Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (583)

Vierailija
481/583 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin Emmylle myyntiin käyttämättömiä vaatteita. Ne oli luokiteltu vain käyttökuntoisiksi tai hyviksi ja niissä näkyi muka pesusta johtuneita jälkiä, vaikka tuotteita ei ole kertaakaan pesty.  

Myös pari kertaa käytettyihin vaatteisiin oli löytynyt virheitä, joita niissä ei ollut. 

Ei ole odotukset kovin korkealla. 

Jos ne on käyttämättömiä niin niissä tulisi varmaan olla ne paperilaput kiinni jotka ollu ku tuotteen ostit. Ei riitä että väität sen olevan uus.

Vierailija
482/583 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain sieltä hyviä vaatteita syksyksi, hyvästä alennuksesta! 2 villahuivia ja 2 ponchoa :)

Jokin kiva nahkalaukku pitäisi löytää seuraavaksi, onko siellä Helsingin Sokoksen Emmy-myymälässä hyvät merkkilaukkuvalikoimat, onko kukaan käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/583 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin Emmylle myyntiin käyttämättömiä vaatteita. Ne oli luokiteltu vain käyttökuntoisiksi tai hyviksi ja niissä näkyi muka pesusta johtuneita jälkiä, vaikka tuotteita ei ole kertaakaan pesty.  

Myös pari kertaa käytettyihin vaatteisiin oli löytynyt virheitä, joita niissä ei ollut. 

Ei ole odotukset kovin korkealla. 

Jos ne on käyttämättömiä niin niissä tulisi varmaan olla ne paperilaput kiinni jotka ollu ku tuotteen ostit. Ei riitä että väität sen olevan uus.

Minulla oli kaksi vaatetta jotka uusia ja niissä oli tägit vielä kiinni, oli mennyt palautusaika umpeen sieltä mistä ostin ja ne ei enää sovittaessa tuntuneet kovin mukavilta, joten siksi laitoin Emmyyn ja vaatteiden kohdalla luki toki Emmyn nettisivulla että ovat uusia ja näinollen käyttämättömiä.

Vierailija
484/583 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran myynyt Emmyssä pari vuotta sitten. Paljon ei rahaa tullut ja osa ei mennyt kaupaksi. Nyt siellä on niin pitkät käsittelyajat, että kesävaatteiden sesonki on ohi ja tuskin mitään menee kaupaksi enää. Kaksi viikkoa meni kuljetukseen, kun jätin Emmyn omaan laatikkoon vaatteet. Sitten tuli ilmoitus, että tuotteet perillä ja myyntiin laittamiseen arvioitu aika kaksi viikkoa. Se on nyt ohi eikä tuotteita vieläkään nettisivuilla.

Vierailija
485/583 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempina vuosina olen ollut Emmyyn todella tyytyväinen; helppo tapa laittaa merkkivaatteet kiertoon ja itselle tullut hieman tuottoa. Viimeisen vuoden aikana toiminnassa tapahtunut radikaali huonontuminen. Olen aina ennen valinnut, että myyntiin kelpaamattomat laitetaan suoraan kiertoon, eikä lähetetä takaisin, koska se on kallista. Yleensä kaikki on kelvannut myyntiin. En koskaan tarkastanut lähetyksiä jälkikäteen, enkä seurannut myyntejä kovin tarkasti. Nyt kun tuotot laskeneet rajusti, kävin tarkastamassa kaksi viimeistä lähettämääni erää ja myyntiin kelpaamattomia eli hyväntekeväisyyteen laitettuja vaatteita oli todella paljon. Esim. takkeja, jotka oli merkattu likaantuneiksi tai rikkinäisiksi. Tämä ei todellakaan pitänyt paikkaansa. Toinen oli lähes käyttämätön ja rikkinäiset laitan muutenkin suoraan jätekierrätykseen. Emmyllä on myynnissä paljon käyttökuntoista vaatetta, joissa kuvataan olevan esim. "deodoranttijäämiä kainalossa" eli paljon huonommat vaatteet ovat kyllä kelvanneet. Väkisinkin tulee mieleeni, että joku vetää välistä. Olisi mielenkiintoista tietää, mihin "hyväntekeväisyyteen" esim. nämä omat takkini menivät. Useita muitakin epämääräisin syin hylättyjä vaatteita ollut viimeisissä erissä. Koska myyntiin kelpaamattomien palautus on tehty niin kalliiksi, loppui palvelun käyttö nyt kokonaan. Luottamus meni täysin. Ei voi suositella enää kenellekään. 

Vierailija
486/583 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille joilla on siellä tuotteita myynnissä. Käykää kirjautumassa ja katsomassa ne joissa mennyt myyntiaika umpeen. Ehkä tietämättänne.

Koska minulle ei ollut kahdesta viimeisimmästä tuotteesta enää tullut mailiin ilmoitusta että myyntiaika loppumassa tai loppunut! Sain pelastettua ne sieltä, kaksi yli sadan euron tuotetta ja otin takaisin. Muuten olisivat lähettäneet ne ties minne tai ottaneet itselleen?

Vierailija
487/583 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni päättyi juuri myynnit Emmyssä ja arvosanan annan 5 ja pitkä miinus perään. Siitä kuinka hävisi vaatteita en viitsi edes kommentoida,mutta tämä kuinka hylättyjä vaatteita oli vaikka kuinka saatteella nuhjusia,nukkasia,reikäsiä jne onneksi otin palautuksena 15euron hintaan takas.Näin ei todellakaan ollut ja onneksi sain sitten Vintedissä nämä menemään.Lisäksi myyntituottoja tuli loppujen lopuksi 23euroa 5kassillisesta vaatteita 😂 Mieleen jäi hävinneet vaatteet,kulut ja provikat jotka söi kaiken ns "tuoton".Never again ja joku tuolla todellakin vetää välistä.

Vierailija
488/583 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempina vuosina olen ollut Emmyyn todella tyytyväinen; helppo tapa laittaa merkkivaatteet kiertoon ja itselle tullut hieman tuottoa. Viimeisen vuoden aikana toiminnassa tapahtunut radikaali huonontuminen. Olen aina ennen valinnut, että myyntiin kelpaamattomat laitetaan suoraan kiertoon, eikä lähetetä takaisin, koska se on kallista. Yleensä kaikki on kelvannut myyntiin. En koskaan tarkastanut lähetyksiä jälkikäteen, enkä seurannut myyntejä kovin tarkasti. Nyt kun tuotot laskeneet rajusti, kävin tarkastamassa kaksi viimeistä lähettämääni erää ja myyntiin kelpaamattomia eli hyväntekeväisyyteen laitettuja vaatteita oli todella paljon. Esim. takkeja, jotka oli merkattu likaantuneiksi tai rikkinäisiksi. Tämä ei todellakaan pitänyt paikkaansa. Toinen oli lähes käyttämätön ja rikkinäiset laitan muutenkin suoraan jätekierrätykseen. Emmyllä on myynnissä paljon käyttökuntoista vaatetta, joissa kuvataan olevan esim. "deodoranttijäämiä kainalossa" eli pa

Sama kokemus.Vaadin saada kuvat näistä vaatteista missä väittivät virheitä olevan.Outoa oli kun lasten Popin haalarista löytyi reikä rinnasta kuvien perusteella ja taatusti sitä ei aiemmin ollut.Kuitenkin kuittasin heidät palauttamaan nämä vaatteet itselleni takaisin.Tämän Popin haalari reiällä "hävisi"ei ollut mukana palautuslaatikossa.

Vierailija
489/583 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tälläinen firma on edes laillinen?Joka ilmeisemmin myy vaatteet sillä periaatteella vetäen välistä ja välistä vetää kuluja niin ettei myyjälle jää yhtään mitään?

Vierailija
490/583 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan tyytyväinen, mutta melkein kaikkiin laitetaan, että pinnassa on käyttökulumaa tai pesunukkaa, vaikka olisi ihan uusikin vaate.

Itsellä kokemusta emmystä vain ostajana. Ostin COSin mekon ja todella halvalla, kun siinä oli muka jotain käytön jälkiä. Hieman pelkäsin etukäteen, mutta pelko oli turha, koska minusta se oli tosi hyvässä kunnossa, ei kulumia, mitään jälkiä tai likaa tms. Olen onnekas, mutta harmittaa myyjän puolesta. 

Vierailija
491/583 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on nyt Emmyllä myynnissä hyviä vaatteita. Hyväkuntoisia ja ihan muodikkaita. Kauppa vaan ei oikein käy.

En antanut lupaa lahjoittaa vaatteita minnekään, jos ne eivät mene kaupaksi. Ovat liian hyviä häviämään vaan jonnekin. 

Etsin jatkossa paremman myyntikanavan. 

Vierailija
492/583 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkyttävää että tuolla emmyssä jotkut myyvät jopa trikoohousujaan! Kenelle kelpaa käytetyt tightsit? Jonne on toisen naisen vitlumehut valuneet ja kuukautiset!

Vierailija
493/583 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne hinnatkin järkyttäviä ottaen huomioon että kirpparivaatteita ovat. Koskaan. Tiedä minkälainen kirppuinen luuska niitä on ennen pitänyt.

Vierailija
494/583 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran myynyt Emmyssä pari vuotta sitten. Paljon ei rahaa tullut ja osa ei mennyt kaupaksi. Nyt siellä on niin pitkät käsittelyajat, että kesävaatteiden sesonki on ohi ja tuskin mitään menee kaupaksi enää. Kaksi viikkoa meni kuljetukseen, kun jätin Emmyn omaan laatikkoon vaatteet. Sitten tuli ilmoitus, että tuotteet perillä ja myyntiin laittamiseen arvioitu aika kaksi viikkoa. Se on nyt ohi eikä tuotteita vieläkään nettisivuilla.

Joo, liian pitkä käsittelyaika. Kesällä ei voi syksyvaatteita lähettää, kun ei ole ajankohtaisia ja sitten kun niitä syksyvaatteita lähettää, niin ehtii jo sesonki mennä ennen kuin ne ovat myynnissä. 

Vierailija
495/583 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vaatetta laitoin, 14 kelpasi myyntiin, näkyivät myynnissä.  Itselle ei myyntituloja senttiäkään. Ei kannata.

Vierailija
496/583 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
497/583 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hyväntekeväisyyteen vaatteet katoavat? Ettei vaan työntekijöiden omaan käyttöön tai uudelleen myyntiin muihin kanaviin?

Vierailija
498/583 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista hintaa pitävät. Minulla on siellä vaatteita myynnissä ja niissä on ihan liian kallis hinta. 

Vierailija
499/583 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paska kokemus. Myin Emmyn kautta AIDOT Chanelit, Harrodsilta Lontoosta ostetut. Myivät ne pilkkahintaan muutamalla kympillä ja myyntitekstissä mainittiin materiaalin olevan mahdollisesti nahkaa,,, Aidot Chanelit ovat todellakin nahkaa, eivät tekonahkaa tai muovia. Asiantuntemus on siis täysin hukassa. Eka ja vika kerta, kun myyn Emmyssä ja mietin ihan samaa; kuka hullu laittaisi toistamiseen laatukamansa tänne myyntiin? En minä!

Vierailija
500/583 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaveri kertoi viikko sitten miten 700 euron käyttämätön merkkilaukku oli tosta vaan pudotettu johonkin alelaariin alle 100 eurolla ja joku kerkes sen ottaa ennen kuin ehti ilmoittaa että lähettävät sen takaisin hänelle.

Itelleen tais jäädä siitä vähän päälle 30 euroa, joidenkin "myyntijulkaisumaksujen" jälkeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä