Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (583)

Vierailija
461/583 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just paras ostospaikka. Myös myynti vaivatonta. Mutta on tämä sellainen ruikuttajien maa, että kaikesta löytyy kitisijöitä.

Emmyläiset ilmeisesti lukevat näitä valituksia ja välillä kirjoittavat jotain ylistävää.

Bäckmanin trolli taas vauhdissa. Maalitustyönne on kuvottavaa ja epäisänmaallista. Onneksi myös läpinäkyvää.

Vierailija
462/583 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut ja saanut aivan ihania tuotteita kohtuullisella hinnalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/583 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava firma. Suosittelen lämpimästi. Viisi tähteä.

Vierailija
464/583 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy on hieno ja eettinen suomalainen nettikauppa, joka työllistää mukavan määrän henkilökuntaa. Mahdoton on ymmärtää tuota valheeseen perustuvaa mustamaalausta, jonka motiiveja voimme vain arvailla. Olen käyttänyt Emmyä ja käytän jatkossakin. Ei mitään pahaa sanottavaa yrityksestä.

Vierailija
465/583 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmy on hieno ja eettinen suomalainen nettikauppa, joka työllistää mukavan määrän henkilökuntaa. Mahdoton on ymmärtää tuota valheeseen perustuvaa mustamaalausta, jonka motiiveja voimme vain arvailla. Olen käyttänyt Emmyä ja käytän jatkossakin. Ei mitään pahaa sanottavaa yrityksestä.

Juuri näin. Asiaa puhut.

Vierailija
466/583 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on ihan pöhkö.

Mutta Vinted on tällä hetkellä ihan potentiaalinen myynti ja osto paikka.

Vierailija
467/583 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu on ihan pöhkö.

Mutta Vinted on tällä hetkellä ihan potentiaalinen myynti ja osto paikka.

Voi olla. Mutta Emmy on paras.

Vierailija
468/583 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten palstan lukijat voivat monista Emmya haukkuvista kommenteista huomata, ovat tohtori Bäckmanin joukot raivon partaalla heidän salaliittonsa paljastuttua. Onneksi suomalaiset ymmärtävät nykyään paljon paremmin valepropagandan tarkoitusperät. Nyt on hyvä hetki tehdä ihan jo kannatusmielessä tilaus Emmystä ja osoittaa, että suomalaiset tukevat suomalaista yritystoimintaa.

Vierailija
469/583 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas löytyi ihania uutuuksia Emmystä. Ihana kauppapaikka sekä ostajalle että myyjälle.

Vierailija
470/583 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinor Cleghorn, Sairas ja viallinen: Naiset lääketieteen historiassa

Vierailija
471/583 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania Emmyn tuotteita juhannuksena alella koodilla MIDSUM24. Noin hienoa, eettistä ja reilua kauppaa on ilo tukea. Samalla tuetaan suomalaista työtä.

Vierailija
472/583 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy on myyjälle huono paikka. Heidän periaatteenaan on että myyjä ei näe ilmoitusta ennen julkaisua. Tämä olisi vähintä mitä emmy voi tehdä että myyjänä voi oikoa pahimmat virheet mitä on tulossa, esim oman tuotteen esittelytekstiin oli kirjoitettu kankaan värivirhe, kyseessä nahkainen tuote.

Myyntiaika on lyhyt, 6 kk. Jos erehtyy lähettämään väärän kauden vaatteita niin se oli siinä sitten. Olisi pitänyt tajuta tämä, mutta 6 kk, jos kyseessä on kalliimpi tuote joka menisi ehkä kaupaksi loka-marraskuussa, muttei kesäkuussa.

Palautuskulut ovat tuotteille järjettömät.

Kuvat saattavat olla valitettavan huonoja. Oman tuotteen kuvat olivat huonoja ja kun myyntiä oli jatkunut jonkin aikaa, Emmy lisäsi paremmat kuvat. Uutuusarvoa ja myyntiaikaa meni huonoilla kuvilla pitkään.

Tuotteita hylätään ilman syytä. Oma kahteen kertaan pidetty takkini josta olin varma että menee myyntiin menikin hylkyyn.

Toista kertaa en laita myyntilähetystä. Sen jälkeen kun tuotteen on pudottanut Emmyn laatikkoon on aivan herran haltuun kuka siellä näitä tuotteita hyväntekeväisyyteen siirtää tai miten huonon ilmoituksen niistä laatii.

Ostajalle paikka on kyllä hyvä. Esim nyt käytin hyväkseni tätä kauteen liittyvää oikotietä onneen ja ostin jo merkkitoppiksen halvalla ensi talvea varten.

Vierailija
473/583 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ostajana pääsääntöisesti tyytyväinen Emmyn ostoksiini, myyjänä ajoittain tyytymätön. Kolmesti olen tilannut vaatteen, joka ei olekaan sopinut minulle. En ole viitsinyt palauttaa näitä, koska se maksaa. Sen sijaan olen lähettänyt seuraavan myyntieräni mukana vaatteet omaan myyntiini. Ja kuinkas on käynytkään- ne on hylätty liian kuluneina, nukkaisina tai kainaloista tummentuneina- vaikka ne on minulle kyllä myyty juuri aiemmin! Ja ei, en ole käyttänyt ja kuluttanut näitä yhtään, ainoastaan sovittanut ja sen jälkeen joko tuulettanut tai pessyt vaatteet ja tarkastanut ne moneen kertaan, jotta ovat varmasti myyntiin sopivia, koska en halua maksaa tyhjästä- Emmyhän laskuttaa myyjää myös myyntiin kelpaamattomista vaatteista.

Vierailija
474/583 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee menossa konkurssiin?? jos talous sivuja katselee. Vähänkäytetty on hakeutunut konkurssiin. Kiina firmat kaataa suomi yrityksiä kuin espanjan tauti kansaa aikoinaan.

Vierailija
475/583 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai tuo hyvä jos haluaa päästä eroon siisteistä ja paremmista merkkituotteista kuten ystäväni joka muuttamassa ulkomaille työn takia, joten laittanut sinne paljon tuotteita myyntiin kun ei itse ehdi niitä viedä. Turhaan noita vaatteita ja laukkuja ulkomaille kahdeksi vuodeksi raahaa, tai pistää Suomessa vuokravarastoon seisomaan vuokraa vastaan, kun niistä voi olla iloa jollekin muulle.

Vierailija
476/583 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko myyjä oikeesti nykyään maksamaan tuotteen palautuskulut jos joku palauttaa??????? Vähennetään hänen myynnin tuotoista tai tuotteiden hinnoista??? 😲

Vierailija
477/583 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
478/583 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helsingin keskustan Sokoksella ole emmyn tuotteita?

Vierailija
479/583 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESÄALE 70 % = 25 % lisäale 60 % valikoimasta koodilla 60EXTRA25

Emmy on paras!

Vierailija
480/583 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin Emmylle myyntiin käyttämättömiä vaatteita. Ne oli luokiteltu vain käyttökuntoisiksi tai hyviksi ja niissä näkyi muka pesusta johtuneita jälkiä, vaikka tuotteita ei ole kertaakaan pesty.  

Myös pari kertaa käytettyihin vaatteisiin oli löytynyt virheitä, joita niissä ei ollut. 

Ei ole odotukset kovin korkealla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän