parissa että olis mukavaa edes joskus päästä kivassa seurassa ulos.
Että ei sitä elämää sekään ole, että aina on kotona.
Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:01"]Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D
[/quote]
Sama täällä, terassilla minäkin mietin lähdenkö yksin sittenkin...
Ikää jo 40+, joten vapaata on riittämiin, eikä joka viikonloppu jaksa niitä kasvohoitojakaan tehdä :-D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:01"]Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D
[/quote]
Sama täällä, terassilla minäkin mietin lähdenkö yksin sittenkin...
Ikää jo 40+, joten vapaata on riittämiin, eikä joka viikonloppu jaksa niitä kasvohoitojakaan tehdä :-D
Lapsellista touhua laittaa päivityksiä kivoista illanvietoista ja tapaamista. Mitäs sitten kun et mainitsekaan jonkun tietyn ihmisen tapaamista? Onko se henkilö vähemmän mukava?
Ei minullakaan ole, rakas ap. :( Auttaisin sua, jos osaisin. Mut oon samassa suossa... :( Yritetään me yksinäiset kuitenkin pitää pää pinnalla vaikka kuinka surettaisi ! <3
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.
Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.
Mitä mä teen?
[/quote]
No vittu LOPETA VALITTAMINEN JA ALA ELÄÄ!!! Niin minäkin teen - yksinolemiseen tottuu kun ei muusta tiedä, ja sitäpaitsi: ei tartte tehdä kompromisseja kun reissuun lähtee!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:01"]Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D
[/quote]
Sama täällä, terassilla minäkin mietin lähdenkö yksin sittenkin...
Ikää jo 40+, joten vapaata on riittämiin, eikä joka viikonloppu jaksa niitä kasvohoitojakaan tehdä :-D
[/quote]
Näin juuri... Noh, se on joko yksin viihteelle tai sitten vaan voi nauttia ihanasta kesäillasta ja kuunnella luontoa! :)
Asennä kännykkääsi Tinder. Sitten rajaat ehdokkaat esim. esim. 2 - 4 km säteeltä, niin varmaan löytyy joku ihan läheltä, joka lähtee seuraksi kylille. Ja eikun ehdokkaita selailemaan!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:20"]
Lapsellista touhua laittaa päivityksiä kivoista illanvietoista ja tapaamista. Mitäs sitten kun et mainitsekaan jonkun tietyn ihmisen tapaamista? Onko se henkilö vähemmän mukava?
[/quote]
Tähän kyllä haluan perusteluja alapeukuuttajilta! :)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:49"]Missä asut?
[/quote]
Helsingissä.
Herravarjele! Mene yksin. Ei voi olla noin onnetonta touhua, että haikailet viihteelle mutta et kaverin puutteessa voi lähteä.
Ihan ohi aiheen mutta millä rahalla te käytte terassilla? Tietty omillanne mutta miten raaskitte, kun terassilla joku siiderikin maksaa varmaan 7-8e. Itse en totta puhuen edes raaski lähteä terassille istumaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:46"]Laita sinne facebookkiin tilapäivitys että menojalka vipattaa, kuka lähtee mukaan? :)
[/quote]
Jotenkin se tuntuu oudolta kun en ole nyt pitkään aikaan ollut tekemisissä fb-kavereiden kanssa.
Tällä yhdellä on oma piiri ja joku naimisissa eikä
lähde..
Laitat seuranhakuilmoituksen tilapäivitykseen!