Kuunnelkaas tätä nuorta miestä (20v)!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:33"]
[/quote]
Kuuntelin kaksi ekaa sointua, en edes laulua. Ei kiinnosta. Tiedän tasan tarkkaan, millaista musiikkia sieltä olisi ollut tulossa.
Terveisin tuottaja.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:33"]
[/quote]
Kuuntelin kaksi ekaa sointua, en edes laulua. Ei kiinnosta. Tiedän tasan tarkkaan, millaista musiikkia sieltä olisi ollut tulossa.
Terveisin tuottaja.
[/quote]
Ai että mä olen kyllä hyvä työssäni. Ajattelin sekunnin, että nyt olin kyllä ehkä liian tyly, pitääpä nyt edes sekunti kuunnella sitä ääntä. Ja oikeassa olin, tiesin tasan tarkkaan millaista laulua siellä oli.
Mä olen kyllä hyvä. Kiitos tästä. Ei jatkoon.
Tuottaja
Tuottaja in my ass :D nojooo, ole minun puolestani vaikka prseidentti, ei voisi vähempää hetkauttaa. Ja pahoittelut virheestäni, Andrew täyttääkin "jo" 22v tänävuonna.
ap
ps. kundi muuten tekee itse biisejään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:36"]
http://woordup.com/wp-content/uploads/2013/09/andrew-de-leon.png
Tässä parempi kuva kys kundista.
ap
[/quote]
Kompastunut ja lyönyt naamansa aukinaiseen grillihiilipussiin?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:43"]
Tuottaja in my ass :D nojooo, ole minun puolestani vaikka prseidentti, ei voisi vähempää hetkauttaa. Ja pahoittelut virheestäni, Andrew täyttääkin "jo" 22v tänävuonna.
ap
ps. kundi muuten tekee itse biisejään.
[/quote]
Mun tehtävä on kuunnella musiikkia ja tehdä päätöksiä sekunneissa. Tiesin jo kahdesta ensimmäisestä soinnusta millaisesta musiikkityylistä on kyse.
Huonollakin musiikilla voi ihan hyvin menestyä, mutta ei mun kautta. Kyllähän kaikki munamiehet ja smurffi-CD:t myy, vaikkei se musiikkia ole.
Useimmiten jo ulkonäöstä näkee laulutaidon. Jos ei, demon kahdesta ensimmäisestä sekunnista voi jo tehdä päätöksen. Jos vielä mietityttää, klikkaan tai kelaan biisin keskelle ja teen sekunnissa lopullisen päätöksen.
Tuottaja
Arvon tuottaja, vinkki sinulle työtäsikin ajatellen (ei vain muuta elämää), on se sitten mitä tahansa.
Ota hieman selvää ihmisestä ennenkuin "tuomitset" hänet johonkin laatikkoon tai genreen. Esim Andrew ei näytä tuolta musiikkinsa tähden, tuo ei ole hänen musiikkiaan varten "tehty" maskeeraus tmv. Ja lopuksi, älykäs ihminen ei perusta mielipiteitään toisesta ihmisestä hänen ulkonäköönsä pohjaten.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 18:59"]
Arvon tuottaja, vinkki sinulle työtäsikin ajatellen (ei vain muuta elämää), on se sitten mitä tahansa.
Ota hieman selvää ihmisestä ennenkuin "tuomitset" hänet johonkin laatikkoon tai genreen. Esim Andrew ei näytä tuolta musiikkinsa tähden, tuo ei ole hänen musiikkiaan varten "tehty" maskeeraus tmv. Ja lopuksi, älykäs ihminen ei perusta mielipiteitään toisesta ihmisestä hänen ulkonäköönsä pohjaten.
ap
[/quote]
Juu, mutta mun tehtävä ei olekaan kuunnella ihmisten taustoja ja tarinoita. Mun tehtävä on ihan oikeasti vain kylmästi tuomita ja arvostella se musiikki. Siihen valitettavasti vaikuttaa myös ihmisen ulkonäkö. Vaikka laulaisi kuin Pavarotti, mutta näyttäisi nykäsemmatilta, niin se on voivoi.
En tunne tuota poikaa, en taustaa. Kuulin jo alusta, ettei tuotantoon ole käytetty paljoa rahaa. Halpa syna heti alkuun ei tee oikeutta äänelle. Äänessä sinänsä ei mitään vikaa, mutta koska tuollaisia goottisopranistoja on jo olemassa, pitää keksiä jotain muuta.
Tuottaja
Musta jotenkin tosi tylsää musiikkia. :/
http://woordup.com/wp-content/uploads/2013/09/andrew-de-leon.png
Tässä parempi kuva kys kundista.
ap