Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluisiko sinun mielestäsi antaa täydessä bussissa paikka raskaana

Vierailija
06.06.2014 |

olevalle, jolla on monta pientä lastakin mukana? Jos nainen itse vaikuttaa olen kunnossa ja paimentaa lapsiaan tottomuksella siinä käytävän rataspaikalla? Rattaat siis mukana ja pienimmät istuu niissä, liuta isompia pyörii ympärillä. Viimeisillään raskaana olevalta näyttävä nainen seisoo rattaiden työntöaisasta kiinni pitäen ja puhelee samalla lapsilleen ohjeita olla paikallaan, pitää kiinni tangoista ym.

Itse en antanut paikkaani ja tuli syyllinen olo, kun myöhemmin eräs vanhus antoi paikkansa (johon nainen tosin pisti pari lastaan istumaan) ja kovaan ääneen ihmetteli nykynuoria kun ei ota toisia huomioon.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 12:55"]

Toi yks urpo on hyvä kun meuhkaa raskaana olevien nostamisesta puolijumalaksi, mutta itse on korottanut itsensä ihan ylijumalaksi asti.

[/quote]

Tuo on se ihme vänkääjä, joka on taas päässyt jostain laitoksesta ulos. Johan tässä meni muutama kuukausi ilman noita ihme juttuja. Kohta se pääsee mieliaiheeseensa "synnyttämisestä EI pidä antaa palkallista vapaata".

Vierailija
202/203 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 12:55"]

Toi yks urpo on hyvä kun meuhkaa raskaana olevien nostamisesta puolijumalaksi, mutta itse on korottanut itsensä ihan ylijumalaksi asti.

[/quote]

Tuo on se ihme vänkääjä, joka on taas päässyt jostain laitoksesta ulos. Johan tässä meni muutama kuukausi ilman noita ihme juttuja. Kohta se pääsee mieliaiheeseensa "synnyttämisestä EI pidä antaa palkallista vapaata".

[/quote]

Ei kyllä pitäisikään antaa, ihan oma valinta jos alkaa  kakaroita maailmaan puskemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisilläni raskaana olin matkalla Naistenklinikalle tarkastukseen. Supisteli, oli liitoskipuja ja olo todella tukala. Istuin ihan tavallisella paikalla, kun vieressäni ollut varsin hyväkuntoisen näköinen keski-ikäinen rouva kovaan ääneen tarjosi minun paikkaani bussiin nousseelle vanhukselle. En antanut paikkaani, koska ympärillä istui nuorisoa jopa invapaikoilla. Loppumatkan sain sietää tämän rouvashenkilön vihaisia katseita ja huokailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi