Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaunis kesäilta, mulla ei ketään jonka kans mennä viihteelle

Vierailija
07.06.2014 |

Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.

Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.

Mitä mä teen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat seuranhakuilmoituksen tilapäivitykseen!

Vierailija
2/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan ja tutustut ihmisiin ei kavereita saa jollei ite tee mitään sen eteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne facebookkiin tilapäivitys että menojalka vipattaa, kuka lähtee mukaan? :)

Vierailija
4/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin eilen yksin terassille. Illasta tuli oikein mukava ja muutama uusi kaverikin sieltä löytyi, joita ihan mahdollisesti tulee nähtyä toistekin:) Mulle tää on ihan normaalia, harvoin menee aikataulut kavereiden kanssa niin yksi yhteen, että pystyy sen varaan uloslähtöään suunnittelemaan. Kyllä se small talk alkaa muutaman drinkin jälkeen sujua ujommaltakin, minulle on tosin muutenkin helppoa solmia uusia kaverisuhteita.

Vierailija
5/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
6/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä siellä ravintolassa tai terdellä ole. Mun mielestä. Nauti rennosta illasta kotona, lue tai tee kasvohoito ja lähde aamulla jonnekin kivaan paikkaan kävelylle tai fillaroimaan ja käy jätskillä? Miks aina pitää olla ihmisiä ympärillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8; entä jos tällä ei koskaan ole ketään siinä ympärillä?

Ap, mulla aina sama ongelma. Elämässä muutama hyvä ystävä jotka asuuvat toisilla paikkakunnilla. Työkaverit on työkavereita, ei oo kenenkään kanssa vielä ainakaan niin tullut kaverustuttua että haluais lähteä ulos.. miehen kanssakkaan ei yhdessä päästä koskaan, kun ei oo lapsenvahtia. Kyllä näitä vapaapäiviä on tullut 4v jo vietettyä kasvohoitoja kotona tehden, rentoutuen ja hyvän leffan parissa että olis mukavaa edes joskus päästä kivassa seurassa ulos.

Että ei sitä elämää sekään ole, että aina on kotona.

Vierailija
8/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:01"]Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D

[/quote]

Sama täällä, terassilla minäkin mietin lähdenkö yksin sittenkin...

Ikää jo 40+, joten vapaata on riittämiin, eikä joka viikonloppu jaksa niitä kasvohoitojakaan tehdä :-D

Vierailija
10/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:01"]Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D

[/quote]

Sama täällä, terassilla minäkin mietin lähdenkö yksin sittenkin...

Ikää jo 40+, joten vapaata on riittämiin, eikä joka viikonloppu jaksa niitä kasvohoitojakaan tehdä :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista touhua laittaa päivityksiä kivoista illanvietoista ja tapaamista. Mitäs sitten kun et mainitsekaan jonkun tietyn ihmisen tapaamista? Onko se henkilö vähemmän mukava?

Vierailija
12/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole, rakas ap. :( Auttaisin sua, jos osaisin. Mut oon samassa suossa... :( Yritetään me yksinäiset kuitenkin pitää pää pinnalla vaikka kuinka surettaisi ! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:36"]Elämä menee. Kiva oli taas lukea fb-päivityksiä kuinka kaverini taas lähtee ravintolaan.

Mulla ei ole ketään jonka kanssa mennä.

Mitä mä teen?

[/quote]

No vittu LOPETA VALITTAMINEN JA ALA ELÄÄ!!! Niin minäkin teen - yksinolemiseen tottuu kun ei muusta tiedä, ja sitäpaitsi: ei tartte tehdä kompromisseja kun reissuun lähtee!

Vierailija
14/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:01"]Tiedän tunteen. Tällä hetkellä kaverit mökillä ja minä kotona terassilla kirjottelemassa tänne. :D

[/quote]

Sama täällä, terassilla minäkin mietin lähdenkö yksin sittenkin...

Ikää jo 40+, joten vapaata on riittämiin, eikä joka viikonloppu jaksa niitä kasvohoitojakaan tehdä :-D

[/quote]

Näin juuri... Noh, se on joko yksin viihteelle tai sitten vaan voi nauttia ihanasta kesäillasta ja kuunnella luontoa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennä kännykkääsi Tinder. Sitten rajaat ehdokkaat esim. esim. 2 - 4 km säteeltä, niin varmaan löytyy joku ihan läheltä, joka lähtee seuraksi kylille. Ja eikun ehdokkaita selailemaan!

Vierailija
16/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:20"]

Lapsellista touhua laittaa päivityksiä kivoista illanvietoista ja tapaamista. Mitäs sitten kun et mainitsekaan jonkun tietyn ihmisen tapaamista? Onko se henkilö vähemmän mukava?

[/quote]

Tähän kyllä haluan perusteluja alapeukuuttajilta! :)

Vierailija
17/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:49"]Missä asut?

[/quote]

Helsingissä.

Vierailija
18/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herravarjele! Mene yksin. Ei voi olla noin onnetonta touhua, että haikailet viihteelle mutta et kaverin puutteessa voi lähteä.

Vierailija
19/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohi aiheen mutta millä rahalla te käytte terassilla? Tietty omillanne mutta miten raaskitte, kun terassilla joku siiderikin maksaa varmaan 7-8e. Itse en totta puhuen edes raaski lähteä terassille istumaan.

Vierailija
20/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:46"]Laita sinne facebookkiin tilapäivitys että menojalka vipattaa, kuka lähtee mukaan? :)

[/quote]

Jotenkin se tuntuu oudolta kun en ole nyt pitkään aikaan ollut tekemisissä fb-kavereiden kanssa.

Tällä yhdellä on oma piiri ja joku naimisissa eikä

lähde..